«بهبود» حتی در قسمت‌های آخر «پایتخت۴» هم نیست/ احمدی: هماهنگی‌ها انجام نشد

«بهبود» حتی در قسمت‌های آخر «پایتخت۴» هم نیست/ احمدی: هماهنگی‌ها انجام نشد

«بهبود» حتی در قسمت‌های آخر «پایتخت۴» هم نیست/ احمدی: هماهنگی‌ها انجام نشد

 

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهران احمدی

مهران احمدی درباره حضورش در سریال «پایتخت۴» اعلام کرد: هماهنگی‌های لازم برای حضورم در «پایتخت» انجام نشد و دیگر قرار نیست در قسمت‌های انتهایی داستان هم حضور داشته باشم.

بازیگر نقش بهبود در سریال «پایتخت» گفت: قرار بود یکسری هماهنگی‌های لازم میان گروه فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و همچنین عوامل سریال «پایتخت» انجام شود که این اتفاق نیفتاد و طی سه چهار روز اخیر به طور قطعی مشخص شد که دیگر به «پایتخت» نمی‌آیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون همچنین اعلام کرد که تا اواخر تیرماه امسال در فیلم سینمایی نرگس آبیار مشغول بازی است و دیگر فرصتی پیش نمی‌آید که بخواهد به «پایتخت» بیاید.

احمدی در پایان برای گروه «پایتخت» آرزوی موفقیت کرد.

الهام غفوری – تهیه‌کننده سریال «پایتخت» – اخیرا از احتمال حضور مهران احمدی در «پایتخت۴» خبر داده بود و اعلام کرده بود که ممکن است در انتهای داستان «بهبود» را از سفر بازگردانند. همچنین مهران احمدی هم خودش اعلام کرده بود که قرار است هماهنگی‌های لازم برای حضورش در «پایتخت» انجام شود اما در نهایت این اتفاق نیفتاد و به تازگی توسط مهران احمدی قطعی اعلام شد که قرار نیست در «پایتخت» حضور داشته باشد.

مهران احمدی پیش از این در گفت‌و‌گویی که با ایسنا انجام داده بود، اعلام کرده بود که از خدایش است تا در «پایتخت۴» هم حضور پیدا کند.

بازیگر نقش بهبود همچنین بیان کرده بود: خیلی خوشحالم که در «پایتخت ۴» هم حضور خواهم داشت چراکه «پایتخت» سریال خوبی است و همه مردم آن را دوست دارند، بنابراین آنچه مردم دوست دارند من هم دوست دارم.

سریال «پایتخت۴» هرشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود که به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) و شب‌های قدر تا اواخر هفته جاری پخش نمی‌شود و سریال مناسبتی «نیاز» جایگزین آن شده است.

اخبار فرهنگی وهنری – ایسنا

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *