پاداش میلیونی برای ازدواج در اروپا!

پاداش میلیونی برای ازدواج در اروپا!

پاداش میلیونی برای ازدواج در اروپا!

دولت ایسلند در شمال غربی اروپا، با انتشار بیانیه ای درخصوص آمار پایین زاد و ولد در این کشور، پاداش میلیونی برای ازدواج تعیین کرد.

-funjoo.ir-ازدواج

ازدواج کنید و ماهانه ۵ هزار دلار بگیرید

به علت کمبود آمار زاد و ولد در ایسلند دولت این کشور برای تشویق به ازدواج دست به یک اقدام جالب زد. در این کشور آمار ازدواج و در نتیجه زاد و ولد بسیار پایین است و این کشور از جمله کشورهایی است که ازدواج همجنسگرایان در آن قانونی است . بنابراین اگر میخواهید ازدواج کنید و پولدار شوید بد نیست که سری هم به ایسلند بزنید تا هم داماد شوید و هم پولدار!

برخی منابع خبری و سایت های اینترنتی چندی پیش مدعی شده اند که دولت ایسلند در شمال غربی اروپا، با انتشار بیانیه ای درخصوص آمار پایین زاد و ولد در این کشور، راهکاری را برای حل مشکل کمبود تعداد مردان در برابر زنان ارائه کرده است.

بنا بر ادعای این منابع، دولت ایسلند با تصویب قانونی، از اعطایمبلغ ماهانه ۵ هزار دلار به هر مرد مهاجر که در این کشور ازدواج کند، خبر داده است . در این بیانیه اولویت به مردان شمال آفریقا داده شده است که از توان جسمانی و معدل باروری بالا برخوردارند!

ماهانه ۵ هزار دلار برای تشویق به ازدواج در ایسلند

انتشار این خبر در میان کاربران اینترنت، موج جدیدی از واکنش ها را در پی داشته است، هرچند صحت این خبر مورد تردید است و به نظر می رسد که همانند اخبار قبلی و مشابه که درباره روسیه و دیگر کشورها مطرح شده بود، بیشتر به شایعه نزدیک باشد تا واقعیت.
پاداش میلیونی برای ازدواج در اروپا!
۵۲
منبع : باشگاه خبرنگاران / م.ف

 

 

پاداش میلیونی برای ازدواج در اروپا!

منبع: نمناک

پاداش میلیونی برای ازدواج در اروپا!,فانجو,ازدواج , تشویق به ازدواج, پاداش برای ازدواج , پاداش ازدواج, پاداش میلیونی, پاداش میلیونی ازدواج, ازدواج در دولت اروپایی , ازدواج در ایسلند , تشویق به ازدواج در ایسلند , پاداش میلیونی ازدواج در ایسلند

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *