ساره بیات سفیر صنایع‌دستی ایران شد +عکس

ساره بیات سفیر صنایع‌دستی ایران شد +عکس

ساره بیات سفیر صنایع‌دستی ایران شد +عکس

 ساره بیات بازیگر سینما، امروز با رئیس سازمان میراث فرهنگی دیدار کرد و به‌ عنوان سفیر صنایع‌دستی ایران انتخاب شد.

ایران,صنایع دستی,رئیس,ساره بیات,بازیگر سینما,سفیر,زهرا احمدی‌پور
ایران,صنایع دستی,رئیس,ساره بیات,بازیگر سینما,سفیر,زهرا احمدی‌پور

 

زهرا احمدی‌پور در دیدار با این چهره سینمای ایران گفت: حوزه صنایع‌دستی در سازمان میراث‌فرهنگی به یک حوزه پرکار تبدیل شده که بتواند مناسبت‌های اجتماعی را با خود همراه کند و تبدیل به یک گفتمان شود.
وی افزود: صنایع‌دستی تنها مسیری است که می‌تواند بین نسل جوان پیوند برقرار کند و آن‌ها را با هویت تاریخی خود آشنا کند و با حضور شما هنرمندان بخشی از این مسیر طی شده است.

احمدی‌پور گفت: حفظ صنایع‌دستی و کمک به این حوزه در حقیقت ادای دین سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به تاریخ کشورمان ایران است.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با اشاره به ضرورت حضور هنرمندان در کنار صنایع‌دستی گفت: حضور هنرمندان و بازیگران در جریان‌های مختلف مؤثر است و حضور شما هنرمندان در رویدادهای مرتبط با صنایع‌دستی این اثرگذاری را مضاعف می‌کند و به گفتمان‌سازی صنایع‌دستی کمک می‌کند.
احمدی‌پور یادآور شد: فرهنگ ایران همواره توالی داشته است و هیچ‌گاه منقطع نشده و باید این توالی را حفظ کرد و این فرهنگ را به گفتمان غالب تبدیل کنیم؛ بنابر‌این حضور شما هنرمندان می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.
انتخاب سفیر با هدف گفتمان‌سازی صنایع‌دستی
بهمن نامور‌ مطلق معاون صنایع‎‌دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز در این نشست گفت: هدف از انتخاب سفیر برای صنایع‌دستی در حقیقت گفتمان‌سازی این هنرصنعت و آشنایی هرچه بیشتر مردم خصوصآ نسل جوان با صنایع‌دستی است.
او با بیان این‌که ما در حوزه‌های گوناگون مانند محیط‌زیست یا حوزه‌های اجتماعی سفیر داریم، اضافه کرد: انتخاب سفیر در حوزه صنایع‌دستی با سایر حوزه‌ها متفاوت است؛ چراکه هنرمندان صنایع‌دستی در حقیقت خود سفیر هستند و کسی که به‌عنوان سفیر هنرمندان صنایع‌دستی انتخاب می‌شود، سفیر سفیران است.
نامور‌مطلق ادامه داد: امیدوارم دیگر هنرمندان نیز برای حضور در این حوزه تشویق شوند، چراکه حضور شما هنرمندان در کنار صنایع‌دستی علاوه بر این‌که می‌تواند به آشناسازی هرچه بیشتر مردم با صنایع‌دستی کمک کند، قدم مؤثری در بهبود وضعیت معیشتی هنرمندان مناطق محروم است.
معاون صنایع‌دستی هنرهای سنتی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ادامه به اجرای طرح پیوند اشاره کرد و خطاب به ساره بیات افزود: شما می‌توانید برای خرید برخی از محصولات صنایع‌دستی از مناطق محروم با این کاروان همراه شوید، ضمن این‌که حضور شما در نمایشگاه‌ها و مناسبت‌های مرتبط با صنایع‌دستی تأثیر‌گذار است.
آمده‌ام که به این حوزه کمک کنم
ساره بیات بازیگر Actor سینما Cinema و تلویزیون نیز در این نشست با اعلام آمادگی خود برای همکاری در حوزه صنایع‌دستی گفت: آمده‌ام که به این حوزه کمک کنم و در این خصوص آمادگی کامل دارم
او افزود: هر آنچه که از دستم برای ارتقای سطح کمی و کیفی صنایع‌دستی و هنر Art ایرانی برآید کوتاهی نمی‌کنم و با تمام توان آن را انجام می‌دهم.
در پایان این نشست با توجه به نامگذاری امسال از سوی معاونت صنایع‌دستی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به سال حصیر، هدیه صنایع‌دستی حصیری به این هنرمند از سوی رئیس سازمان میراث‌فرهنگی اهدا شد.
ساره بیات همچنین از نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی دریایی و حصیربافی استان بوشهر در محل سازمان میراث‌فرهنگی بازدید کرد

 

ساره بیات سفیر صنایع‌دستی ایران شد +عکس

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *