ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از فردا (پنجشنبه 18 دی ماه)

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از فردا (پنجشنبه 18 دی ماه)

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از فردا (پنجشنبه 18 دی ماه)

داشتن سرپناه یکی از مهم‌ترین نیازهای اولیه بشر است که با گذشت زمان و پیشرفت در حوزه ساخت و ساز رونق بیشتری پیدا کرده است.

احتمالا نام طرح اقدام ملی مسکن به گوش شما هم خورده باشد ولی خیلی از ما تفاوت آن را با مسکن مهر نمی‌دانیم. در واقع این طرح برای تکمیل کردن طرح ناتمام مسکن مهر مطرح شده و قرار بر این است که در چند مرحله به اجرا در بیاید.

زمین مورد نیاز این طرح از سوی دولت تامین می‌شود و در این طرح سعی بر این است که مشکلات طرح مسکن مهر رفع شود.

تاکنون دو دور ثبت نام در طرح مسکن ملی انجام شده و متقاضیان هر دو دور هم اکنون پالایش و به پروژه‌های خود متصل شده‌اند.

هم اکنون آورده اولیه مسکن ملی به مبلغ ۴۰ میلیون تومان توسط متقاضیان بعد از سه دور تمدید و ارسال پیامک پرداخت شده و در برخی از شهرها فراخوان پرداخت مرحله دوم آورده صادر شده است.

دور سوم ثبت نام دور سوم مسکن ملی فردا ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت مسکن ملی به آدرس Tem.mrud.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

در این دور از ثبت نام ۱۸۳ شهر در ۱۹ استان کشور ظرفیت دارند و اراضی لازم تامین شده و متقاضیان می‌توانند ظرف یک هفته در صورت داشتن شرایط لازم ثبت نام را انجام دهند.

چگونه تهران به لیست گیرندگان ظرفیت مسکن ملی در دور سوم پیوست؟
محمود محمود زاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تعداد شهرهای زیر مجموعه طرح اقدام ملی مسکن به ۷۷۰ شهر با احتساب این ۱۸۳ شهر می‌رسد و ما تاکنون با همکاری بسیاری از دستگاه‌ها و مدیران کل توانستیم ظرفیت ایجاد کنیم.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: فرصت برای ثبت نام و ایجاد ظرفیت در یکی از شهرهای تهران فراهم شده و با این احتساب تعداد شهرهای تهران در طرح اقدام ملی مسکن به ۲۰ شهر رسید.

محمود زاده توضیح داد: ایلام، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان، قزوین، مازندران، آذربایجان غربی، مرکزی، سمنان، خوزستان، فارس، هرمزگان، همدان و خراسان رضوی از جمله ۱۹ استانی است که در این دور از طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام برای آن‌ها انجام می‌شود.

به گفته این مقام مسئول، دور جدید ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۱۸ دی ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ و ۲۵ دی ماه این ثبت نام انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان تهران در ۲۰ شهر در مرحله قبل ثبت نام انجام داده‌ایم، گفت: به اضافه ۴ شهر جدید که در مراحل اول و دوم ثبت نام کردیم، در شهرهای جنوبی غربی و شرقی تهران و بخش‌هایی که فرصت ثبت نام در آنها وجود داشت نیز ثبت نام انجام شد.

محمودزاده تاکید کرد: در نصیرشهر رباط کریم زمین تامین شده و برای ساکنان آن منطقه امکان ثبت نام فراهم شده است. مبلغ آورده اولیه متقاضیان ۴۰ میلیون تومان است و با توجه به آنکه هم اکنون پیشرفت فیزیکی این طرح به ۶۰ درصد رسیده است، امیدواریم متناسب با پیشرفت فیزیکی آن مشتریان این طرح اقساط و آورده خود را پرداخت کنند.

براساس این گزارش، شرایط متقاضیان در این دوره از ثبت نام هیچ تفاوتی با دوره‌های قبل ندارد و متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۵ دی‌ماه ثبت نام خود را انجام دهند.

از شرایط ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن می‌توان به تاهل، نداشتن سابقه استفاده از تسهیلات مسکن، سکونت در شهر مورد تقاضا و نداشتن مسکن ملکی اشاره کرد. برای این طرح وام ۷۵ میلیون تومانی با نرخ بهره ۱۸ درصد و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، طرح اقدام ملی مسکن به عنوان یکی از مهم ترین پروژه‌های عمرانی کشور به شمار می‌رود که با هدف گذاری ۴۰۰ هزار واحد مسکونی کلید خورد./ جام جم

 

ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از فردا (پنجشنبه 18 دی ماه)

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *