بیوگرافی کامل پوریا پورسرخ بازیگر سریال “کیمیا” +عکس فیلم

بیوگرافی کامل پوریا پورسرخ بازیگر سریال “کیمیا” +عکس فیلم

بیوگرافی کامل پوریا پورسرخ بازیگر سریال “کیمیا” +عکس فیلم

پوریا پورسرخ pouria poursorkh (متولد ۴ تیر ۱۳۵۶) بازیگر ایرانی سینما و مجموعه‌های تلویزیونی است.

پوریا پور سرخ در سال ۱۳۸۵ با بازی در سریال وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی بعنوان چهره‌ای جدید مطرح و پس از آن این مسیر را با ایفای نقشهای متنوع و متعدد دیگری ادامه داد.

Sadaf-Taherian

وی در همین سال با حضور در فیلم روز سوم کاندایدای بهترین بازیگر نقش اول مرد از بیست و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد. پورسرخ مسیر بازیگری را با بازی در فیلم‌هایی نظیر آناهیتا ساخته عزیز الله حمیدنژاد، عیار ۱۴ ساخته پرویز شهبازی، روز رستاخیز ساخته احمدرضا درویش ادامه داد. وی در اولین فیلم سه بعدی تاریخ سینمای ایران آقای الف علی عطشانی در نقش آقای الف ایفای نقش کرد.

http://dl.funjoo.ir/wp-content/uploads/2015/09/55eb526b0d22f_2015-09-6_funjoo.ir_.jpg

پوریا پور سرخ متولد ساعت ۴ صبح روز چهارم تیرماه ۱۳۵۶ است. او در محله جردن تهران متولد شده و بزرگ شده همانجاست و فرزند اول خانواده است.دو خواهر به نام پگاه و پانته‌آ و یک برادر کوچکتر به نام رضا از خود دارد که هر سه نفر انها تحصیلات دانشگاهی هستند.

پوریا پورسرخ در رشته رزمی تکواندو کمربند مشکی دارد.

http://dl.funjoo.ir/wp-content/uploads/2015/09/55eb526f0586e_2015-09-6_funjoo.ir_.jpg

مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد. مجرد است و به این زودی ها هم قصد ازدواج ندارد.بسیار به کانون گرم خانواده اش می بالد و به خوبی از خانواده اش یاد می کند. در خانواده پورسرخ همه دارای تحصیلات عالیه هستند. خواهرها و برادر پورسرخ مثل خود او مجرد هستند.

http://dl.funjoo.ir/wp-content/uploads/2015/09/55eb5272f117f_2015-09-6_funjoo.ir_.jpg

مادر پوریا پورسرخ

پوریا در کودکی بسیار شروشیطان بوده.البته با همه این تفاسیر درس هایش عالی بوده.از بس که درس هایش خوب بود به سادگی وارد دانشگاه شد.او بر خلاف عقیده والدینش رشته تحصیلی اش را خودش انتخاب کرد.

علاقه زیاد او نسبت به رشته تحصیلی اش انقدر بود که بعد از گذراندن چند ترم وارد بازار کار شد.حتی بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد.از انجا که پدرش در شرکت نفت بوده دوران دبستان را در شهرهای مختلف به خصوص شهرهای جنوبی بوده است.

bazigaran-zan-10در دوران راهنمایی در مدرسه شهید باهنر تهران و دوران دبیرستان را در مدرسه رازی گذرانده است.دوران لیسانسش را در رشته اصلاح نباتات دانشگاه شیراز که در اخرین سال تحصیلی رتبه سوم را به دست اورده است.دوران فوق لیسانس را در تهران و رشته فیزیولوژی گیاهی گذراند که باز هم با رتبه سوم,فارغ التحصیل شد.

۹۳۱۰-۱۱m3137

پوریا می گوید:به محض این که کیس مناسبم را پیدا کنم و از همه جهات ببینم که با هم هماهنگی و تفاهم داریم مطمین باشید که معطل نخواهم کرد.به نظر او که در محله جردن تهران می نشیند اصلا مرزبندی های شمال شهر و پایین شهر بی معنی است.

دانلود گفتگوی ویژه با پوریا پورسرخ در شب جشن تولدش (تیرماه ۹۴)

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز قسمت آخر سریال پرنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *