گیر کردن زن ایرانی پاراگلایدر سوار بین کابلهای برق + عکس

گیر کردن زن ایرانی پاراگلایدر سوار بین کابلهای برق + عکس

گیر کردن زن ایرانی پاراگلایدر سوار بین کابلهای برق + عکس

گروه آتش نشانی ایستگاه ۹ و ۲ از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند و با کمک نردبانی به ارتفاع ۳۲ متر ، دختر پاراگلایدر سوار را از مرگ نجات

ریسک های ورزش پاراگلایدر :

ورزش « پاراگلایدر » ، یکی از ورزش های مفرح و پُر هیجانی است که این روزها دخترها و پسرهای جوان به سوی آن روی آورده اند . نام دیگر ورزش « پاراگلایدر » همان « پرش با چتربال » است .

اما طبعا در کنار هر ورزشی ، خطر و ریسک هایی وجود دارد که از جمله خطرهایی که ورزش « پاراگلایدر » را تحدید می کند ، باز نشدن چتر ، یا گیر کردن در مکانی قبل از رسیدن به زمین است .

پاراگلایدر علاوه بر رونق بودنش در تهران ، در مشهد و چند شهر دیگر هم نیز فعال است و این یعنی اینکه ورزش پاراگلایدر طرفدار دارد و روز به روز به میزان طرفداران و علاقه مندان این ورزش افزوده می شود .

اما حادثه ای که چند روز پیش برای یکی از ورزشکاران تازه کار پاراگلایدر ، متاسفانه وقتی که در حال تعلیم و آموزش در خط پرواز خواجه مراد واقع در جاده ی نیشابور ، مشهد بود ، هنگام فرود از ارتفاع ۱۸۰ متری از سطح زمین چتر او به کابل های برق گیر می کند و مانع از فرود آمدن او به زمین می شود .

وی مدتی را معلق بین هوا و زمین و در هم جواری کابل های برق ۲۰ هزار ولتی گیر کرده بود و فاصله اش با سطح زمین فقط ۲۰ متر بوده تا اینکه گروه نجات از راه رسیدند . این دختر ۲۵ ساله ی مشهدی می گوید که بخاطر بی احتیاطی و وزش باد باعث شد تا چنین بلایی سرم بیاید .

گروه آتش نشانی ایستگاه ۹ و ۲ از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند و با کمک نردبانی به ارتفاع ۳۲ متر ، دختر پاراگلایدر سوار را از مرگ نجات دادند .

آنها با هماهنگی های لازم با سازمان برق و به درخواستشان ، برق آن منطقه را برای مدتی قطع کردند تا بتوانند دختر را از مرگ احتمالی توسط کابل برق نجات دهند .

پس از نجات دختر از مرگ ، وی را بخاطر شوک های عصبی وارد شده به بیمارستان منتقل کردند تا تحت نظر پزشک کمی حالش جا بیاید .

سرگرمی , عکس , گینس , جالب , تصاویر عجیب و غریب , عکس ترسناک ,گیر کردن زن ایرانی پاراگلایدر سوار بین کابلهای برق + عکس
گیر کردن زن ایرانی پاراگلایدر سوار بین کابلهای برق + عکس

سرگرمی , عکس , گینس , جالب , تصاویر عجیب و غریب , عکس ترسناک ,گیر کردن زن ایرانی پاراگلایدر سوار بین کابلهای برق + عکس سرگرمی , عکس , گینس , جالب , تصاویر عجیب و غریب , عکس ترسناک ,گیر کردن زن ایرانی پاراگلایدر سوار بین کابلهای برق + عکس سرگرمی , عکس , گینس , جالب , تصاویر عجیب و غریب , عکس ترسناک ,گیر کردن زن ایرانی پاراگلایدر سوار بین کابلهای برق + عکس سرگرمی , عکس , گینس , جالب , تصاویر عجیب و غریب , عکس ترسناک ,گیر کردن زن ایرانی پاراگلایدر سوار بین کابلهای برق + عکس سرگرمی , عکس , گینس , جالب , تصاویر عجیب و غریب , عکس ترسناک ,گیر کردن زن ایرانی پاراگلایدر سوار بین کابلهای برق + عکس سرگرمی , عکس , گینس , جالب , تصاویر عجیب و غریب , عکس ترسناک ,گیر کردن زن ایرانی پاراگلایدر سوار بین کابلهای برق + عکس

 

سرگرمی , عکس , گینس , جالب , تصاویر عجیب و غریب , عکس ترسناک

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *