هدیه خطیبی به زوج ایرانی، احسان و سولماز + تصاویر

هدیه خطیبی به زوج ایرانی، احسان و سولماز + تصاویر

سفیر ایران در امارات روز گذشته در اردوی تیم فوتبال تراکتورسازی در این کشور حاضر شد و در ضیافت شامی شرکت کرد.

تراکتورسازی که در اردوی امارات حاضر شده است روز گذشته در یک دیدار دوستانه به مصاف الکویت کویت رفت. این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر الکویت به پایان رسید.

هدیه خطیبی به زوج ایرانی، احسان و سولماز

* سفیر جمهوری اسلامی ایران که از ابتدای بازی دو تیم تراکتورسازی و الکویت به شهر دبی آمده بود و از نزدیک بازی را تماشا می‌کرد بعد از پایان مسابقه در ضیافت شام تراکتورسازان حاضر شد.

فیاض همچنین گفت و گویی صمیمی با بازیکنان تیم داشت و برای تراکتورسازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد. این مراسم با تولد مهدی کیانی کاپیتان تیم همراه بود و دکتر فیاض کادوی تولد این بازیکن را به وی اهدا کرد.

هدیه خطیبی به زوج ایرانی، احسان و سولماز

* سعید عباسی قائم مقام و سرپرست باشگاه به همراه جمعی از مسئولین و سرمربی تیم با سفیر ایران در کشور امارات جشن میلاد حضرت پیامبر (ص) که در شهر دبی برگزار، حاضر شدند این جشن در سالن آمفی تئاتر باشگاه ایرانیان برگزار شد. مسئولین باشگاه هم به دعوت باشگاه ایرانیان به همراه سفیر ایران در این مراسم شرکت کردند.

هدیه خطیبی به زوج ایرانی، احسان و سولماز

* سولماز و احسان دو اسطوره‌ای که عشق‌شان در قاب برنامه ماه عکسل جاویدان شد میهمان ویژه برنامه میلاد پیامبر اکرم (ص) ایرانیان مقیم کشور امارات بودند. مسئولان تراکتورسازی هم که در این جشن حضور پیدا کرده بودند با توجه به اظهار علاقه این زوج به تیم تراکتورسازی به رسم یادگاری توسط رسول خطیبی پیراهن تیم را به این دو عزیز اهدا کردند. خطیبی در گفتگوی کوتاهی که با حاضرین داشت اعلام کرد عشق مردم آذربایجان به پیراهن تیم محبوبشان است و ما به تقدیر از عشق جاودان این زوج این نماد عشق را به رسم یادگاری به این دو عزیز اهدا می کنیم.

هدیه خطیبی به زوج ایرانی, احسان و سولماز , تیم تراکتورسازی  , باشگاه ایرانیان,تراکتور سازی , تولد مهدی کیانی, احسان و سولماز ,امارات,دوبی  رسول خطیبی ,هدیه خطیبی به زوج ایرانی, احسان و سولماز , تصاویر

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *