خلاصه و آخر سریال دست سرنوشت + بازیگران سریال ترکیه ای دست سرنوشت

خلاصه و آخر سریال دست سرنوشت + بازیگران سریال ترکیه ای دست سرنوشت

خلاصه و آخر سریال دست سرنوشت + بازیگران سریال ترکیه ای دست سرنوشت

بخشی از مطالب به دستور کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردیده است

این سریال که تولید آن در سال ۲۰۱۴ آغاز شد، از کادر بازیگران حرفه ای و سناریویی متفاوت برخوردار بوده و داستانی عاشقانه و در عین حال پر از هیجان در انتظار بیننده است. سریال دست سرنوشت تولید شرکت پروداکشن ۰۳ است و سناریویی عاشقانه و درام دارد.


بازیگران نقش اصلی آن خدیجه شندیل بازیگر نقش دیلا در مجموعه دیلا، اوزجان دنیز کارگردان و خواننده ی معروف ترک، بگم کوتوک یاشاراوغلو که یکی از بازیگران سریال چکاوک است، می باشند.
بازیگر نقش شاهزاده مهمت، گوربی ایلری در سریال حریم سلطان و گل اونات هنرپیشه ی نقش اقبال در سریال عمر گل لاله نیز در کادر هنرپیشگان اصلی این مجموعه قرار دارند. سریال دست سرنوشت در زمان پخش خود در ترکیه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و بینندگان بسیاری داشته است. این مجموعه تا به حال به نه کشور از جمله بلغارستان، اندونزی، شیلی و صربستان فروخته شده است.
داستان آن به این شکل است که قهرمان دومین پسر خانواده ی ثروتمند یوروکهان است. او یک برادر و یک خواهر بزرگتر از خود دارد. از آنجایی که برادر او دو فرزند دختر دارد، مادر قهرمان نگران ادامه ی نسل خاندان یوروکهان است و همسر او یعنی دافنه را تحت فشار قرار می دهد.
دافنه سال ها پیش بر اثر یک تصادف شانس مادر شدن را از دست داده است. او زندگی خوشبختی با قهرمان دارد و عاشق همسر خود است اما این مشکل در زندگی او را بسیار آزار می دهد. البته که او نیز مانند هر زن دیگری دوست دارد حس مادر شدن را تجربه کند و به خاندان یوروکهان یک نوه ی پسر که نام این خاندان را زنده نگه دارد، بدهد.
در طرف دیگر داستان، دختری روستایی به نام الیف وجود دارد که در شهر هاتای زادگاه پدری قهرمان، زندگی می کند و در مزرعه ی یوروکهان ها کارگر است. او از فشارهای پدرش برای ازدواج با شخصی به نام مقصود در عذاب است. پدرش او را به مقصود فروخته بود. تا اینکه مادر الیف به صورت تصادفی همسر خود یعنی پدر الیف را می کشد. به این ترتیب او به همراه مادر و خواهر خود نازلی از شهرشان فرار می کنند.
در راه مادر او را به جرم کشتن پدرش دستگیر می کنند و به این ترتیب الیف و نازلی به استانبول می آیند. دست سرنوشت و تقدیر، آنها و خانواده ی یوروکهان را به هم می رساند.

قسمت های اولیه سریال دست سرنوشت با حضور اوزجان دنیز و حتیچه شندیل در آنتاکیا منطقه ی هاتای فیلمبرداری شده و تصویربرداری های این مجموعه در سمت های مختلف شهر استانبول ادامه یافته است. لوکیشن های اصلی این سریال جدید، در منطقه ی بیکوز واقع در قسمت آسیایی استانبول که بسیاری از سریال های مهم در این ناحیه تصویربرداری می شوند، قرار دارد. همچنین برای سکانس های کنار ساحل از نواحی ساحلی ساریر و منطقه ی ینی کوی استفاده شده است

در مجموعه “دست سرنوشت” نیز مانند بسیاری از سریال های ترک، مکان تصویربرداری، استایل بازیگران و اکسسوری های موجود در منزل، بسیار لوکس و چشم نواز هستند. همانطور که می دانید برای تهیه این طرز پروژه ها معمولا از دیزاینرها و استایلیست های حرفه ای برای کارگردانی هنری و مشاوره ی استایل استفاده می شود. کارگردان هنری و استایلیست این مجموعه در مصاحبه ای در مورد شکوه حاکم بر تصاویر و زیبایی های موجود در تم اصلی سکانس های این سریال صحبت کردند.
ملیس پرز مشاور استایل این پروژه گفت: “ما سعی داریم پوشش بازیگران هماهنگ با صحنه های مختلفی که بازی می کنند باشد، اما نگرش کارگردان و سناریست ها نیز در این امر موثر است و برای ما بسیار اهمیت دارد. زیرا علاوه بر خود بازیگران، کارگردان و سناریست هر کار هنری بخش بزرگی از کاراکترهای پروژه ی موردنظر را خلق کرده و دیدی متفاوت به تک تک شخصیت های داستان دارند. هر کدام از کاراکترها در تصور سناریست نقش بسته و بهتر است که کار بر اساس آن نگرش جلو برود. همچنین پوشش یک بازیگر در هنگام ایفای یک نقش خاص، باید هماهنگ با شخصیت موردنظر او در سریال باشد. به عنوان مثال در مجموعه ی دست سرنوشت دافنه شخصیت پیچیده ای دارد و معمولا برای او از لباس های سبک مدرن و ساده با برش های مشخص استفاده می کنیم. کمتر پیش می آید که او لباسی با پارچه ی گلدار بپوشد. اما الیف اینگونه نیست. او کاراکتری انعطاف پذیرتر دارد و به همین دلیل از پارچه ها و برش های لطیف تری برای او استفاده می شود. گاهی نیز ممکن است این قوانین به دلیل مطابقت با صحنه های متفاوت و شرایط جوی حاکم بر یک سکانس خاص، تغییر کند. لازم به ذکر است که راحتی و رضایت خود بازیگر نیز برای ما اهمیت دارد و به آن توجه می کنیم. مثلا در هواهای بسیار سرد تمام سعی خود را برای راحتی بازیگر در این شرایط آب و هوایی می کنیم. ما برای این کار با برندها و اسپانسرهای بسیاری همکاری داریم و هزینه های زیادی برای این منظور پرداخت می شود

خلاصه و آخر سریال دست سرنوشت + بازیگران سریال ترکیه ای دست سرنوشت

 

کارگردان هنری این مجموعه دمت دینچکایا در این باره گفت: “پوشش بازیگران یکی از اصل های اساسی این کار است. حدود ده سال است که در تهیه سریال ها از این فاکتور استفاده می شود و سبک پوشش بازیگران در هنگام ایفای نقش زیر ذره بین قرار گرفته و این کار طبق قانون خاصی انجام می شود. برای باور کردن هر چه بیشتر کاراکتر توسط بیننده ها این کار از اهمیت بسیاری برخوردار است. همچنین استایل مو، میکاپ، فیزیک بدنی، رنگ پوست و مو بازیگر نیز در چگونگی خلق استایل کاراکتر موردنظر موثر است. البته که عوامل جانبی مانند نور و منشی صحنه نیز در کامل کردن این اصل موثرند. همچنین برای دیزاین خانه و مکان تصویربرداری نیز تحقیقات بسیاری در زمینه ی خانواده های آنتاکیایی و نگرش چنین خانواده ای به دیزاین منزل کردیم. البته وضعیت مالی و اجتماعی این خانواده نیز باید در نظر گرفته شود. برای دیزاین منزل یوروکهان ها سبکی مدرن کلاسیک استفاده شده است. در این کار زمان و مکانی که در آن قرار گرفته ایم نیز بسیار اهمیت دارد.” سریال دست سرنوشت نیز مانند بسیاری از مجموعه های پرهزینه ترکیه از گروه پروداکشن حرفه ای و اکیپ بسیار قوی برخوردار است

 

خلاصه و آخر سریال دست سرنوشت + بازیگران سریال ترکیه ای دست سرنوشت

 

ادامه داستان سریال دست سرنوشت:

الیف هم توپر اکو میبره پیش مریم و میگه اینجوری نکن بیا بیرون هوا بخور مریم : نفس کشیدن برای من حرامهالیف . الیف : از این حرفا نزن منو بیشتر ناراحت نکن الان توپراک کنارمه ,خوبه،تو خواهر منم هستی هر دو به هم نیاز داریمو توپراکو میده بغلش تا برن بیرون هوا بخورن .توپراک مدام گریه میکنه و الیف به دکتر زنگ میزنه و دکتر میگه شاید بخاطر اینکه شیرتون کافی نیست و سعی کنید پشت هم بهش شیر بدین، بعد قطع کردن عفت میگه من شیر خشک خریدم و الان میگم حاضر کنن که الیف میگه من میخوام پسرم با شیر مادرش بزرگ شه. دفنه هم اومده عمارت و ابراهیم میگه واقعا درک نمیکنم داری چیکار میکنی، دافنه : دارم نقش قربانی رو بازی میکنم فعلا باید اروم باشیم تا وقتش که برسه .

توپراک تو بغل الیف خوابه که دفنه میاد تو و سلام میکنه و میگه شنیدم توپراک پیدا شده اومدم بلا به دور بگم . الیف : ممنون خوش اومدی . دفنه حال مریمو میپرسه که مریم یه نگاه به الیف میکنه و میگه خوبم ، سلطان توپراکو از بغل الیف میگیره و میخواد ببرتش بالا که دفنه میگه من هدیمو بدم و ی پلاک ب لباس توپراک میندازه ک سلطان توپراکو عقب میکشه و میره بالا الیف هم میگه ممنون ایشالا تو هم به سلامتی بچتو بغل کنی ابراهیم با نگهبان حرف میزنه و میفهمه که قهرمان واسه هدیه زایمان الیف ماشین سفارش داده.
الیف بابت اون روزی که رفت خونه دفنه ازش معذرت خواهی میکنه که دفنه میگه: مهم نیست.درکت میکنم. بعد اون همه اتفاق نرمال بود بهم شک کنی. عفت:دیگه گذشت. دیگه مشکل و ناراحتی وجود ندارد.نوم اومده ماشالا خونه بوی بچه گرفته. که دفنه با زوری لبخند میزنه. سلطان از بالا الیف رو صدا میکنه و الیف میره بالا بعد هم عفت میره تو آشپزخونه که شکران به دفنه میگه: تو سریع از تخت افتادی الیف جاتو گرفت. دفنه : واسم مهم نیست شکران، شکران البته تو هم خیلی جنبه داری من اگه جای تو بودم گیساشو میکشیدم. الیف که میره تو اتاق سلطان واسش دعا میخونه که الیف خندش میگیرد و میگه: چیکار میکنی مامان؟ سلطان: دعای چشم نظره. ندیدی دفنه چطور بهت نگاه میکرد؟ طاقت نیاوردم و نومو آوردم بالا ترسیدم چشمتون بزنه. الیف : باشه دعا کن ولی راجب آدما اینطوری فک نکن دافنه سعی داره اشتباهاتشو درست کنه. سلطان: به اون اعتماد نکن . الیف: رابطمون درست میشه. میبینی. سلطان ایشالاک اونجور میگی باشه.
قهرمان اومده عمارت و داره از پشت ماشین یه عالمه پاکتی ک واسه توپراک گرفته رو درمیاره که دفنه میاد و سلام میکنه و میگه همه اتفاقات گذشته رو فراموش کنیم. قهرمان: ما فراموش کردیم همه چی دست توئه. بعدم میگه همشو واسه توپراک گرفتی؟ بچه خوش شانسیه. قهرمان:در واقع ما خوش شانسیم و خداحافظی میکنه و میره.قهرمان وسایل رو میاره پیش الیف و الیف وسایلا رو باز میکنه و میبینه یه جعبه کوچیک هست و بازش میکنه و میبینه یه دستبند خوشگله و قهرمان میندازه به دستش و میگه من سه بار از دستت دادم. دیگه طاقت ندارم از دستت بدم و همدیگه رو بغل میکنن.

دفنه تو ماشین داره حرص میخوره و میگه انگار قبلا داخل خونه بچه نرفته.قهرمان باید همه ی اون هدیه هارو واسه من میاورد. من باید اونجا میبودم نه الیف. که ابراهیم میگه من کار دارم و از دفنه جدا میشه و میرہ. ابراهیم میره دیدن مقصود و میگه قهرمان قراره برای الیف ماشین بگیره. ما تو ماشین بمب میزاریم که مقصود میترسه ولی نشون نمیده و میگه کار بمب بامن. ابراهیم چرا؟ بهم اعتماد نداری؟ مقصود: من وسواس دارم. باید خودم کارو انجام بدم. ابراهیم هم قبول میکنه .
دفنه به قهرمان زنگ میزنه و یک دکتر خوب که برای بچش گرفته معرفی میکنه تا توپراکو بخاطر زردیش ببرن پیشش و قهرمان هم به الیف میگه و میرن پیش دکتر شب که میان عمارت قهرمان میگه : دکتر خوبی بود خوشم اومد. الیف: دفنه معرفی کرده بود ، نگفتی؟ قهرمان یادم نبود. دفنه ی خورده وسواسیه واسه همین قبول کردم. الیف خوب کاری کردی، قهرمان : ناراحت نشدی ک؟ الیف : نه. بعدا میان داخل و به مادرا میگن همه چی خوبه و زردیش با مرور زمان بهتر میشه فقط باید شیر مادر بخورہ که عفت میگه الیف که شیر نداره قهرمان هر چی دکتر گفت همونو انجام میدیم مقصود هم به وینسل میگه که یه عمارت نزدیک خونه یوروکانها پیدا کنه .

قهرمان داره میره بالاک عفت با آب قند میاد که قهرمان میگه نمیشه مامان اب املاح داره دختره نمیتونه بهت نه بگه بعد باهم درگیر میشیم که عفت برمیگرده.

مقصود و وینسل هم میرن گالری ماشین و به دروغ میگن میخوان ی ماشین خوب بگیرن که فروشنده میگه قهرمان یوروکهان رو میشناسید؟ این ماشینو برای خانومش سفارش داده و این چنین میفهمن که کدوم ماشینه.

 

 

خلاصه و آخر سریال دست سرنوشت + بازیگران سریال ترکیه ای دست سرنوشت

سریال kaderimin yazıldığı gün, سریال روزی که سرنوشتم نوشته شد, آخر سریال ترکیه ای روزی که سرنوشتم نوشته شد, خلاصه داستان سریال دست سرنوشت, بازیگران سریال دست سرنوشت, بازیگر نقش الف سریال دست سرنوشت, عکسهای الیف سریال دست سرنوشت, بازیگر نقش نازلی سریال دست سرنوشت,آخر سریال دست سرنوشت, آخر سریال الیف و قهرمان, داستان سریال دست سرنوشت, خلاصه داستان دست سرنوشت, داستان الیف و قهرمان, عاقبت الیف و دافنه, بچه ی الیف و قهرمان, مرگ کرم,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز قسمت آخر سریال پرنده …

3 نظر

  1. خیلی راضی هستم

  2. قشنگترین سریال ترکی هست که دیدم…خیلی جذابه

  3. خرید میز ایرهاکی

    سلام.وبسایت جالبی دارید.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *