مصاحبه الناز گلرخ با برنامه چند شنبه با سینا ولی الله +فیلم

مصاحبه الناز گلرخ با برنامه چند شنبه با سینا ولی الله +فیلم

مصاحبه الناز گلرخ با برنامه چند شنبه با سینا ولی الله +فیلم

مصاحبه الناز گلرخ با برنامه چند شنبه با سینا ولی الله +فیلم, الناز گلرخ در چند شنبه با سینا,چند شنبه با سینا الناز گلرخ,الناز گلرخ,چند شنبه با سینا,برنامه چند شنبه با سینا,مصاحبه الناز گلرخ,مصاحبه الناز گلرخ و سینا,دانلود,دانلود فیلم

مصاحبه الناز گلرخ

فیلم مصاحبه الناز گلرخ با برنامه چند شنبه با سینا به مجری گری سینا ولی الله که بعد از قطع شبکه فارسی وان از ماهواره این فیلم را از طریق یوتیوب پخش کرده است.

چند شنبه با سینا عنوان برنامه کمدی اجتماعی و نسخه فارسی شوی گفتگوی آخر شب نیز از سپتامبر ۲۰۱۳ در فارسی ۱ آغاز شد و تا ۱۱ تیر ۱۳۹۵ تعداد ۱۱۱ قسمت از آن در چهار فصل پخش شده است وی در این برنامه با شخصیت های ایرانی متعددی همچون حمید استیلی، رضا روحانی، عارف عارف کیا، علی عظیمی،، آندرانیک مددیان (اندی)، شینی ریگزبی، ابراهیم حامدی (ابی)، نوش آفرین، شهرام خسروشاهی آذر (سندی)، فرداد فرحزاد و بسیاری دیگر مصاحبه کرده است و یک بایگانی از شرح حال این شخصیت ها توسط خودشان و به واسطهٔ این برنامه جمع آوری شد وی دوستی نزدیکی با فرداد فرحزاد و حسین تهی دارد. در دی ماه سال ۱۳۹۵، به سبب تعطیلی شبکه «فارسی ۱» پخش تلویزیونی این برنامه هم متوقف شد. البته سینا ولی الله در آخرین برنامه از ادامه ی ساخت قسمت های بعدی این برنامه خبر داد و قسمت های جدید این برنامه بر روی صفحه یوتیوب برنامه قابل مشاهده است.

فیلم مصاحبه الناز گلرخ با برنامه چند شنبه با سینا ولی الله

الناز گلرخ متولد (سه شنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۶۴ )  در تهران است الناز گلرخ ۳۱ ساله هنرمند آرایش، مد و زیبایی وبلاگ نویس ایرانی است الناز گلرخ در سال ۲۰۰۸ از دانشگاه آزاد تهران در رشته گرافیک فارغ التحصیل شد وی یک آرایشگر و میکاپیست با ۱۰سال سابقه موفق است برخی بر این باورند که او به شباهت  او مانندد خواننده معروف آریانا گراند است لینک دانلود بعد از اتمام مصاحبه فعال میشود.

دانلود فیلم

مصاحبه الناز گلرخ با برنامه چند شنبه با سینا ولی الله +فیلم

برترینا

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز قسمت آخر سریال پرنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *