سال ۲۰۱۵ به کدام کشورها سفر کنیم؟

سال ۲۰۱۵ به کدام کشورها سفر کنیم؟

سال ۲۰۱۴ نیز به پایان رسید و وقت آن رسیده که برای سفرهای امسال از حالا برنامه ریزی کنیم. طبیعتا اکثر ما تمایل داریم به مکانهای محبوب همیشگی (مثل لندن، فرانسه، نیویورک و …) سفر کنیم. اما توصیه ما این است که در سال ۲۰۱۵ این مکان های شلوغ و همیشگی را فراموش کنید و مقصدهای جدیدتری را تجربه کنید، مکان هایی که آنطور که شایسته شان است، شناخته نشده و یا دست کم گرفته شده اند.

 ۵٫  نیوزیلند (New Zealand)
بسیاری (و شاید تمام) افرادی که به این جزیره سفر کرده اند، آن را «نامبر وان» مقصدهای رویایی شان می دانند. این محدوده از نظر جغرافیایی بسیار مشابه استرالیا (و البته بکر تر و دست نخورده تر از آن) است. فیلم «ارباب حلقه ها» بدون شک تاثیرات زیادی بر شناخته شدن و علاقه مندی افراد به این مکان داشته است.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم,گردشگری,تور گردشگری

۴٫  فیلیپین (The Philippines)
فیلیپین با بیش از ۷۰۰۰ جزیره، سواحل بی حد و مرز، با شن های سفید و آب های زلال، حقیقتا بهشتی است متفاوت از آنچه تاکنون دیده اید. این کشور فرهنگ و آشپزی شناخته شده ای در دنیا دارد. اگر شانس سفر به فیلیپین را پیدا کردید، از «تپه های شکلاتی» (از آثار طبیعی ملی فیلیپین) دیدن کنید.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم,گردشگری,تور گردشگری

۳٫  پاتاگونیا، شیلی (Patagonia, Chile)
مناطق بسیاری در دنیا وجود دارد که به دلیل دور افتاده بودنشان مرموز باقی مانده اند. پاتاگونیا بدون شک یکی از آنها است. این منطقه در جنوبی ترین محدوده شیلی و در آمریکای جنوبی قرار دارد. شما با هواپیما به این منطقه سفر می کنید و پس از ۴ یا ۵ ساعت سفر زمینی به پارک ملی خواهید رسید. بدون شک سفر شما به این منطقه ختم نمی شود و این تازه شروع سفر است.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم,گردشگری,تور گردشگری

  ۲٫  ایرلند (Ireland)
تعریفات زیادی از سرسبزی ایرلند و باران های سیل آسای آن شنیده ایم، با این وجود به شما قول می دهیم که سفر به این سرزمین و مشاهده زیبایی های آن و ارتباط با مردم شاد و خوش صحبتش کاملا شگفت زده تان خواهد کرد.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم,گردشگری,تور گردشگری

  ۱٫  بوسنی و هرزگوین (Bosnia & Herzegovina)
این کشور در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. تماشای تصاویری از منظره ها و طبیعت شگفت انگیز این کشور، بیش از هر توضیحی دلیل محبوبیتش را برایمان روشن می کند. این کشور کوهستانی مملو از رودخانه ها و چشمه های پر آب و آب های معدنی است.

سال 2015 به کدام کشورها سفر کنیم,گردشگری,تور گردشگری

سال ۲۰۱۵ به کدام کشورها سفر کنیم, گردشگری, تور گردشگری, جاذبه های گردشگری سال ۲۰۱۵, بهترین مکانهای تفریحی سال ۲۰۱۵

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *