دلیل محبوبیت «کریس اوانس» چیست ؟ + عکس

دلیل محبوبیت «کریس اوانس» چیست ؟ + عکس

دلیل محبوبیت «کریس اوانس» چیست ؟ + عکس

کریس اوانس شاید ماه پیش توانسته باشد به همراه کریس پرات جایزه محبوب بودن را برده باشد، اما این به آن معنا نیست که او این محبوبیت را فقط به خاطر لباسی که برای کاراکترش در کمپانی مارون پوشیده، به دست آورده است.

۲۰۱۵۰۳۱۲۱۴۴۰۴۶_۱۴

او هفته پیش اثبات کرد، محبوبیت او فراتر از لباس کاپیتان امریکا است. اثبات این مساله چندان دشوار نبود. او و کریس پرات که قهرمان فیلم «نگهبانان کهکشان» است، به همراه یکدیگر به بیمارستان کودکان سیاتل رفتند تا دل بچه‌های بیمار را شاد کنند. در یکی از تصاویری که این دو در اینستاگرام خود گذاشته‌اند، اوانس در حالی دیده می‌شود که سپر کاپیتان امریکا را جلوی یک پسربچه بیمار گرفته و گویی می‌خواهد از جان او در مقابل بیماری‌ها محافظت کند.
یکی از پرستاران بیمارستان نیز در حساب توییتر خود در همین ارتباط نوشت این کار برای همیشه در خاطر بیماران ما می‌ماند. ظاهراً اوانس و پرات پیش از ورود خود به بیمارستان به رسانه‌ها چیزی در این خصوص نگفته بودند تا هم آرامش بیماران بیشتر حفظ شود و هم خود آنها بتوانند با آرامش بیشتری به سراغ بیماران بروند.
بچه‌های بیمار پس از خروج این دو بازیگر از بیمارستان در حساب‌های توییتر خود از آنها تشکر کردند. کریس اوانس نیز در همین شبکه اجتماعی درباره روزی که به بیمارستان رفته بود، نوشت: من در بیمارستان با قهرمانان واقعی دیدار کردم و از آنها الهام گرفتم. با همه وجودم از آنها متشکرم.

 

کریس ایوانس,عکس کریس ایوانس,تصاویر کریس ایوانس,راز محبوبیت کریس ایوانس,فیلم های کریس ایوانس,,مطالب جذاب

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *