واکنش بهنوش بختیاری به افشای ع فیلم شخصی اش!

واکنش بهنوش بختیاری به افشای ع فیلم شخصی اش!

واکنش بهنوش بختیاری به افشای ع فیلم شخصی اش!

honar1367

بهنوش بختیاری با انتشار متن و عکس زیر در صفحه شخصی اش نوشت:

تهدید به انتشار فیلمای غیراخلاقی..عکسای فتوشاپی..اخاذی..این چیزیه که شب عیدی من درگیرشم..و انقدر فشار روحی روم زیاده که اصلا نمیفهمم چطوری با این روحیه دارم کار وزندگی میکنم..جرم من و امثال من چیه؟؟؟

ما که کمتر از گل به مردم واطرافیانمون نمیگیم؟گناه من چیه که هنرپیشه شدم؟به کی بدی کردم؟تهمت و توهین کم بود حالا تهدید؟؟طفلک خبر دارم که همکارم ارسلان قاسمی هم با سن کمش این داستانارو داره تحمل میکنه..این عکسم خونه دوست عزیز من آمنه بهرامیه که قربانی اسید پاشی شد..

honar1366

تهدید بهنوش بختیاری در اینستاگرام

صورت زیبا و قسمتهایی از دستگاه گوارش و موهای خود ،بینایی وروح و دلشو امید به آیندشو از دست داد..برادرش افسردگی گرفت و بعد فوت کرد..مادر وپدرش همینطور..گناهش این بود که به یک پسر گفت نه..آیا انسان میتونه چنین کاری بکنه؟؟کجا هستیم؟؟تهدید و اذیت یک دختر مارو به کجا میرسونه؟؟البته به پلیس شکایت کردم..اما روحم آزردس..

همیشه شب عیدا رو ابرا بودم..اما امسال حالم خیلی بده..از مصطفی عبدالهیان عزیزتشکر میکنم که راجع به این جریانات شوم فیلم مستندی ساخته که به زودی وارد بازار میشه..دیدن این فیلما واجبتر از فیلمای دیگس..کمی به بشر بودنمون فکر کنیم..چه لذتی داره اذیت و آزار دیگران با این تهدیدا و کلمات و..اونم وقتی که اون شخص آزارش به مورچه ای نرسیده..عید وقتیه که ما درست شده باشیم…یاعلی.

بهنوش بختیاری,اینستاگرام  بهنوش بختیاری,تهدید  بهنوش بختیاری,اخرین مطلب  بهنوش بختیاری,صفحه شخصی  بهنوش بختیاری,لرفتن بیوگرافی کامل  بهنوش بختیاری,فیلم شخصی  بهنوش بختیاری,کلیپ شخصی  بهنوش بختیاری,عکس  بهنوش بختیاری,,اخرین مطلب بهنوش بختیاری,اینستاگرام بهنوش بختیاری,تهدید بهنوش بختیاری,صفحه شخصی بهنوش بختیاری,عکس بهنوش بختیاری,فیلم شخصی بهنوش بختیاری,لرفتن بیوگرافی کامل بهنوش بختیاری,کلیپ شخصی بهنوش بختیاری,لینک های داغ

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *