پاسخ آزاده نامداری به سوال یک خانم درباره مسائل جنسی! + عکس

پاسخ آزاده نامداری به سوال یک خانم درباره مسائل جنسی! + عکس

پاسخ آزاده نامداری به سوال یک خانم درباره مسائل جنسی! + عکس

آزاده نامداری، مجری نام‌آ سیما که این روزها در یکی از مجلات حوزه سبک زندگی ستونی ثابت دارد و با عنوان روانشناس و مشاور خانواده به سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهد، در جواب خانمی که به تماشای فیلم‌های غیر اخلاقی از سوی همسرش شکایت داشته توصیه‌هایی کرده که در ادامه می‌خوانید.

مخاطب: سلام خانم نامداری. من ازتون راهنمایی می‌خواستم. دو ساله ازدواج کردم و از روز اول متوجه شدم شوهرم فیلم‌های پورنو می‌بینه و می‌کنه. رابطه ما خیلی کمه؛ به صورتی که هر ۱۰ روز یک بار رابطه جنسی داریم. ازتون ممنون می‌شم بهم کمک کنید.

آژاده نامداری: این موضوع بسیار دردناکی برای خانم‌هاست و متأسفانه باید بگویم که شیوع آن در جامعه کم هم نیست. مشکل فیلم‌هایی از این دست، تصنعی بودن آن و فضای فانتزی حاکم بر آن است که با رنگ و نور بسیار تزئین شده و فرسنگ‌ها با زندگی واقعی فاصله دارد و آقایانی که به طور دائم این فیلم‌ها را تماشا می‌کنند از روابط جنسی واقعی لذت نمی‌برند و گاهی هم از آن فرار می‌کنند. من به این خانم توصیه می‌کنم درباره این موضوع بدون تصاویرو کاملا با آرامش با همسرش صحبت کند.

آموزش رابطه جنسی, آموزش مسائل جنسی, اینستاگرام آزاده نامداری, بیوگرافی آزاده نامداری, رابطه جنسی عروس و داماد, طلاق آزاده نامداری, عکس رابطه جنسی بازیگران,  آزاده نامداری, مسایل جنسی, همسر آزاده نامداری,

آزاده نامداری

منبع : جام جم

 

آموزش رابطه جنسی, آموزش مسائل جنسی, اینستاگرام آزاده نامداری, بیوگرافی آزاده نامداری, رابطه جنسی عروس و داماد, طلاق آزاده نامداری, عکس رابطه جنسی بازیگران, آزاده نامداری, مسایل جنسی, همسر آزاده نامداری,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *