بیوگرافی علی شادمان بازیگر سریال “کیمیا” +تصاویر

بیوگرافی علی شادمان بازیگر سریال “کیمیا” +تصاویر

بیوگرافی علی شادمان بازیگر سریال “کیمیا” +تصاویر

 

علی شادمان ali shadman بازیگر نقش کیوان در سریال کیمیا (متولد ۱۳۷۵ در ایلام) بازیگر نوجوان ایرانی اهل ایلام کرد تبار است. او فرزند مسعود شادمان و بتول رشنوادی است. یک خواهر کوچولو با نام آرینا خانم دارد و پدر و مادرش هر دو فرهنگی هستند.

Seryal Kimia-18

علی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال به این سال‌ها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته است.

تا این لحظه هیچ ع خبری از اینکه ازدواج کرده و همسری دارد منتشر نشده است.

http://dl.funjoo.ir/wp-content/uploads/2015/09/55eb51cb6d6b9_2015-09-6_funjoo.ir_.jpg

او در سال ۹۲ در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی و در سال ۹۰ در فیلم رویای سینما به کارگردانی علی شاه‌حاتمی ایفای نقش کرده است. وی در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته است و در سال ۲۰۱۱ نیز برنده جایزه بهترین بازیگر نوجوان جهان شد. علی شادمان در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار نیز که در حال تولید است حضور دارد.

alishadmanعلی شادمان با خواهرش آرینا

این بازیگر با بیان اینکه بازی در سریال «کیمیا» را دوست دارد، گفت: مدتی طولانی با این شخصیت زندگی می‌کنم و آن شخصیت جزئی از زندگی من می‌شود. خصوصا اینکه این سریال به برهه‌ای از انقلاب و جنگ می‌پردازد؛ جنگی که برای من دوره بسیار مقدسی است. به نظرمن یکسری شعارها و یکسری اغراق‌ها که درباره جنگ شده است مردم جامعه را اندکی نسبت به فیلم‌های جنگی دلزده کرده است به نظرم این مساله در «کیمیا» خیلی کم است.

http://dl.funjoo.ir/wp-content/uploads/2015/09/55eb51d313460_2015-09-6_funjoo.ir_.jpg

شادمان در بخش دیگری از این گفت وگو درباره شخصیت کیوان که در سریال کیمیا ایفا می‌کند، اظهار کرد: کیوان برادر کیمیا است‌، این شخصیت در ابتدا یک مقدار شخصیت شیطانی دارد او یکسری مجادله‌های لفظی‌، شیرین و شیطنت با کیمیا دارد آنها دائما در حال اذیت کردن یکدیگر هستند که خیلی برای من شیرین است اما به مرور زمان اتفاقاتی که برای کیوان می‌افتد دچار بلوغ فکری زودرس می‌شود. در جایی تفکرات انقلابی پیدا می‌کند و در جایی تفکرات دیگرش. به همین دلیل کیوان در یک برهه کوتاهی از زمان نوجوان است و بعد تبدیل به یک جوان و مرد می‌شود به دلیل اینکه کارهای بزرگی می‌کند.

علی شادمان در پایان این گفت‌وگو در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا پایان سرنوشت شخصیتی که در آن ایفای نقش می‌کند را می‌داند؟ گفت: پایان قصه و شخصیت من هنوز به قطعیت نرسیده است یعنی روندی را طی می‌کند. مثل اینکه از آینده‌مان خبر نداریم.

ali shadman, بازیگران سریال کیمیا, بیوگرافی علی شادمان, سریال کیمیا, همسر علی شادمان,
علی شادمان

فیلم‌شناسی

  • یتیم‌خانه ایران (۱۳۹۳)
  • ساکن طبقه وسط (۱۳۹۲)
  • رویای سینما (۱۳۹۰)
  • کلانتری غیرانتفاعی (۱۳۸۷)
  • زمانی برای دوست داشتن (۱۳۸۶)
  • صد سال به این سال‌ها (۱۳۸۶)
  • میم مثل مادر (۱۳۸۵)
  • سرزمین کهن

http://dl.funjoo.ir/wp-content/uploads/2015/09/55eb51d869b8d_2015-09-6_funjoo.ir_.jpeg

جوایز

  • ۱۳۸۶: بهترین بازیگر کودک برای فیلم میم مثل مادر در سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد
  • ۱۳۸۷:جایزه ویژه جشنواره ‌کید هلند برای فیلم زمانی برای دوست داشتن
  • ۱۳۸۷: پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم زمانی برای دوست داشتن در بیست و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان
  • ۱۳۹۰: پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم رویای سینما در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان

ali shadman, بازیگران سریال کیمیا, بیوگرافی علی شادمان, سریال کیمیا, همسر علی شادمان,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *