زن شُل‌حجاب با آدامس بادکنکی صورتی تا فشن شوی اسلامی! +تصاویر

زن شُل‌حجاب با آدامس بادکنکی صورتی تا فشن شوی اسلامی! +تصاویر

زن شُل‌حجاب با آدامس بادکنکی صورتی تا فشن شوی اسلامی! +تصاویر

اخبار فرهنگی, فشن شو, فشن شوی اسلامی, حجاب, بی حجابی, تهاجم فرهنگی,

 

در این بسته خبری منتخبی از عناوین فرهنگی-اجتماعی ایران و جهان که در رسانه‌های برون‌مرزی، بلندگوهای تبلیغاتی دشمن و همچنین شبکه های اجتماعی انعکاس یافته است، از منظرتان می‌گذرد.

منتخبی از مهمترین عناوین فرهنگی-اجتماعی بازنشرشده در رسانه‌های برون‌مرزی، بلندگوهای تبلیغاتی دشمن و همچنین شبکه‌های اجتماعی.
وقتی بی بی سی عامل اصلی کاهش آمار ازدواج را بندهای حقوقی هنگام ازدواج معرفی می‌کند و بصورت غیرمستقیم به ترویج ازدواج سفید یا زندگی در تنهایی می پردازد: «در ایران امروز، زنانی که به استقلال فکری و مالی رسیده اند راه های متفاوتی را برای زندگی جنسی خود انتخاب می کنند که به زندگی مجردی یا ازدواج سفید منجر می شود.، گریز از تبعیض های قانونی ناشی از ازدواج[!] زنان را تشویق به ازدواج سفید نموده است.

کیهان لندن: نگاهی به تصویر بالا نشان می‌دهد که جامعه فرهنگی ایران و بسیاری کشورهای دیگر تا چه حد تحت تاثیر نمادهای برنامه‌های کودکان غربی قرار گرفته‌اند.
محبوب‌ترین شخصیت‌های کارتونی اکثرا آمریکایی هستند که عناصر فرهنگی خود را تقویت و آنها را تبدیل به یک ارزش کرده‌اند. اینکه رهبر جمهوری اسلامی تاکید می‌کند که کارتون‌های غیرایرانی «به دنبال معرفی سبک زندگی آنهاست» حرف کاملا درستی‌ است چرا که هر کشوری بر اساس سیاست‌های فرهنگی خود روی موضوعات مشخصی سرمایه‌گذاری می‌کند.

اخبار فرهنگی, فشن شو, فشن شوی اسلامی, حجاب, بی حجابی, تهاجم فرهنگی,
شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان ضمن گزارشی از یک نمایشگاه آثار هنرمندان ایرانی (که مدعی ارائه تصویری ورای روایت رسمی-دولتی از جامعه ایران هستند) تصویر فوق را مورد توجه ویژه قرار داد و علتش را چنین تشریح کرد:
«این عکس یک #زن ایرانی را نشان می‌دهد که #حجاب دارد ولی شالش را شُل بسته، #آرایش شرقی ندارد و موهایش را بلوند کرده و از روسری بیرون ریخته، لنز آبی در چشم گذاشته، بینی خود را #عمل_زیبایی کرده و یک آدامس بادکنکی بزرگ صورتی‌رنگ روی چهره‌اش نشسته؛ که همه اینها نشان‌دهنده تناقضات معرفتی است.»
بی بی سی: امروز از سویی ۵۵ میلیون ایرانی به اینترنت دسترسی دارند و از سوی دیگر یک تضاد نسلی عمیق در ایران شکل گرفته، بطوریکه ۷۰% جامعه زیر ۴۰ سال سن دارند ولی سی درصدی که بالای ۶۵ سال سن دارند بر این نسل جوان تر حکومت می کنند. در نتیجه باعث شده تا جوانان ایران به روشی دیگر زندگی کنند که با گفتمان رسمی ایران همخوانی ندارد…
در ساختار اجتماعی ایران یک دگردیسی اجتماعی و فرهنگی روی داده و باعث تغییر در رفتار جنسی شده که مهمترین عوامل آن عبارتند از: تغییر جایگاه زنان در جامعه، رشد شهرنشینی، افزایش سطح تحصیلات، استقلال مالی بیشتر زنان و امکانات ارتباطی؛ این تغییر بزرگ در  کلانشهرها بصورت رفتارهای آزاد جنسی و در شهرهای کوچکتر در دوری از رفتارهای سنتی خودنمایی کرده است.


روزنامه گالف نیوز امارات: بهناز شفیعی موتور سوار زن ایرانی به نمادی از تغییر هنجارهای اجتماعی در ایران تبدیل شده است؛ حرکات دیدنی او با موتور سیکلت در نزدیکی تهران خیره کننده است؛ خصوصا با توجه به اینکه یک سال پیش چنین اقدامی ممنوع بوده است.
پوشاک ورزشی اسلامی شرکت «نایکی» رونمایی شد

صدای آمریکا / شرکت تولید پوشاک و محصولات ورزشی «نایکی» پس از مدتها تحقیق و بررسی، سرانجام از طرح پوشاک ورزشی اسلامی بانوان خود با عنوان « نایکی پرو حجاب» رونمایی کرد. این شرکت آمریکایی سال گذشته اعلام کرد، با توجه به افزایش تعداد ورزشکاران زن مسلمان و علاقه آنها برای شرکت در رقابت های ورزشی، قصد دارد لباس هایی را منطبق بر اصول و قوانین اسلامی طراحی کند.

سی‌ان‌ان: فشن شوهای بین المللی دیگر ترجیح می‌دهند لباس‌های پوشیده‌تری را انتخاب کنند. این رویکرد به جنبشی در حال گسترش تبدیل شده است.

جام

 

زن شُل‌حجاب با آدامس بادکنکی صورتی تا فشن شوی اسلامی! +تصاویر

منبع: افتاب

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *