هدیه تولد ستاره های معروف به فرزندانشان (تصاویر)

هدیه تولد ستاره های معروف به فرزندانشان (تصاویر)

هدیه تولد ستاره های معروف به فرزندانشان (تصاویر)

اخبار فرهنگی : وقتی به کودکی خود نگاهی می اندازیم می بینیم که کلمه “نازپرورده” معنایی کاملاً متفاوت با آنچه امروز می بینیم داشت، به خصوص اگر آن کودک آنقدر خوش شانس باشد که در خانواده ای با پدر و مادر ستاره هالیوودی به دنیا آمده باشد.

وقتی به کودکی خود نگاهی می اندازیم می بینیم که کلمه “نازپرورده” معنایی کاملاً متفاوت با آنچه امروز می بینیم داشت، به خصوص اگر آن کودک آنقدر خوش شانس باشد که در خانواده ای با پدر و مادر ستاره هالیوودی به دنیا آمده باشد.

جشن تولدی را در نظر بگیرید. برای اکثر ما که در خانواده های متوسط بزرگ شده ایم، شاید جشن تولد پر ریخت و پاش شامل کیک های بزرگ و دعوت تمام دوستان و آشنایان و هدیه های گران قیمت باشد. ولی آیا می توانید تصور کنید جشن تولد دختربچه ای مانند سوری کروز چه شکلی می تواند باشد؟ بچه های ستاره های درجه یک هالیوود در شهرت چیزی کم از والدین خود ندارند و حتی شاید مشهورتر باشند. و آنچه آنها را در صدر اخبار ستاره ها قرار می دهد، هدیه هایی است که آنها در جشن تولدهای خود دریافت می کنند یا خرج هایی است که والدینشان در چنین روزهایی برایشان دریغ نمی کنند. در زیر ده نفر از بچه های ستاره ها را نام برده ایم که از لحاظ دریافت هدیه های پرزرق و برق سر و صدای زیادی راه انداخته اند و نازپرورده ترین بچه های ستاره های مشهور دنیا محسوب می شوند.

مکس براتمن – اتاق خوابی به قیمت ۳۵ هزار دلار

تعجبی نداشت که وقتی مکس براتمن به دنیا آمد او را لای پر قو گذاشتند، زیرا مادر این کوچولو کسی نیست جز ستاره دنیای پاپ، کریستینا اگیلرا. این ستاره محبوب وقتی اولین فرزندش را به دنیا آورد، برای فرزندش به یک شرکت طراحی سفارش داد تا اتاق خواب فرزندش را آماده کنند و این کار چهار ماه طول کشید. هزینه تمام شده این اتاق خواب برای خانم اگیلرا ۳۵ هزار دلار بود که شامل دکوری ۱۱ فوتی به شکل هلال ماه نیز می شد که اگیلرا آن را از تور کنسرت Back to Basics آورده بود. بقیه وسایل اتاق خواب او شامل یک تختخواب گرد و آمیزه ای جالب از تم های مختلف مانند نینتندو و خرس پدینگتون می شد. کریستینا اگیلرا به تازگی (آگوست ۲۰۱۴) صاحب فرزند دختری شده و نامش را “سامر رین” (باران تابستانی) گذاشته است!

اخبار داغ,اخبار روز, هدیه تولد ستاره ها به بچه ها


بلو آیوی کارتر – اسبی به قیمت ۷۵ هزار دلار

بلو آیوی، دختر کوچولوی عزیز بیانسه و جی زی، برای جشن تولد دو سالگی اش هدیه تولدی معمولی دریافت کرد که همه بچه ها در این سن می گیرند و آن هدیه چیزی نیست جز یک اسب! ولی این اسب، اسبی معمولی نبود. این کوچولو یک اسب عربی اصیل به عنوان کادوی تولد دوسالگی از پدر و مادر ستاره اش گرفت. البته کسی هم از این دو کمتر از این انتظار نداشت! یکی از منابع نزدیک به این زوج می گوید: «بلو عاشق حیواناته و به اسب علاقه نشون میده، واسه همین براش یه اسب خریدن که این اسب در واقع برای مسابقه دادن مناسبه.»

اخبار داغ,اخبار روز, هدیه تولد ستاره ها به بچه ها


بروکلین بکهام – خانه بازی سفارشی به قیمت ۱۸۷ هزار دلار

فرزند اول دیوید و ویکتوریا بکهام، وقتی در سال ۲۰۰۵ شش سالش شد، این زوج برایش نزدیک به ۲۰۰ دلار خرج کردند تا او صاحب یک خانه بازی کامل شود. این خانه آجری ۱۶ فوتی و قلعه بازی چسبیده به آن (که پل چوبی و برجک هم دارد) در خانه سابق آنها در شمال لندن ساخته شد که مردم نام خانه این زوج را به درستی “کاخ بکینگهام” گذاشته بودند.

اخبار داغ,اخبار روز, هدیه تولد ستاره ها به بچه ها

ایمی و مکس آنتونی – پارتی “به دنیا خوش اومدی” با هزینه ۲۰۰ هزار دلار

وقتی پدرخوانده شما هم ستاره ای مانند تام کروز باشد، شما هم چیزی کمتر از پارتی “به دنیا خوش اومدی” با هزینه کمتر از چند هزار دلار برای تولدتان نمی خواستید! وقتی ایمی و مکس، دوقلوهای جنیفر لوپز و مارک آنتونی به دنیا آمدند، تام کروز نقش پدرخواندگی اش را جدی گرفت و برای این کوچولوها پارتی غسل تعمیدی گرفت که هنوز هم که هنوز است مردم درباره اش حرف می زنند. طبق گزارش وبسایت Xfinity، هر دو فرزند جنیفر لباس های شبیه به هم زیبا و طراحی شده توسط بهترین طراحان فشن دنیا را پوشیده بودند و دو جغجغه الماس نشان به عنوان هدیه به دست آنها داده بودند. چهره ها و ستاره ها مشهور زیادی در این جشن حضور داشتند که از میان آنها می توان به التون جان، دیوید و ویکتوریا بکهام و ایوا لونگوریا اشاره کرد.

اخبار داغ,اخبار روز, هدیه تولد ستاره ها به بچه ها

جاستین کامز – مایباخ ۳۶۰ هزار دلاری

قطعاً Diddy خیلی خوب می داند که چطور هوای بچه هایش را داشته باشد. وقتی جاستین دیور کامز در سال ۲۰۱۰ شانزده سالش شد، پدرش همان کاری را کرد که قطعاً همه پدر و مادرها برای فرزندشان انجام می دهند و برایش یک اتومبیل خرید! ولی این اتومبیل چیزی در ردیف خودروهایی مانند هوندا سیویک یا خودروهایی که معمولاً نوجوانان را خوشحال می کنند نبود. می خواهید بدانید اتومبیلی که غول دنیای موسیقی برای پسرش خرید چه بود؟ یک مایباخ نقره ای با برچسب قیمت شیرین ۳۶۰ هزار دلاری که درست پس از هدیه کردن آن پسرش، دیدی خوراک خبری رسانه ها و مطبوعات را فراهم کرد. جاستین پر ریخت و پاش جشن تولدش که کم ستاره هم نبود و چهره هایی مانند Lil’ Kim و اسنوکی در آن حضور داشتند، یک چک ۱۰ هزار دلاری هم برای باز کردن حساب بانکی هم از پدرش دریافت کرد.

اخبار داغ,اخبار روز, هدیه تولد ستاره ها به بچه ها

هارپر بکهام – تابلوی نقاشی به قیمت ۱ میلیون دلار

اگر از هارپر بکهام کوچولو بپرسید که بهترین هدیه ای که تابحال بابای فوتبالیست فوق ستاره و مامان خواننده و طراح فشن اش برایش گرفته اند چه بوده، قطعاً جوابتان یک عروسک یا حتی اسب اصیل عربی نخواهد بود. بکهام ها از هنرمند بریتانیایی، دیمین هیرست درخواست کردند که تابلویی بکشد و ظاهراً ۱ میلیون دلار برای این تابلوی نقاشی که تصویر یک قلب بزرگ صورتی و پروانه است پرداخت کرده اند. هارپر که به او لقب “دختر بابا” داده اند، این هدیه را برای جشن تولد یک سالگی اش دریافت کرد و می گویند این تابلو به دیوار اتاق خواب این دختربچه دوست داشتنی آویزان شده است تا هر روز از زیبائی آن لذت ببرد.

اخبار داغ,اخبار روز, هدیه تولد ستاره ها به بچه ها

پرنس جورج – ست ناخنگیر الماس نشان به قیمت ۱٫۶ میلیون دلار

کمپانی زیبائی ناخن Stylfile برای گرامیداشت اولین سالگرد تولد فرزند پرنس ویلیام و کیت، دوشس کمبریج، به پسر کوچولوی آنها، پرنس جورج، یک ست سوهان و ناخنگیر الماس نشان به قیمت ۱٫۶ میلیون دلار هدیه داد. این ست از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و با ۳۵۰ قطعه الماس یک قیراطی تزئین شده است. تام پلرو، مؤسس این شرکت در این باره می گوید: «فقط بهترین ها شایسته سومین نفر در صف پادشاهی بریتانیا هستند. بنابراین ما به طراحی مشغول شدیم تا ناخنگیری طراحی کنیم که برای پرنس کوچولو بهترین گزینه باشد. امیدواریم که این هدیه چیزی بیش از یک عادت نظافتی معمولی باشد.»

اخبار داغ,اخبار روز, هدیه تولد ستاره ها به بچه ها

والنتینا پینو – ملک به قیمت ۱۲ میلیون دلار

والنتینا پینو آنقدر خوش شانس است که فرزند یکی از زیباترین زنان دنیا یعنی سلما هایک هنرپیشه است و خوش شانسی او به اینجا ختم نمی شود و پدر او نیز کسی نیز جز فرانسوا-هنری پینو، رئیس کمپانی محصولات تجملی Kering. اگر یک ضرب و تقسیم کوچولو انجام بدهیم می بینیم که دارایی خالص آقای پینو برابر است با ۱۵ میلیارد دلار (چیزی حدود ۵۲۵۰۰ میلیارد تومان!!!). بنابراین تعجبی ندارد که والنتینا کوچولو زندگی تجملاتی و لوکسی داشته باشد. هیچ خانه ای در این دنیا وجود ندارد که والنتینا نتواند بخرد! طبق گزارش ها، والدین او برایش ملکی در لوس آنجلس خریده اند و برایش کنار گذاشته اند تا وقتی به سن قانونی رسید به او تحویل داده شود. می گویند هزینه ماهانه نگهداری از این خانه ۵۰ هزار دلار است.

اخبار داغ,اخبار روز, هدیه تولد ستاره ها به بچه ها

سوری کروز – عمارت اربابی به قیمت ۱۳٫۵ میلیون دلار

این لیست بدون اشاره به سوری کروز کامل نخواهد بود. در سال ۲۰۱۲ وقتی تام کروز و کیتی هولمز، والدین سوری، از هم جدا شدند، همه از خود می پرسیدند که حالا حضانت سوری به کدامیک می رسد. با آنکه حضانت اولیه سوری به کیتی هولمز رسید، تام به لوس کردن تنها دخترش با هدیه های گران قیمت ادامه داد. در سال ۲۰۱۲، تام کروز ستاره سری فیلم های “مأموریت ناممکن”، عمارتی اربابی در نیویورک خرید و این عمارت نه برای سوری بلکه برای نگهداری از تمام هدیه هایی بود که تام تابحال برای سوری خریده بود. به نقل از یکی از منابع نزدیک به این خانواده، ظاهراً آپارتمان کیتی جایی برای نگهداری از اسب کوچولوی سوری ندارد و بنابراین این عمارت بهترین جا برای نگهداری از آن است. در این عمارت جای کافی برای اسباب بازی های سوری هم وجود دارد و می گویند بسیاری از این اسباب بازی ها از زمانی که کیتی هولمز عمارت اربابی شان در لوس آنجلس را ترک کرده، به انباری آن آورده شده اند.

اخبار داغ,اخبار روز, هدیه تولد ستاره ها به بچه ها

منبع :

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *