عکس دختر ۱۳ ساله ای که ۶۴ روز روزه گرفت و مرد!

عکس دختر ۱۳ ساله ای که ۶۴ روز روزه گرفت و مرد!

عکس دختر ۱۳ ساله ای که ۶۴ روز روزه گرفت و مرد!

بی ساموتهی، نائب رئیس پلیس هند در ایالات شمالی این کشور می‌گوید پس از اعلام شکایت اولیه، مراحل تشکیل پرونده صورت می‌گیرد. در حال حاضر نیز پرونده‌ای در همین ارتباط در ایستگاه پلیس حیدرآباد هند تشکیل شده است.

%d8%b1%d9%88%d8%b2%d9%87-%d8%af%d8%ae%d8%aa%d8%b1-1

 

کوماری آرادهانا، عضوی از جامعه آیین جین است. آیین جین یکی از مذاهب نشات گرفته در هند در قرون ۵ تا ۷ قبل از میلاد می‌باشد که هدفش را فراهم کردن مسیری به سمت پاکسازی روحانی و رستگاری معرفی می‌کند.

 

دختر 13 ساله ای که 64 روز روزه گرفت و مرد!

کوماری در کلاس دهم مدرسه سن فرانسیس درس می‌خواند. او به اجبار خانواده و با این باور که با روزه گرفتن “شانس” برای خانواده‌اش به ارمغان می‌آورد، مجبور شد روزه بگیرد. البته گفته شده که پدر کوماری “لاکسمیچاند سانسادیا” جواهر فروش بوده و در کارش ضرر زیادی دیده بود.

 

روز جمعه، سازمان NGO محلی به نام «بالالا هاکوکا سانگهام» که یک انجمن فعال در حقوق کودکان است، به کمیسر پلیس حیدرآباد هند نامه‌ای نوشت و در آن خواستار بررسی علل مرگ این دختر نوجوان شد. این سازمان مدعی است که اجبار اعضای خانواده و بزرگان آیینی جین به روزه گرفتن علت مرگ کوماریِ ۱۳ ساله بوده است. در شکایت این سازمان همچنین آمده که یک روحانیِ مذهبی اهل چنای هند به آن خانواده نصیحت کرده که آرادهانا باید حداقل چهار ماه روز بگیرد.

 

کوماری پس از آنکه در دو روز اول هیچ مایعاتی را استفاده نکرد، در شب سوم به دلیل افت شدید فشار خون راهی بیمارستان شد. خانواده کوماری سپس وی را به یک بیمارستان خصوصی منتقل کردند که در آنجا به آن‌ها گفته شد دخترشان از دنیا رفته است.

 

 

عکس دختر ۱۳ ساله ای که ۶۴ روز روزه گرفت و مرد!

تاپ ناز

عکس دختر ۱۳ ساله ای که ۶۴ روز روزه گرفت و مرد!,فانجو,جالب و خواندنی,دختر هندی,عکس دختر,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *