مقایسه طلاق بین زوجین با سن برابر و سایرین

مقایسه طلاق بین زوجین با سن برابر و سایرین

مقایسه طلاق بین زوجین با سن برابر و سایرین

اکبر سوری شامگاه چهارشنبه در کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استان همدان با بیان اینکه در چند ماه اخیر سند کاهش طلاق استان در دست جمع آوری و کامل شدن است تا ارائه شود، اظهار داشت: در سند کاهش طلاق استان در سطح نخست ابتدا یکسری تعاریف، جایگاه موضوعی طلاق، قوانین طلاق، تحلیلی از وضعیت و امار های موجود، فرصت ها و تهدید ها، اقدامات مهم و اساسی و سطوح مختلف اطلاع رسانی و آگاه سازی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سطح دوم سند کاهش طلاق استان پیشگیری و ارائه مداخله در طلاق و سطح سوم بازتوانی افرادی که طلاق در زندگی رخ می دهد مد نظر است، بیان کرد: هدف اجرای برنامه برای کنترل و کاهش طلاق است.

۹af73d10d168

رئیس سازمان بهزیستی استان همدان با بیان اینکه یکی از آسیب های شاخص استان همدان طلاق است و استان همدان در نسبت ازدواج به طلاق رتبه ۱۷ کشور را دارد، عنوان کرد: پنج سال اخیر طلاق در استان همدان ۱۶ و نیم درصد رشد و ازدواج ۱۶ و نیم درصد کاهش داشته است.

سوری با بیان اینکه بیشترین طلاق در سنین ۲۵ تا ۲۹ در مردان وسنین ۲۰ تا ۲۴ سال در زنان بوده است، عنوان کرد: وضعیت طلاق در استان همدان از سال ۸۹ تا سال گذشته مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ثبت ازدواج در استان همدان در پنج سال گذشته ۱۶ و نیم درصد کاهش داشته است، عنوان کرد:سال ۸۹در استان همدان بیش از ۲۳ هزار واقعه ازدواج به ثبت و این آمار در سال گذشته به بیش از ۱۹ هزار رسیده است.

رئیس سازمان بهزیستی استان همدان با بیان اینکه میزان طلاق در استان همدان در سال ۸۹ سه هزار و ۳۱۸ مورد بوده که در سال گذشته به سه هزار و ۸۷۲ مورد رسیده است، ابراز داشت: رشد طلاق در استان همدان مثبت ۱۶ و شش دهم درصد ثبت شده است.

سوری با بیان اینکه در سال گذشته از هر هفت ازدواج یک مورد به طلاق منجر می شد اما اکنون از هر پنج ازدواج یک مورد به طلاق منجر می شود، بیان کرد: بیشترین میزان طلاق مربوط به زوجینی است که سن برابر دارند.

وی با بیان اینکه طلاق در افراد زیر ۱۶ سال ازدواج شهرستان های فامنین و قهاوند زیاد است، افزود: یکی از عوامل طلاق عدم رشد فکری است.

رئیس سازمان بهزیستی استان همدان با بیان اینکه به طور میانگین میزان دوام زندگی شش و چهار دهم درصد سال است، ادامه داد: سال گذشته در استان همدان در هر شبانه روز ۱۱ طلاق به ثبت رسید.

اکبر سوری با بیان اینکه اعتیاد، عدم تسلط به تکنیک های حل مسئله، دخالت اطرافیان، عدم حمایت روانی، عدم بلوغ فکری، پایین بودن آستانه تحمل و طلاق عاطفی بیشترین عوامل طلاق هستند، ادامه داد: سه هزار و ۱۳۵ مورد طلاق در استان همدان در سال گذشته به ثبت رسیده که از این میزان اعتیار ۵۲۶ مورد، دخالت اطرافیان ۳۵۶ مورد و عدم بلوغ فکری ۱۲۵ مورد را به خود اختصاص داده است.

http://dl.funjoo.ir/wp-content/uploads/2015/06/F1411468975.jpg

وی با بیان اینکه طلاق در سال گذشته در همدان متوقف شده است، عنوان کرد: خیانت های زناشویی در شهر های کوچک اتفاق می افتد و یکی از عوامل طلاق است.

رئیس سازمان بهزیستی استان همدان با بیان اینکه آموزش های مهارت زندگی باید قبل از ازدواج انجام شود، بیان کرد: درمانگر جنسی در استان همدان کم است یا اصلا وجود ندارد که پیشنهاد می شود کلینیکی خاصی در این رابطه ایجاد شود.

سوری با بیان اینکه زنان مطلقه را به سختی می توان وارد بازار کار کرد، ابراز داشت: احتمال خودکشی در زنان مطلقه زیاد است و باید فکری به حال زنان و کودکان بعد از طلاق کرد.

منبع:فان جو، ایسنا

 

اخبار طلاق, دلایل طلاق, سن طلاق, مشاوره ازدواج, مشاوره خانواده, مشاوره طلاق,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *