همزاد سعید معروف هم پیدا شد +عکس

همزاد سعید معروف هم پیدا شد +عکس

همزاد سعید معروف هم پیدا شد +عکس

همزاد سعید معروف

بسیاری از ما دوست داشتیم شبیه فلان هنرپیشه معروف یا فلان ورزشکار باشیم اما شاید هیچکدام مان به تغییر چهره خودمان فکر نکرده ایم.

محسن که پرستاری خوانده با گریم صورتش، شبیه سعید معروف شده، البته می گوید این کار غیر عمدی بوده. او در این راه سختی های زیادی را هم به جان خریده است.

خودش می گوید «خیلی ها به من پیام می دهند که بیا اخبارت را منتشر کنیم یا تو را پیش سعید معروف ببریم ولی بعدا می فهمم که دروغ می گفتند».

پرستاری با شباهتی عجیب به سعید معروف!! + عکس

همزاد سعید معروف هم پیدا شد +عکس,فانجو,پرستاری با شباهتی عجیب به سعید معروف!! + عکس,پرستاری شبیه سعد معروف,سعید معروف و همزادش,شباهت عجیب یک پرستار با سعید معروف,همزاد سعید معروف,ورزشی

 

همزاد سعید معروف, پرستاری شبیه سعد معروف, شباهت عجیب یک پرستار با سعید معروف, سعید معروف و همزادش

گفتگو با همزاد سعید معروف

گفت و گوی کوتاهی را با محسن انجام داده ایم.
اول خودت را معرفی کن و بگو بچه کجایی؟

محسن ولیان هستم، بچه ایلام، کرد هستم و متولد سال ۱۳۷۲.

چرا اینقدر خودت را شبیه سعید معروف کرده ای؟

خدا شاهد است هیچ وقت سعی نکردم این کار را انجام بدهم. من عاشق والیبال بودم ولی چون قدم یک متر و ۸۷ سانتیمتر بود نتوانستم پیشرفت کنم. حدود ۲ سال پیش رفتم آرایشگاه و گفتم ته ریش می خواهم و سبیل هایم را هم نزن، همان جا آرایشگر گفت چقدر شبیه سعید معروف شدی. بیرون از آرایشگاه که آمدم همه گفتند شبیه معروف شدی، گفتم شاید به خاطر عشقم به والیبال این حرف ها را می زنند، الان که مدت هاست ریش می گذارم و همه به من می گوید سعید معروف!

تا حالا شده که تو را با سعید معروف اشتباه بگیرند؟

اتفاقا حدود یک ماه پیش در بابلسر بودم و سعید معروف برای بازی های المپیک به ریو رفته بود، مردم که مرا دیدند فکر کردند سعید معروف هستم و دنبالم کردند تا عکس بگیرند، من هم از دست شان فرار کردم.

قطعا این شباهت که اتفاقی نیست؟ حداقل خودت هم بدت نمی آید شبیه معروف باشی.

من خیلی معروف را دوست دارم ولی واقعا عمدی در کار نبوده است. الان هم خیلی اذیت می شوم.

چطور؟

چند وقت پیش یک دختر پیام داد که جان مادرت، مرگ مادرت جواب مرا بده، جوابش را دادم گفت می خواهم تو را یک شام در رستوران مهمان کنم، گفتم ممنون من تهران نیستم، گفت من می آیم آن جا فقط شماره ات را بده، شماره ام را که گرفت زنگ زد و شروع کرد به دادن فحش های ناموسی که ما سعید معروف را دوست داریم تو اشتباه کردی خودت را شبیه او کردی. یکی بود که دستش را روی قرآن گذاشت و گفت من فامیل سعید معروف هستم، برای او خوب نیست که با شما در ارتباط باشد من از طرفش می خواهم شما را پیش او ببرم. شماره ام را که گرفت شروع کرد به فحاشی و توهین های ناموسی.

چرا فحاشی می کنند؟

می گویند چرا خودت را شبیه سعید معروف کرده ای.

خب چرا ریش هایت را نمی زنی که شبیهش نباشی؟

اگر بزنم هم شبیهش هستم، می شوم مثل زمانیکه او ریش نداشت.

پرستار هستی؟

تمام کرده ام، یعنی فقط یک درس دارم که آن هم معرفی به استاد است، من دانشجوی ساری هستم و اگر خدا بخواهد برای کارم به تهران خواهم آمد.

والیبال را حرفه ای بازی می کنی؟

یک مدت در حد تیم استان بازی می کردم ولی ۲ سال پیش اتفاقاتی افتاد که آن را کنار گذاشتم، من به مادربزرگم خیلی وابسته بودم و وقتی او فوت کرد، افت کردم و کم کم از تیم کنار گذاشته شدم. الان فقط در حد ماهی یکی دوبار با دوستان قدیمی ام بازی می کنم.

 

همزاد سعید معروف هم پیدا شد +عکس

مراحم

همزاد سعید معروف هم پیدا شد +عکس,فانجو,پرستاری با شباهتی عجیب به سعید معروف!! + عکس,پرستاری شبیه سعد معروف,سعید معروف و همزادش,شباهت عجیب یک پرستار با سعید معروف,همزاد سعید معروف,ورزشی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *