بهترین لپ تاپ ها

بهترین لپ تاپ ها

بهترین لپ تاپ ها

بهترین لپ تاپ ها در سال ۲۰۱۵،لپ تاپ
بهترین لپ تاپ ها در سال ۲۰۱۵،لپ تاپ

رشد پرسرعت فناوری در سال های اخیر سبب شده تا کاربران با طیف گسترده ای از دستگاه های لپ تاپ مواجه باشند، هرچند این امر موجب سردرگمی آنان در انتخاب بهترین لپ تاپ می شود اما آنان می خواهند بهترین را بشناسند و انتخاب کنند.

:

به گزارش سایت ، سایت سی نت فهرستی از برندهای مورد اعتماد درحوزه لپ تاپ براساس خصیصه های رتبه بندی جهانی،طراحی، کیفیت تصویر و صدا را به شرح زیر معرفی کرده است:
:
**رتبه اول (Apple):
رتبه اول به کمپانی Apple اختصاص دارد و بهترین لپ تاپ های پنج سال گذشته توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه شده است. لپ های این شرکت دارای کیفیت بالایی بوده و طراحی، صفحه کلید، کیفیت تصویر و صدا و سیستم عامل مکینتاش این لپ تاپ را منحصر به فرد کرده است.
:
**رتبه دوم (Lenovo):
رتبه دوم مربوط به کمپانی لنوو می باشد و لپ تاپ های لنوو دارای مدل های بسیار متنوعی است و می توان گفت لنوو تقریبا برای هر نوع کاربر لپ تاپ مناسب تهیه کرده است . از ویژگی های مهم لپ تاپ های لنوو می توان به وزن کم و طراحی پرتابل آن اشاره کرد.
:
**رتبه سوم (ASUS):
نوآوری و کیفیت پشتیبانی فنی این کمپانی قابل تحسین می باشد و در مورد این کمپانی می توان گفت که مدل های خلاقانه لپ تاپ های این شرکت باعث نشان دادن قدرت ریسک پذیری بالای این برند می باشد.
:
اگر شما به دنبال یک طراحی خلاقانه هستید این برند می تواند انتخاب خوبی باشد.
:
**رتبه چهارم (HP):
کمپانی HP دارای شهرت بسیار زیادی از زمان تاسیس می باشد و کاربران آن همیشه طراحی و صفحه کلیدهای راحت لپ تاپ های HP را دوست دارند و پشتیبانی فنی آن در حد متوسط می باشد.
:
**رتبه پنجم (DELL) :
کمپانی Dell در دو سال گذشته جزو رتبه های بالا بوده و این کمپانی سعی بر آن دارد که کیفیت پشتیبانی محصولات خود را ارتقا دهد.
:
**رتبه ششم (TOSHIBA) :
ممکن است شما از شنیدن نام توشیبا تعجب کنید اما بدانید برند توشیبا جزو بهترین لپ تاپ های سال ۲۰۱۵ می باشد و بدانید در سال گذشته نمره خوبی را در نقد و بررسی ها کسب کرده است.

./.

 

بهترین لپ تاپ ها در سال ۲۰۱۵،لپ تاپ, laptop ,lenovo laptop ,sony laptop ,اخبار فناوری ,بهترین مارک لپتاپ ,لپ تاپ ,لپتاپ اچ پی ,لپتاپ ایسوس ,لپتاپ سونی ,لپتاپ لنوو

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳

غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی در آفیس ۲۰۱۳ غیرفعال کردن پیغام صفحه خوش آمدگویی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *