نیکی مظفری ،از بچگی خوش تیپ و خوش لباس بودم!

نیکی مظفری ،از بچگی خوش تیپ و خوش لباس بودم!

نیکی مظفری ،از بچگی خوش تیپ و خوش لباس بودم!

 

نیکی مظفری,عکس نیکی مظفری,نیکی مظفری خوش تیپ,اخبار هنرمندان,اختصاصی
نیکی مظفری,عکس نیکی مظفری,نیکی مظفری خوش تیپ,اخبار هنرمندان,اختصاصی
پدر و مادرم افراد خوش‌سلیقه و خوش‌لباسی بودند؛ خصوصا پدرم همیشه دغدغه‌اش این بود که لباس‌های مرتب، تمیز و از هر نظر مناسبی بپوشد. فکر می‌کنم این ویژگی والدینم در نوع نگاه من به پوشش بی‌تاثیر نبوده است.

جشن حافظ را که به خاطر دارید؛ جشنی که با حضور گسترده هنرمندان سینما و موسیقی کشورمان برگزار شد. از نظر ما در این جشن نیکی مظفری خوش پوش ترین زن بود. او مانتو شلواری با طراحی متفاوت و نقش سنتی ایرانی به تن داشت. خوش سلیقگی او در انتخاب لباسش بهانه‌ای شد تا بیشتر در دنیای لباس‌هایش کنکاش کنیم.

تولد نیکی شیک‌پوش
عکسی از دوران کودکی خود دارم که مربوط به یک سال و چند ماهگی‌ام است. در آن عکس، درحالی‌که عینکی قرمز به چشم زده‌ام و کاپشنی قرمز پوشیده‌ام، پشت یک موتور قرمز رنگ هم نشسته‌ام. انگار خوش‌لباس بودن من از همان زمان برای خانواده‌ام مهم بود. برای خودم هم این ماجرای پوشش خوب از بچگی اهمیت داشت؛ البته نه از آن نظر که بافت پارچه‌ها را بشناسم یا مثلا بافت پارچه‌ها با هم همخوانی داشته باشد یا از ست‌بودن اطلاعاتی داشته باشم ولی در کل دوست داشتم رنگ لباس‌هایم با هم همخوانی داشته باشد.

سلیقه و نگاه ارثی
پدر و مادرم افراد خوش‌سلیقه و خوش‌لباسی بودند؛ خصوصا پدرم همیشه دغدغه‌اش این بود که لباس‌های مرتب، تمیز و از هر نظر مناسبی بپوشد. فکر می‌کنم این ویژگی والدینم در نوع نگاه من به پوشش بی‌تاثیر نبوده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

سبکی الیاف طبیعی

هنگام انتخاب لباس مناسب مهم‌ترین نکته‌ای که باید مورد توجه قرار بگیرد، جنس لباس است. در کنار جنس توجه به رنگ و نوع دوخت لباس هم اهمیت ویژه‌ای دارد. قطعا شما دنبال پوششی هستید که کمترین میزان ناراحتی و بیشترین سطح راحتی را برای‌تان به دنبال داشته باشد. لباس‌هایی که از پارچه‌های نخی و الیاف طبیعی تهیه می‌شوند سبک و راحت هستند.

انتخاب‌های کودک نقاش
من از بچگی عاشق نقاشی بودم. این مساله، حالا نگویم نگاهم را به مقوله رنگ و طرح، حرفه‌ای کرد اما شناخت بهتری از رنگ‌ها در من ایجاد کرد. همیشه شکل رنگ‌آمیزی لباس‌ها برایم جالب بود و دوست داشتم خودم رنگ لباس‌هایم را انتخاب کنم. پدر و مادرم همیشه برای انتخاب‌هایم احترام قائل بودند و انتخاب را به عهده خودم می‌گذاشتند. البته گاهی پیش می‌آمد در آن سن کم یکسری لباس‌ها را انتخاب می‌کردم که بعد متوجه می‌شدم خیلی درخور موقعیت من نبود؛ به همین خاطر در آن لحظه از طرف پدر و مادرم راهنمایی می‌شدم.

بچه خلاق خانواده
بچه که بودم پیش می‌آمد مثلا از قسمتی از لباسی که می‌خریدم، خوشم نمی‌آمد و شروع به تغییر دادنش می‌کردم؛ مثلا قسمتی را قیچی می‌کردم، جایی را کوک می‌زدم یا به جایی از لباس یک پاپیون اضافه می‌کردم. الان هم همینطوری است. گاهی پیش آمده که دوستانم از نوع انتخاب من ایراد گرفته‌اند که این لباس‌ها با هم همخوانی ندارد ولی بعد که در عکس‌ها می‌بینند به نظرشان انتخاب‌هایم بسیار جلوه می‌کنند.

اهمیت انتخاب‌های رنگی
در بحث سلیقه و انتخاب رنگ‌ها یک اصل اساسی وجود دارد؛ به این شکل که رنگ‌ها تغییر نمی‌کنند و همیشه همان هستند؛ این، نوع نگاه آدم‌هاست که در انتخاب رنگ‌ها تغییر می‌کند؛ مثلا زمانی هست که شما فقط لباس‌های تیره می‌پوشید یا زمانی شروع می‌کنید به پوشیدن لباس‌های روشن، یک وقتی می‌روید سراغ رنگ‌های مکمل و… . فکر می‌کنم این تغییر در مورد همه آدم‌ها اتفاق می‌افتد و بستگی به حال و اوضاع روحی آنها دارد.

رنگ به لحاظ روانشناسی می‌تواند تاثیر زیادی در روحیه آدم داشته باشد. حتی در بعضی مکان‌های عمومی از طیف خاصی از رنگ‌ها استفاده می‌شود که یک فکر و آگاهی پشت آن است؛ مثلا اگر در رستوران از رنگ خاصی استفاده ‌شود، حتما بیوگرافی و تاریخچه‌ای پشت آن وجود دارد یا در مراکز خرید، بیمارستان‌ها و. . . ما نمی‌توانیم تاثیر رنگ‌ها را نادیده بگیریم چون خیلی مهم هستند.

بنفش؛ انتخاب خانم‌ها

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

گاهی طرح‌های ساده را می‌توان با انتخاب صحیح رنگ‌های مکمل به یک ترکیب ایده‌آل تبدیل کرد. رنگ بنفش همیشه جزو رنگ‌هایی بوده که به عنوان نشانه‌ای از کلاس و طبقه اجتماعی بالا درنظر گرفته شده است. ضمن آنکه رنگی مناسب برای طیف سنی گسترده‌ای از خانم‌هاست و درواقع خانم‌های بسیاری می‌توانند از این رنگ در عناصر پوششی مختلف استفاده کنند.

دلیل اول انتخاب لباس
هنگام انتخاب لباس، رنگ اگر المان اول نباشد، مطمئنا دلیل دوم هست. با این حال همیشه آن چیزی که در نگاه اول شما را جذب می‌کند، رنگ است بعد مدل، پارچه و … البته در انتخاب رنگ مناسب، شرایط فصلی و حال و هوای خود شخص نیز مهم است؛ برای مثال شخصا از رنگ‌های صورتی روشن یا آبی آسمانی که رنگ‌های زیبایی هم هستند، استفاده نمی‌کنم چون احساس می‌کنم این رنگ‌ها به من نمی‌آید.

مکمل‌های محبوب و متنوع
رنگ‌های مکمل را خیلی دوست دارم مثلا طیف رنگ‌های طوسی، کرم، قهوه‌ای و یشمی مورد علاقه من هستند. این به معنای محدود شدن انتخاب‌های رنگی‌ام نیست. همان رنگ طوسی برای خودش طیف‌های مختلفی دارد به همین دلیل انتخاب شما هم محدوده گسترده و وسیعی پیدا می‌کند. اصلا به این سبک زندگی نمی‌کنم که مثلا بگویم من فقط رنگ مشکی می‌پوشم یا فقط سفید.

توجه به نظر سایرین
اصولا آدم انتقادپذیری هستم و نظر آدم‌ها برایم مهم است. همه نظرها را می‌شنوم و در مورد همه آنها فکر می‌کنم اما تحت‌تاثیر آنها قرار نمی‌گیرم. همیشه نظر پدرم و دوستانم را می‌پرسم، نه به این خاطر که به خودم و انتخاب‌هایم اطمینان نداشته باشم بلکه به این خاطر که دوست دارم نظر آنها را نیز بدانم. با این حال درنهایت سلیقه خودم حاکم است و پیاده می‌شود.

تفکر قبل پوشیدن
شاید برای خیلی‌ها خنده‌دار باشد ولی اگر قرار باشد مثلا یک بعدازظهر با یکی از دوستانم به کافی‌شاپ بروم  به نوع لباسی که می‌خواهم بپوشم، فکر می‌کنم. این اهمیت دادن به نوع پوشش برای هر مناسبتی چه ‌مهمانی، چه یک بیرون رفتن عادی برای من خوشایند است و حالم را خوب می‌کند. از زمانی که به یاد دارم پوشش مناسب همیشه برای من مهم بوده است.

هیجان یک شال

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

روحیه و طراوت جوانی را می‌توان با انرژی رنگ‌ها افزایش داد. جوان‌ها حتی در نوع پوشش دنبال کشف هیجان و ایجاد حس شادابی هستند. یک شال طرح‌دار با رنگ‌های متنوع و شاد به راحتی می‌تواند شما را در ظاهر به آدمی بسیار سرحال و شاداب تبدیل کند و اگر به تاثیر روانشناسی رنگ‌ها در روحیه باور داشته باشید، مطمئن باشید این تاثیر درونی شده و نه‌تنها چهره جذاب‌تری پیدا می‌کنید بلکه همه شما را به‌عنوان شخصیتی پرانرژی که تاثیر خوبی در مخاطب خواهد داشت، می‌پذیرند.

آنالیز از روی لباس
مقوله پوشش خیلی مهم است مخصوصا برای کسانی که الگو هستند مثل یک بازیگر، ورزشکار، خواننده و. . . این خیلی مهم است که آدم اول از همه جامعه خود را بشناسد و موقعیت فرهنگی خود را درک کند و بعد باتوجه به سلیقه و شخصیتش پوشش خود را انتخاب کند. وقتی شما غریبه‌ای را در خیابان می‌بینید از نوع پوشش او می‌توانید به شخصیت و روحیات او پی ببرید. این موضوع برای همه ما پیش آمده که آدمی را در خیابان دیده‌ایم و از نوع لباس پوشیدنش او را آنالیز کرده‌ایم.

برند شخصی به زودی
قبل از بازیگری، کار طراحی صحنه و لباس می‌کردم. فیلم‌های زیادی در دفتر تولید فیلم خودمان ساخته شد که در تمام آنها به‌عنوان طراح صحنه و لباس فعالیت داشتم. اساسا این کار را خیلی دوست دارم و همین علاقه باعث شد به سمت طراحی لباس به شکل یک برند اختصاصی بروم.

در حال‌حاضر هم چند طرح مانتو و روسری دارم که به زودی ارائه می‌دهم. نگاهم در این زمینه اصلا مساله اقتصادی نیست؛ بلکه بیشتر علاقه‌ای شخصی است و اینکه دوست دارم همیشه به‌روز باشم، مد دنیا را بدانم و آن را با سلیقه ایرانی ترکیب کنم. خیلی خوب است به این فکر کنیم که از طرح‌های فراموش شده و اصیل استفاده کرده و آنها را زنده کنیم. ایران شهرهایی دارد که هر کدام بسته به نوع آب و هوا و سبک زندگی مردم، طراحی‌های خاصی در لباس‌های مردمش وجود دارد؛ به نظر من بهتر است از طرح‌های بومی استفاده کنیم.

احساس خوب راحتی
طرح‌های من دارای نشانه های خاصی نیست که بشود با دیدن آنها متوجه نام و برند من شد اما همین که خودم شخصا نتیجه کارم را تن کسی ببینم و حس کنم آن فرد با آن لباس ارتباط خوبی برقرار کرده، برایم خوشایند است. شما ممکن است لباسی را ببینید و خیلی از آن خوش‌تان بیاید ولی وقتی لباس را می‌پوشید و در آن احساس راحتی نکنید حتی اگر آن لباس از طلا باشد ولی هدف من رسیدن به نوعی کار است که حال تو را خوب می‌کند و آن لباس هم ظاهر و هم پوشش مناسبی دارد.

نیمه کلاسیک با طوسی
استفاده از رنگ‌های طوسی و مشکی یک انتخاب شیک و نیمه کلاسیک ‌ و محافل رسمی و نیمه‌رسمی است. اما توجه به طراحی و دوخت لباس کمک می‌کند تا انتخابی متناسب‌تر با روحیه جوان شما باشد. دقت داشته باشید در استفاده از عناصر تزیینی مانند ساعت یا دستبند سراغ مدل‌هایی بروید که این پوشش رسمی یا نیمه‌رسمی را تکمیل کنند. در این نوع پوشش استفاده از شالی که در ادامه رنگ یا رنگ‌هایی از لباس اصلی شما هستند، بهترین انتخاب ممکن است.

حرکت آگاهانه و جدی
گاهی شما از دور به شغلی نگاه می‌کنید و تنها به خاطر زرق و برقی که می‌بینید، بدون هیچ اطلاعاتی وارد آن کار می‌شوید؛ ولی اواسط کار می‌مانید. نگاه من اینگونه نیست و با اطلاعات جلو می‌روم. همیشه دوست دارم یاد بگیرم و تجربه کنم. اصلا ادعایی در این عرصه ندارم و مطمئنا اگر حضورم در این عرصه جدی‌تر شود، مطالعات و یادگیری‌هایم در این زمینه را افزایش می‌دهم. البته این موضوع نه‌تنها بی‌ربط با فضای بازیگری نیست، بلکه خیلی هم مفید است.

برترین ها

 

،تاپ ناز

نیکی مظفری,عکس نیکی مظفری,نیکی مظفری خوش تیپ,اخبار هنرمندان,اختصاصی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *