عکس های خانوادگی پیکه و پسرانش

عکس های خانوادگی پیکه و پسرانش

عکس های خانوادگی پیکه و پسرانش

پیکه و پسرانش

 

شکیرا هیچ گاه از این که خانواده دوست داشتنی اش را نشان دهد، خجالت نکشیده است، همسرش جرارد پیکه بازیکن بارسلونا نیز به همین ترتیب.

“پیکه”(Piqué) و “شکیرا”(Shakira) می دانند که کودکان شان چه قدر دوست داشتنی اند؛ حال این بار “جرارد” با دو پسرش عکس گرفته و در صفحه توئیترش آن را به اشتراک گذاشته است. وی در توضیح این عکس به زبان کاتالانی نوشته است: «دو قهرمان من».

جرارد پیکه با دو پسرش

عکس پیکه و فرزندانش

ساشا پسر شکیرا

عکس ساشا فرزند شکیرا و پیکه

“ساشا” که در ژانویه به دنیا آمده، ماه گذشته با لباس پدرش و نام او در پشت لباسش برای اولین بار حضور در یک میدان ورزشی را تجربه کرد.

جرارد پیکه برنابئو (زادهٔ ۲ فوریه ۱۹۸۷ در بارسلونا) فوتبالیست اسپانیایی که در نقش مع میانی برای تیم باشگاه فوتبال بارسلونا بازی می‌کند. وی سومین نفری است که مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را دو سال پیاپی با دو تیم گوناگون به دست آورده‌است.

پیکه همچنین برای تیم ملی اسپانیا نیز ۱۳ بازی ملی انجام داده‌است و ۴ گل به ثمر رسانده‌است.

پیکه در خانواده ای کاتالان بزرگ شد.پدر او ، خوان ، تاجر و مادرش ، مونتسرات ، مدیر یک بیمارستان معتبر صدمات ستون فقرات بودند.او برادر کوچکتری به نام مارک دارد.پدر بزرگش، آمادور برنابئو ، معاون سابق مدیریت بارسلونا بود. او در جریان مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ در آفریقا با خواننده معروف کلمبیا شکیرا ملاقات کرد. شکیرا در ۲۹ مارس ۲۰۱۱ رابطه‌شان را رسماً تایید کرد، با قرار دادن عکسی از آن دو با این عنوان : «تقدیم به تو آفتاب من» به زبان اسپانیایی.

در ۲۲ ژانویهٔ ۲۰۱۳ اولین فرزند آن‌ها به نام «میلان» به‌دنیا آمد

بیوگرافی شکیرا
پس از به شهرت رسیدن در سرتاسر امریکای لاتین  شکیرا که خود اهل کلمبیا بود  به بزرگترین خواننده زن پاپ از زمان “جنیفر لوپز” ( که  درهای  موفقیت در زبان انگلیسی را گشوده بود) ، تبدیل شد. او به خاطر داشتن سبک پرخاش جو و متاثر از راک برجسته و مشهور بود .

شکیرا همیشه کنترلی باور نکردنی بر روی کارهای خود داشته است به خصوص به عنوان یک هنرمند زن. او تقریبا تمام کارهایش را خود یا با کمک دیگران می نویسد و در این جریان شهرت زیادی به عنوان یکی از بلند پروازترین  ترانه سرایان موسیقی لاتین بدست اورده است.

زمانی که او اولین کار خود به زبان انگلیسی را در سال ۲۰۰۱ منتشر ساخت به سرعت به یکی از بهترین های پاپ تبدیل شد در حالی که  احساس عمیق و شاعرانه اش  و نیز از ویدئوهای گرم او کمک فراوانی می کند.

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری