گرانترین تابلوی جهان را یک زن عرب خرید +عکس

زن عرب

خریدار عرب گرانقیمت ترین تابلوی جهان

 

گرانقیمت ترین تابلوی جهان که اثری از فرانسیس بیکن نقاش مشهور انگلیسی بود را یک زن عرب پوللدار و ثروتمند خریداری کرد تا این اثر را در موزه ملی قطر نگهداری کند.عکس او را در ادامه مشاهده کنید…

سرانجام خریدار گرانترین تابلوی دنیا که اخیرا در یک مزایده در نیویورک به فروش رسید، مشخص شد.

روزنامه نیویورک پست فاش کرد «میاسه بنت حمد آل ثانی» خواهر امیر قطر خریدار تابلوی «فرانسیس بیکن» نقاش انگلیسی است.

این تابلو اخیرا در یک مزایده به مبلغ ۱۴۲ میلیون دلار آمریکا در نیویورک به فروش رفت، و به عنوان گرانترین تابلوی نقاشی دنیا شناخته شد.

220600_148

این روزنامه همچنین در سایت خود تأکید کرد که خواهر امیر قطر تمایل بسیار زیادی برای خرید مشهورترین آثار دارد، تا این آثار را در موزه ملی قطر قرار دهد.

این موزه قرار است در اواخر سال ۲۰۱۴ افتتاح شود.

روزنامه انگلیسی «آرت ریویو» یک ماه قبل در گزارشی فاش کرد که «میاسه بنت حمد بن خلیفه آل ثانی» خواهر دوم امیر قطر که مسئول اداره موزه‌های این کشور است، سالانه یک میلیارد دلار در بازار هنر دنیا پول تزریق می کند.

این روزنامه نوشت که امیر نشین کوچک و ثروتمند قطر، در تلاش است تا جایگاهی مناسب را در زمین هنر در جهان برای خود ایجاد کند. و دختر امیر قطر در سال ۲۰۱۲ پس از خرید یک تابلو به قیمت ۲۵۰ هزار دلار، جالب را به راه انداخت.

البته این روزنامه انگلیسی در کنار تمجید از خواهر امیر قطر و نام بردن از او به عنوان مؤثرترین فرد در دنیای هنر! ، تأکید کرد که رژیم «آل ثانی» این امیرنشین کوچک را به صورت «استبدادی» اداره می کند، و قطر هنوز به «نظامی لیبرال» تبدیل نشده و همچنان از «دموکراسی» فاصله دارد.

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس مریم بلالی مقدم بازیگر سریال تب سرد درگذر زمان

عکس مریم بلالی مقدم بازیگر سریال تب سرد درگذر زمان عکس مریم بلالی مقدم بازیگر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *