خاطرات جالب شب اول زفاف (شب عروسی) عروس و داماد + عکس

خاطرات جالب شب اول زفاف (شب عروسی) عروس و داماد + عکس

خاطرات جالب شب اول زفاف (شب عروسی) عروس و داماد + عکس

the-first-night-wedding-memories-6

 

شب اول زفافشـب عروسی” بـه نظر بسیاری از افراد موضوعی است که صحبت کردن در مورد آن ممنوع می باشد اما داستانی یک عروس و داماد در شب زفاف که منجر به جدایی آنها از یکدیگر شد جالب و خواندنی است طوری که این اتفاق باعث شد مسیر زندگی داماد جوان تغییر کند، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

خاطرات شب اول زفاف ( شب عروسی ) عروس و داماد

یک زوج آمریکایی در شب زفاف اتفاقی جالب برایشان رخ داد و این اتفاق باعث شد تا از همدیگر جدا شوند و همچنین پسر جوان شیوه زندگی اش را تغییر داد.

خاطرات شب اول زفافم

آقای گرک کاسارونا با بیش از ۱۰۰ کیلو وزن در شب زفاف بلایی به سر نامزدش آورد که در ابتدا به اورژانس کشیده شد و سپس خانم از ترس از وی جدا شد.

خاطرات شب اول زفاف ( شب عروسی ) عروس و داماد

آقای گرک ۴ سال قبل با نامزدش گراکاریس آشنا شد. پس از یک ماه که از اشنایی انها می گذشت انها عروسی نمودند. کرگ در آن زمان وزن بالایی داشت به طوری که در شب زفاف سر خانمش به شدت با دیوار تخته کچی برخورد نمود و خانم بیهوش روی تخت افتاده بود.

هنگامی که گرک خانم را بیهوش یافت وحشت سر و پای او را فرا گرفت و با خود گفت حتما او مرده است. سریعا خانم روانه اورژانس شد. پس معاینات اولیه خانم به هوش امد.

خاطرات شب عروسی

خاطرات شب اول زفافم

کرگ از ان شب خاطرات ناراحت کننده ای دارد. هنگامی که خانمش از او جدا شد وی تصمیم گرفت وضعیت خود را تغییر دهد.به همین جهت با اراده قوی سعی نمود وزن خود را کاهش دهد. با همت بلند عاقبت او بر چاقی مفرط خود غلبه نمود.

داستان شب اول عروس و داماد

گرک ساکن لانگ ایسلند نیویورک می گوید من فعلا مجردم اما کسی چه می داند در اینده چه اتفاقاتی می افتد! من فعلا روی بدنسازی خود تمرکز نموده ام. از زمانی که گرک لاغر شده بسیار سرزنده و بشاش شده است.

خاطرات شب عروسی بدون سانسور

خاطرات شب عروسی بدون سانسور

دیگر مانند گذشته مجبور نیست برای پیدا نمودن البسه خود به فروشگاههای متعدد سر بزند.وی در پایان می افزاید من دوست دارم به افراد بگویم که چاقی موضوعی است که به خود افراد ارتباط دارد و انها می توانند با اراده قوی همه چیز را به کنترل خود دراورند. من به چندین نفر از دوستانم کمک کرده ام و انها هر کدام چندین کیلو وزن کم کرده اند.

 

 

خاطرات جالب شب اول زفاف (شب عروسی) عروس و داماد + عکس

منبع: فارو

خاطرات جالب شب اول زفاف (شب عروسی) عروس و داماد + عکس, فان جو, شب عروسی, خاطرات شب اول زفافم, خاطرات شب عروسی, خاطرات شب عروسی بدون سانسور, خاطرات شب عروسی وزفاف, خاطرات شب عروسی یک دختر, خاطره ی شب زفافم, داستان شب اول عروس و داماد, شب زفاف, شب عروسی, سبک زندگی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *