پیشنهادهای مهدی پاکدل برای ایام نوروز + عکس

پیشنهادهای مهدی پاکدل برای ایام نوروز + عکس

پیشنهادهای مهدی پاکدل برای ایام نوروز + عکس

۲۰۱۵۰۳۱۶۱۱۵۱۳۵_۱۶

مهدی پاکدل معتقدست اگر مردم هزینه و امکانات لازم را دارند در تعطیلات نوروز به سفر بروند چون ایران به اندازه کل کره زمین جاهای دیدنی دارد.
مهدی پاکدل درباره نوروز امسال و اینکه معمولا مردم در این بازه زمانی به سفر می روند، گفت: ما هنرمندان به دلیل فضای کاری که داریم سفر برایمان سخت است. من هم در نوروز به دلیل اینکه اکثر شهرها شلوغ است و همچنین اینکه خودم در اکثر روزهای سال پر مشغله هستم فکر می کنم مکانی راحت و خلوت را ترجیح می دهم، مخصوصا در این زمان که تهران خلوت است و اتفاقا هوای خوبی دارد. در این شرایط شما سریعا به همه جا می رسید و من هم ترجیح می دهم دوستان و آشنایان و خواهران و برادرانم را ببینم و از این فضا لذت ببرم. خریداری فیلم برای تماشا در نوروز بازیگر سریال «کیمیا» با اشاره به برنامه هایی که برای نوروز خود چیده است، یادآور شد: فیلم های بسیاری را هم انتخاب و جمع آوری و آرشیو کرده ام تا در نوروز امسال ببینم. بخشی از آنها فیلم های ایرانی هستند که به شبکه نمایش خانگی راه یافته اند و آنها را برای تماشا در نوروز خریداری کرده ام، بخشی از آنها هم آثار خارجی هستند.

ایران به اندازه کره زمین جا برای دیدن دارد

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون همچنین درباره اینکه کتاب خاصی در نظرش دارد که در نوروز مطالعه کند یا خیر؟ بیان کرد: من معمولا تصمیم نمی گیرم که چه کتابی بخوانم چون مطالعه یک وظیفه است و من هرچه به دستم برسد مطالعه می کنم اما چون این روزها کمی مشغول مطالعه داستان کوتاه هستم احتمالا در همین فضا مطالعه را ادامه دهم.

بازیگر سریال «ستایش» درباره دیدارها و بازدیدهای نورزی در ایام نوروز با شوخی خانواده را اوجب واجبات عنوان کرد و گفت: دیدار با خانواده خیلی خوب و لذتبخش است و چون در این ایام فرصت بیشتری داریم زمان را به گونه ای تنظیم می کنیم که خانواده و دوستان را بیشتر ببینیم.

وی در پایان سخنانش درباره اینکه پیشنهادش برای اینکه مردم نوروزشان را چگونه بگذرانند و به کدام شهرها سفر کنند، گفت: من معمولا به کسی پیشنهاد نمی دهم اما تمام ایران دیدنی است و به نظرم به تعطیلات نوروز هم منحصر نمی شود و مردم اگر فرصت، هزینه و امکاناتش را داشته باشند حتما باید به سفر بروند و کل ایران به اندازه کره زمین جا برای دیدن دارد.

مهدی پاکدل,توصیه های نوروزی مهدی پاکدل,پیشنهاد نوروزی مهدی پاکدل,بازیگران در نوروز ۹۴,مطالب جذاب

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *