عکس دختر ۱۸ ساله مدونا در حال نوشیدن الکل

عکس دختر ۱۸ ساله مدونا در حال نوشیدن الکل

عکس دختر ۱۸ ساله مدونا در حال نوشیدن الکل

عکس دختر 18 ساله مدونا,دختر مدونا,مدونا,عکس دختر مدونا,Lourdes Leon,اسم دختر مدونا,عکس های جدید دختر مدونا,مدونا و دخترش,بیوگرافی مدونا
مدونا و دخترش

 

دختر بزرگ مدونا این روزها حاشیه ساز شده است و بخاطر نوشیدن الکل سوژه رسانه ها شده است.
عکس دختر مدونا

دختر مدونا این روزها سوژه بسیاری از رسانه ها شده است.

مدونا که خودش در بسیاری از مسائل اخلاقی دچار حاشیه های متعددی بود, حالا دختر ۱۸ ساله اش نیز درحال کپی برداری از مادرش می باشد.

Lourdes Leon که ۱۸ سال سن دارد و طبق قانون اجازه مصرف و نوشیدن الکل را ندارد به همراه دوستانش در حالی که مشغول نوشیدن یک نوشیدنی الکی بود, شکار عکاسان شد!

طبق قانون این نوع نوشیدنی الکی مخصوص افراد ۲۱ سال به بالا می باشد.

دختر مدونا

دختر مدونا

دختر مدونا

دختر مدونا

بیوگرافی مدونا

مَدونا لوییس ورونیکا چی‌ ه (به انگلیسی: Madonna Louise Ciccone Ritchie)، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و کارآفرین بین‌المللی مشهور آمریکایی است. او در تاریخ ۱۶ اوت سال ۱۹۵۸، برابر با ۲۵ مرداد ۱۳۳۷) در ایالت میشیگان زاده شد و فعلاً مقیم شهر لندن است. اغلب از او به عنوان “ملکه پاپ” یاد می شود که تاثیراتی بر دیگر هنرمندان سراسر جهان داشته است و آی فرهنگی ، پاپ و مد می باشد. مدونا برندهٔ ۷ جایزهٔ گرمی و ۲ جایزه ی گولدن گلوب است که یکی برای بازی در فیلم اویتا است .بر اساس اطلاعات «فدراسیون ببن المللی صنایع فنوگرافیک» تاکنون ۳۰۰ میلیون آلبوم مدونا در سراسر جهان به فروش رفته‌است  و انجمن صنایع ضبط آمریکا آثار او را پرفروش ترین در میان «هنرمندان راک زن» در قرن بیستم اعلام کرده‌است  رکوردهای جهانی گینس او را به عنوان موفق‌ترین زن هنرمند معرفی کرده‌است مدونا اولین آلبوم خود به نام «مدونا» را درسال ۱۹۸۳ ارائه داد. او در ۲۰ سالگی با ۳۵ دلار پول از میشیگان به نیویورک رفت. در سال ۲۰۱۰ ثروت وی بیش از یک میلیارد دلار تخمین زده شده.

بر اساس گزارش مجله اقتصادی فوربز، مدونا در صدر فهرست پر در آمدترین چهره های سرشناس دنیای هنر و سرگرمی در سال ۲۰۱۲ قرار گرفت. در این سال مدونا حدود ۱۲۵ میلیون دلار درآمد داشته است که بخش عمده ای از آن برای تور جهانی ام‌دی‌ان‌ای (به انگلیسی:MDNA) و فروش لباس و عطر با مارک مدونا بوده است. به گفته مجله فوربز سال ۲۰۱۲ مدونا بیشترین درآمد را از سال ۱۹۹۹ به این سو داشته است. در رده دوم این فهرست استیون اسپیلبرگ، کارگردان آمریکایی قرار دارد که بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

عکس دختر ۱۸ ساله مدونا,دختر مدونا,مدونا,عکس دختر مدونا,Lourdes Leon,اسم دختر مدونا,عکس های جدید دختر مدونا,مدونا و دخترش,بیوگرافی مدونا

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *