مناسب لینک بر روی انکرتکست: ویزای گلوبال تلنت استرالیا-ویزای استارتاپ استرالیا-هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا-

مناسب لینک بر روی انکرتکست: ویزای گلوبال تلنت استرالیا-ویزای استارتاپ استرالیا-هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا-

زمان تقریبی مطالعه: 10 دقیقه

 

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

ویزای گلوبال تلنت استرالیا در یک نگرش فوری

از پایان سال ۲۰۱۹ ویزای جدیدی به نام ویزای گلوبال تلنت یا ویزای نخبگان استرالیا در وب‌سایت اداره مهاجرت آشنا سازی شد. با گرفتن ویزای تلنت، اقامت دائم استرالیا به شما و خانواده‌تان تعلق می‌گیرد. برای دریافت این ویزا باید دریکی از شاخه‌های:

  1. علمی
  2. ورزشی
  3. هنر
  4. در یک حرفه یا تخصص عضو افراد سرآمد در کشور خود و در دنیا (بین‌المللی) باشید و دستاورد‌های بزرگی هم داشته باشید.

اگر این موقعیت را داشتید،‌ باید یک شخص یا شرکت که در همان زمینه دستاوردهای شما در استرالیا شناخته‌شده و معتبر درزمینهٔ ملی است، معرف نوبت. اگر آشنا ککنده یا نامینیتور شما شخص بود، باید اقامت دائم و یا سیتیزن استرالیا را هم داشته باشد. برای نمونه خیال کنید که شما یک ریسرچر هستید،‌ آشنا کننده شما در استرالیا می‌تواند یک دانشمند یا استاد باشد. اگر شما و آشنا کننده یا نامینیتور پذیرفته شوید، باگمان بسیار بالا ظرف زمان کمی اقامت دائم را دریافت خواهید کرد.

ویزای گلوبال تلنت استرالیا چیست؟

در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۱۹ بر طبق دستور شماره ۸۵ تحت سکشن ۴۹۹ ویزای گلوبال تلنت استرالیا به‌صورت رسمی داخل میدان شد. به‌منظور اینکه کشورهای رقیب استرالیا در جذب استعداد اندکی از استرالیا خوب‌تر عمل می‌کردند، دولت استرالیا قصد کرد تا سهمیه‌ای برای این اشخاص به خاطر پیشرفت و شکوفایی بیشتر کشور و پیدایش فرصت‌های جدید و تازه برای اقتصاد استرالیا داشته باشد. کشورهای پیشرفته به‌خوبی به این نکته دست‌یافته‌اند که دگرگونی‌های بزرگ، رشد و شکوفایی کشور همگی از طریق نخبگان انجام می‌گیرد.

مسئله قابل‌توجه اینکه درحالی‌که با توجه به شیوع ویروس کرونا وضعیت ویزاهای مهارتی استرالیا باعث وقفه بسیاری شده و سهمیه ویزاهای مهارتی برای سال مالی 2020-2021 به زیادی افت کرده، وضعیت در مورد ویزای گلوبال تلنت استرالیا گوناگون بوده و این ویزا همچون یکی از اولویت‌های ویزاهای مهاجرتی استرالیا قرارگرفته است. فقط کافی است به این نکته مهم توجه کنید که در مورد ویزاهای گلوبال تلنت تعداد ظرفیت گفته‌شده در سال مالی 2019-2020 ۵۰۰۰ نفر بوده اما ظرفیت این ویزا برای سال مالی 2020-2021 به ۱۵۰۰۰ نفر افزایش‌یافته و سهمیه یادشده برای سال مالی 2021-2022 هم با همان ظرفیت ۱۵۰۰۰ نفر تثبیت‌شده است.

در همان‌سان با توجه به یادآوری سال‌ها پیش دولت استرالیا در صدور ویزاهای تلنت، متقاضیان ویزای گلوبال تلنت استرالیا می‌توانند امیدوار باشند که خیلی سریع‌تر از ویزاهای مهارتی ویزای خود را دریافت کنند.

مزایای ویزای تلنت استرالیا

در شرایطی که به‌واسطه شیوع ویروس کرونا و تأثیرات منفی آن بر پروسه مهاجرت استرالیا، ویزاهای مهارتی دچار کاهش سهمیه شده‌اند، ویزای گلوبال تلنت استرالیا ازجمله ویزاهای دارای اولویت استرالیا به شمار می‌رود. گفته‌شده که بر اساس آخرین اطلاعات اعلام‌شده توسط اداره مهاجرت استرالیا، سهمیه ویزای گلوبال تلنت استرالیا در سال مالی 2021-2022 بالغ‌بر ۱۵۰۰۰ نفر خواهد بود که در مقایسه با سایر ویزاها رقم قابل‌توجهی است. علاوه بر این موضوع، ویزای گلوبال تلنت خوبی‌های قابل‌توجه دیگری نیز دارد:

  • گرفتن اقامت همیشگی کشور استرالیا از همان اول
  • امکان اقدام برای دریافت شهروندی استرالیا
  • فرآیند فوری گرفتن ویزا در قیاس با ویزاهای مهارتی
  • برخورداری از medicare
  • بهره‌برداری از اجازه تحصیل و یا کار تمام‌وقت
  • امکان اسپانسر شیب برای اقامت دائم پدر و مادر (با لحاظ شرایط)

 

 

ویزای استارت آپ استرالیا

 

ویزای استارت آپ استرالیا چیست؟

ویزای استارت آپ کشور استرالیا برای کسانی است که می‌خواهند با یک عقیده نو در رابطه با:

تجاری‌سازی یک محصول یا سرویس در استرالیا

و روی پیشرفت یک کمپانی و بیزینس در استرالیا کار کنند.

فکروعقیده شما نمی‌تواند در رابطه با ساخت‌وساز و یا استخدام نیروی انسانی و یا خرید یک بیزینس و یا فرانچرایزی که موجود و در حال کار است باشد.

ویزای استارت آپ استرالیا و خلاصه شرایط

  • حداقل ۵۵ سال سن داشته باشد
  • حداکثر آیلتس ۶ در هر مهارت و یا نمره معادل آن برای نفر اصلی و نمره ۴.۵ برای همراهان بالای ۱۸ سال
  • باید برای ایده خود از یک سازمان نامه ساپورت دریافت کنید.
  • شخص اصلی پرونده باید بعد از رفتن به استرالیا ایده خود را پیاده کند تا به او خانواده (همسر و فرزندان) اقامت دائم بدهند.

ویزای استارت آپ استرالیا و نحوه اقدام

بابت گرفتن ویزای استارت آپ استرالیا شما باید با یکی از ساپورتر ها گفت‌وگو کرده و با آن‌ها موافقت کنید و پس از آن بر اساس توافقی که با آن ساپورتر کرده‌اید، برای گرفتن نامینیشن یا پذیرش یا نیز دعوت‌نامه از همان ایالت اقدام کنید. پس‌ازاینکه پذیرش ایالت را دریافت کردید می‌توان گفت که بخش مهم کار انجام‌شده است.

ویزای استارت آپ استرالیا و هزینه و مدت‌زمان آن

مهلت دریافت ویزای بالا حدود ۲ سال می‌باشد که البته بستگی به شرایط ایالت و اداره مهاجرت استرالیا دارد. هزینه‌های قانونی که باید به دولت استرالیا پرداخت شوند عبارت‌اند از:

متقاضی اصلی: 4115 دلار استرالیا
نفر همراه: 2060 دلار استرالیا
فرزندان هرکدام: 1030 دلار استرالیا

هزینه‌های بالا شامل هزینه وکیل نمی‌باشد و می‌بایست بی‌واسطه به دولت استرالیا پرداخت شود

ویزای استارت آپ استرالیا و عدم پذیرش

در وضعیت‌های زیر شما نمی‌توانید برای ویزای استارت اپ استرالیا پذیرش دریافت کنید.

  1. حالتی که شما می‌خواهید یک شعبه یا خودپرداخت احداث کنید.
  2. حالتی که می‌خواهید یک بیزینس را خریداری کنید.
  3. اگر بخواهید روی فعالیت‌های ساخت‌وساز کارکنید.
  4. فعالیت‌هایی که می‌خواهید تمرکز خود را روی استخدام نیروی کارگر کنید. در حقیقت فعالیت‌هایی که ایده شما با تمرکز بر روی نیروی انسانی کارگر باشد.

این ۴ مورد، موردپذیرش نمی‌باشند.

 

هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا:

آیا از پس هزینه وکیل مهاجرت برمی‌آیم؟

چنانچه شما هم مانند بعضی از کسانی که می‌خواهند مهاجرت کنند، به دلایل زیادی به فکر جابه‌جایی خانه و کاشانه‌ی خود هستید، مهم نیست آن دلایل چه چیزی باشند.

دلیل مهاجرت هر چه که باشد، نیاز است درباره شرایط، روش‌های مهاجرت و مناسب بودن آن با اهداف و نیازهایتان و میزان سازگاری شما بافرهنگ کشور مقصد اطلاعات کافی به دست آورید.

به این معناست که شما بعدازاین که تصمیم به مهاجرت می‌گیرید باید در اولین فرصت به یک وکیل مهاجرتی کارکشته و مطمئن بروید و همه امور مربوطه را به واگذار کنید وبه‌هیچ‌وجه به هزینه‌های آن نیندیشید.

بیشتر افراد تا حرف از وکیل مهاجرتی می‌شود از هزینه‌های آن نارضایتی می‌کنند درحالی‌که نمی‌دانند مهاجرت به‌هیچ‌وجه مانند به یک سفر ساده نیست.

این زندگی و آینده شماست وبری آن برنامه دیزی کاملاً صحیحی داشته وباآگاهی کامل کارهایتان را انجام دهید.

شاید حالا این سؤال در ذهنتان به وجود می‌آید که هزینه وکیل برای مهاجرت  به استرالیا چقدر است؟ پاسخ این سؤال یک عدد یا مبلغ ثابت نیست.

هزینه وکیل با توجه به روش و پرونده‌های گوناگون کلاً متفاوت است. باید اول مشخص شود که شما از چه میزان تحصیلات، مهارت، سرمایه و … بهره مندهستید.

با توجه به این‌ها موارد، روش مهاجرتی شما انتخاب‌شده و سپس می‌توان از هزینه‌ها صحبت کرد.

 

ویزای گوبال تلنت ویزای استارتاپ استرالیا وکلام پایانی

شاید فکر می‌کنید شرایط ویزای گلوبال تلنت استرالیا رادارید، توصیه می‌کنم یک جلسه مشاوره با وکیل مهاجرت به استرالیا داشته باشید تا درباره مهاجرت وهمه نکات آن بیشتر مشورت کنید. نکات ریزی در قانون وجود دارد که به‌تبع آن ممکن است پرونده شما شانس بالاتری را بتواند ایجاد کند.

بهتر است بدانید برخلاف ویزاهای دیگر برای اقامت استرالیا در هنگام گرفتن ویزای استارت آپ نیازی به هیچ نوع سرمایه‌گذاری مالی ندارید. پس از تشکیل پرونده کارآفرینی، توسط نهادهای دولت استرالیا موردبررسی قرار خواهد گرفت، در صورت تأیید مدارک و ایده، به فرد متقاضی اقامت دائم داده می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران مجرب و باسابقه ما در شرکت ویزاپیک در تماس باشید

 

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

فروش فوق‌ العاده ایران‌ خودرو ویژه دهه فجر

فروش فوق‌ العاده ایران‌ خودرو ویژه دهه فجر فروش فوق‌ العاده ایران‌ خودرو ویژه دهه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *