بازگشت بهناز سلیمانی و گرشاسبی از شبکه جم به ایران + عکس

بازگشت بهناز سلیمانی و گرشاسبی از شبکه جم به ایران + عکس

بازگشت بهناز سلیمانی و گرشاسبی از شبکه جم به ایران + عکس

بازگشت بهناز سلیمانی به ایران,بازگشت گرشاسبی به ایران,برگشت بهناز سلیمانی به ایران,بهناز سلیمانی,احمدرضا گرشاسبی,بهناز سلیمانی به ایران بازگشت,اخبار,فرهنگی

 

بهناز سلیمانی و گرشاسبی

بازگشت بهناز سلیمانی بازیگر زن کشف حجاب کرده و احمدرضا گرشاسبی کارگردان ملحق شده به شبکه جم که بعد از انصراف از شبکه ماهواره ای جم خبر برگشت آنها آمده است.

دو همکار دیگر GEM برگشت خوردند یک کارگردان سابقا متعهد یک بازیگر زن درگیر با فریبا نادری

موج انصراف یا اخراج عواملی که از ایران که برای همکاری با شبکه ماهواره ای جم به ترکیه رفته بودند از حدود ۵ ماه قبل آغاز شد. به گزارش سینماروزان اصلی ترین عامل این جدایی تغییر وضعیت عوامل از قراردادهای بلندمدت به قراردادهای پروژه ای بود.

بازگشت بازیگران ایرا از شبکه جم به ایران

بازگشت بهناز سلیمانی و گرشاسبی از شبکه جم به ایران + عکس

سعید ابراهیمی فر و عباس مرادیان، میثم لهاک و مهسا کرمی(بازیگر) و بهارک فرامرزی دستیار کارگردان از نخستین جداشدگان جم بودند و به دنبال آنها نیز هرمز سیرتی بازیگر، ماریا کریمی بازیگر و دوبلور، محمدرضا کریمیان بازیگر، ادریس بهرامی بازیگر و دوبلور ، مجتبی شمس بازیگر و دوبلور ، ماهور بساکی بازیگر و آتنا محمودی دستیار کارگردان نیز جدایی را به ادامه همکاری ترجیح دادند. رابعه اسکویی و سپیده توفیق گوینده زن دیگر همکاران جم بودند که قید همکاری را زدند. مهدی مظلومی نیز اخیرا از علاقه قلبی برای بازگشت به وطن سخن گفت.

بازگشت بهناز سلیمانی و گرشاسبی از شبکه جم به ایران + عکس

به تازگی نیز دو تن از همکاران این شبکه یکی احمدرضا گرشاسبی کارگردان و دیگری بهناز سلیمانی بازیگر از همکاری جم انصراف داده اند. در این بین احمدرضا گرشاسبی بعد از جدایی از جم به ایران بازگشته است اما بهناز سلیمانی همچنان در ترکیه مقیم است و به دنبال فراهم آوردن شرایط بازگشت خود به وطن است. احمدرضا گرشاسبی که در دهه ۶۰ خود را به عنوان کارگردانی متعهد معرفی کرده بود این اواخر فیلمی به نام «اینجا شهر دیگریست» را با بودجه میلیاردی فارابی تولید کرد که در اکران شکست سختی خورد. گرشاسبی در زمان جدایی نخستین حذف شدگان جم سعی می کرد همچنان از اوضاع روبراه این شبکه فارسی زبان بگوید اما در نهایت عدم تمایل به همکاری سبب ساز حذف وی شد. بهناز سلیمانی بازیگر زنی که ایفاگر نقشهای فرعی در سریالهایی مانند «دزد و پلیس»، «عملیات ۱۲۵» و «قهر و آشتی» بود بعد از مهاجرت به ترکیه و همکاری با جم بیش از هر چیز به خاطر درگیری لفظی با یکی از بازیگران زن داخلی مورد توجه قرار گرفت. فریبا نادری در یکی از گفتگوهای خود ادعاهای یکی از سفرکردگان جم درباره وجود روابط غیراخلاقی در سینما را زیر سوال برد و مهاجران به این شبکه را به خاطر بدن‌نمایی نقد کرد و از آن سو سلیمانی نیز به انتقاد از ادبیات وی پرداخت و برای مخاطب قرار دادن وی از عبارت «خجالت بکشید» استفاده کرد. سلیمانی اما حالا به خاطر عدم رضایت از فضای پشت صحنه جم قید همکاری با این شبکه را زده و به دنبال آن است که به کشور بازگردد.

دانلود فیلم

بازگشت بهناز سلیمانی و گرشاسبی از شبکه جم به ایران + عکس

منبع: برترینا

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *