سوپرایز مازیار فلاحی در شهریور ۹۳ برای مردم

سوپرایز مازیار فلاحی در شهریور ۹۳ برای مردم

مازیار فلاحی که افتتاح نمایشگاه بازار خانه هنرمندان ایران ۴ نقاشی خریداری کرد ، گفت: از زمانی که از من برای شرکت دیدار با شهردار تهران و افتتاح نمایشگاه بازار هنر خانه هنرمندان دعوت شد؛ نیت کردم که مبلغ ۲ میلیون تومان در حمایت از هنرمندان تجسمی نقاشی بخرم و خیلی خوشحالم که توانستم ۴ نقاشی دوست‌داشتنی خریداری کنم.

20140722141801 65 سوپرایز مازیار فلاحی در شهریور 93 برای مردم

او درباره سلیقه هنری‌اش برای خرید آثار تجسمی گفت: من نقاشی و مجسمه را دوست دارم و در نقاشی نیز از تکنیک آبرنگ خوشم می‌آید. رنگ‌های آثاری که امشب خریداری کردم روح من را تسخیر کردند و در همان لحظه نخست ارتباط عاطفی خاصی با این نقاشی ها پیدا کردم.

فلاحی گفت: من پیش‌تر هم تابلو نقاشی خریداری کرده‌ام اما این برای نخستین بار است که در یک حرکت جمعی و انسانی نقاشی خریداری می‌کنم.

این خواننده جوان افزود: من چون از تماشای نقاشی لذت می‌برم این آثار را با هدف کاربردی خریداری کردم و قصد دارم با نصب در خانه‌ام از تماشای آن لذت ببرم.

فلاحی در ادامه با اشاره به دغدغه‌هایش برای فراگیری نقاشی گفت: من همواره دوست داشتم که نقاشی یاد بگیرم اما این آرزوی من برآورده نشد و برای همین بخشی از وقت‌ام را صرف تماشای نقاشی می کنم.

او موزه هنرهای معاصر تهران را یکی از گوشه‌های دنج زندگی‌اش عنوان و گفت: موزه هنرهای معاصر سال‌هاست که تبدیل به یکی از گوشه های دنج زندگی من شده است وحداقل سالی دوبار به موزه هنرهای معاصر می روم و از تماشای آثار به نمایش درآمده دراین موزه لذت می برم.

فلاحی درباره آلبوم آتی‌اش گفت: در حال حاضر مشغول ضبط قسمت دوم آلبوم سومم هستم و فکر می کنم تا پایان شهریورماه و نهایت اوایل مهرماه منتشر شود و با انتشار آن مردم و هوادران مان را سورپرایز کنم.

این خواننده که در حال حاضر تیتراژ سریال “هفت سنگ” از او در حال پخش است، گفت: در حال حاضر دیگر موسیقی فیلم پخش نشده ندارم و موسیقی هفت سنگ آخرین اثر ساخته شده من در این بخش است.

فلاحی درباره انتشار آلبوم موسیقی فیلم هایش گفت: خیلی دوست دارم که قطعاتی که برای فیلم و سریال ها ساخته ام را در قالب یک آلبوم منتشر کنم اما باید کمی زمان بدهم که این قطعات بیشتر در دل مردم جای خود را بازکند.

هنرآنلاین

منبع :

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …