نظر الهام چرخنده در مورد گلشیفته فراهانی چیست

نظر الهام چرخنده در مورد گلشیفته فراهانی چیست

نظر الهام چرخنده در مورد گلشیفته فراهانی چیست

ماجرای احتمال خوانندگی الهام چرخنده در کنسرت مالزی و مصاحبه الهام چرخنده در دید درشب لهام چرخنده: من با آقای نوابی همسر سابقم به همراه اقای امیر قاسمی قرار گذاشتیم و بنده تنها به آنجا نرفتم!  بنده هرگز پایم را در هیچ دیسکویی نگذاشتم ، آنجا بزرگترین سالن کنسرت در مالزی است

الهام چرخنده, الهام چرخنده کیست, الهام چرخنده وهمسرش
الهام چرخنده, الهام چرخنده کیست, الهام چرخنده وهمسرش

الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه دید در شب که از تارنمای آپارات پخش می شود به سوالات چالشی رضا رشید پور مجری این پاسخ داد که متن گفت و گو را در زیر می خوانید:

چندی پیش از شما ویدیو در یک دانشگاه پخش شد که شما خطاب به یک دختر جوان کلمه رکیکی گفتید، این رفتار از یک بانوی محجبه قابل تصور نیست بانویی که حجاب برتر دارد ؟

اولا باید بگویم همان طور که از آن فیلم پیداست مخاطب من یک دختر نبود بلکه پسری بود بعد ها متوجه شدم متولد ۷۶ است یعنی یک سال از پسر من بزرگتر است، بنده در دو سالی که مزین شدم به حجاب خانم حضرت زهرا شدم در محیط های فرهنگی دانشگاه، حلقه صالحین و  خیلی محیط های فرهنگی حضور پیدا کردم و مسائل مختلفی به وجود آمد که به دلیل اینکه تیم فیلم برداری خودم همراهم بود این رفتار ها در قبال من هیچ وقت انعکاس نداشت، در این ویدیو هم همان طور که مشخص است ابتدا و انتهای این فیلم کاملا بریده شده و با هدف مشخص در اختیار مردم قرار گرفته است که در آن یک اقایی گفتن  شما آنجلینا جولی ایرانی که من پاسخ دادم اون مامانته، از جمله این بد رفتاری ها در قبال من می توانم به برخورد فیزیکی با مادرم به خاطر حجاب من اشاره کنم که همین چند روز پیش در آرایشگاه زنانه اتفاق افتاد.، پسرم به دلیل فحاشی هایی که به من می شود به مدرسه نمی رود و با وجود استعداد فراوانی که دارد خانه نشین شده است.

دلیل این فحاشی ها و بد رفتاری ها چیست؟

من واقعا نمی دانم جامعه به کدام سمت می رود، هنرمندی که مدح حضرت رقیه می خواند مورد فحاشی قرار می گیرد و توهین می شود و فردی که کشف حجاب می کند بازهم  توهین  می شود این چه حجم و سیلی است که در جامعه ما و جود دارد واقعا این سوالهایی است که در ذهن من هم بی پاسخ است.

افرادی که حجاب چادر به سر دارند کم نیستند، اما چرا باید این حجم توهین و انتقاد به الهام چرخنده وارد شود؟

از نظر مردم من به گروه های سیاسی وصل هستم و با نیت های خاص و غیر از مسائل اعتقادی در حوزه حجاب فرهنگسازی می کنم که این مسئله شاید یکی از دلایل این موضوع باشد ، اما باید بدانید من از دانش سیاسی بسیار پایینی برخوردار هستم و هیچ هدف سیاسی ندارم.

چه طور کسی که دانش سیاسی پایینی دارد به مجلس می رود و در کمیسیون فرهنگی حضور پیدا می کند؟

روزی خانم فاطمه آلیا با من تماس گرفتند و گفتند شما که به صورت خودجوش در بحث فرهنگسازی در حوزه حجاب فعال هستید یک روز  پیش ما بیایید و یک ناهار در کنار هم بخوریم،که من با حضور در مجلس و گزارشی از کارهای انجام شده دادم و در آن روز من از وضعیت همکارانم در سینماو فضای سینمای کشور گفتم که با تمام وجود سختی هایی که کار ما دارد بیمه نیستند و جلسه پایان یافت، من احساس می کنم یک سری از گروههای سیاسی که من واقعا از اهشان آگاهی ندارم  بنده را وسیله ای قرار دادند برای رسیدن به اه سیاسی خود ولی واقعا من هیچ هدف سیاسی ندارم.

چرا خانم های سینمای ایران چه از طریق شبکه های اجتماعی و چه در مصاحبه های خود گوشه و کنایه های فراوانی به شما می زدند ؟

مهربانی در قلب من است هر کسی یک شاخصه دارد، من از برخورد سینما گران شوکه هستم، من از خانواده سینما آمدم ولی من را پس می زنند و من را از خودشان نمی دانند.چه طور ممکن است الهام چرخنده ای که در مالزی با آقای

علیرضا امیر قاسمی  برای برگزاری کنسرت جلسه ای در محلی که در مالزی منتصب به اداره دیسکو هست می گذارد و بعدا می آید به دانشگاه می رود در مورد حجاب صحبت می کند؟

من با آقای نوابی همسر سابقم به همراه اقای امیر قاسمی قرار گذاشتیم و بنده تنها به آنجا نرفتم!  بنده هرگز پایم را در هیچ دیسکویی نگذاشتم ، آنجا بزرگترین سالن کنسرت در مالزی است که بزرگان موسیقی دنیا در انجا برنامه هایشان را برگزار می کنند همان سالنی که خانم گوگوش و دیگران کنسرت می گذارند، ما با همکاری دوستان برای آقای احسان خواجه امیری و بنیامین بهادری کنسرت گذاشتیم و در آنجا با لباس و حجاب کامل بختیاری روی صحنه حاضر شدم و به نوعی تریبون فرهنگ ایرانی بودم و از هنر و هنرمند ایرانی در یک از بالاترین سطح های بین المللی دفاع کردم.

خانم الهام چرخنده در یکی از سخنرانی های خود در دانشگاه تبریز می گوید می توانستم جای گوگوش باشم، منظور شما چه بود ؟

من گفتم باید از تمام کسانی که در تاریخ حضور دارند تاثیر بگیرند من جایگاهم را خودم میتوانستم انتخاب کنم ،به عنوان کسی که هم بازیگری بلد است هم خوانندگی می توانستم وارد مسیری شوم که این خانم وارد آن شد حال اینکه موفق باشم یا شکست بخورم مشخص نیست،من و پدر جد بختیاری ام هم نمی تواند جای گوگوش باشم.

شما سفیر اخلاق هستید یا پیام آور گروه های سیاسی ؟

من سیاسی نیستم، و برای نمایندگی مجلس برنامه ریزی نمی کنم، میز منصب و بادیگارد ندارم و با بودجه شخصی هدفم را اجرا می کنم، من کجا دانش سیاسی دارم ، من هرچه کرده ام برای قلب و دینم بوده و حساب و کتابم فقط با خداست.  اگر یک روزی احساس کنم در نمایندگی مجلس بتوانم به زنان کشورم خدمت کنم این کار را انجام خواهم داد.

چه کسی به شما گفته است که با هزینه شخصی و تحمل این مشکلات، وارد یک جریان این چنینی شوید، مگر اینکه پشت سر شما یک جریانی باشد که از شما حمایت کند، چرا ملیون ها فرد چادری دیگر وارد این حوزه نمی شوند؟

در من یک ژن یاغی گری در نوع هنجار و جریان سازی وجود دارد ، من مستند های مختلف در مورد ادیان های مختلف ساخته ام، در معبد هندو ها رفتم و آنجا زندگی کردم و در مورد تمامی ادیان تحقیق کردم ،من انسانم و صاحب اختیارم و این تفاوت ما با سایر موجودات است انتخاب زیباترین واژه دنیا است.من تا قبل از ازدواج با همسر سابقم چادری بودم، متاسفانه چادر را در یک مدت کنار گذاشتم، من از یک خانواده سنتی مذهبی بودم پدرم برایم پیانو گرفته بود و از طرفی کار موسیقی می کردم مادرم مرا به کلاس های قرآن می فرستاد و خودم هم علاقه مند به والیبال بودم و به نوعی یک پارادوکس در زندگی من وجود داشت، و شاید این سبک پرورش و تربیت من از من یک آدم سخت کوش و  هدفمند ساخت.

شما در شبکه ماهواره ای ام آی تی با شکل و شمایل دیگری حضور داشتید و برنامه موسیقی اجرا می کردید، در آن مورد هم توضیح دهید؟

پوشش ان زمان من با وجود حجاب کامل برگرفته از طراحی لباس خانم لیلا حاتمی در سریالی که آن زمان پخش می شد بود و سعی کردم حجاب کامل داشته باشم در آن برنامه تمام تلاشم جهت استفاده از انتن ماهواره برای ترویج فرهنگ و دینی که به ان اعتقاد داشتم بود و به دلیل آوردن نام مولی علی هفده قسمت اجازه اجرا به من نداند چون فهمیدند می خواهم  از آنتن آنها برای ترویج فرهنگ اسلامی استفاده کنم.من تقوا درون وجودم هست به این معنا که مردم از دست و زبانم آزاد باشند و داریم زنان چادری که تقوا ندارند.

نظر شما در مورد برخوردهایی از قبیل گشت ارشاد و … در خصوص برخورد تصاویر جذابچیست؟

من در منصبی نیستم که تصمیم گیرنده باشم ولی  می گویم چادر عشق است عشق آمدنی است نه آموختنی بنده فقط در دانشگاه قم روز تولد حضرت زینب ۶۰۰  چادر هدیه دادم من با برخورد فیزیکی در مورد همه موضوعات مخالفم و همه زنان ایران نجیب هستند ، من بعد از مشکلات زندگی شخصی ام به حجاب پناه اوردم .

نظر الهام چرخنده در مورد گلشیفته فراهانی چیست

از شما در سال ۷۹ فیلمی پخش شد ، اولین بازیگر زنی که در سینما با مجوز ارشاد آواز خواند، چرا بعد از آن کار موفق شما در سینما دیده نشدید؟ من اگر خدا قبول کند دو سال است چادر سرم کرده ام  اما قبل آن هم سینما زیاد روی خوشی به من نشان نمی داد و دلیل این موضوع را نمی دانم

شما به ماه عکسل دعوت شدید؟

مدیران محترم شبکه سه می خواستند که من به برنامه ماه عکسل بروم اما نمی دانم چه شد که این اتفاق نیافتاد

نظر شما در مورد خانم گلشیفته فراهانی چیست؟

واقعا حیف فیلم میم مثل مادر حیف توان و استعداد بازیگری او که با کارهایش همه را زیر سوال برد، البته من برای خانواده ایشان احترام ویژه ای قائلم.

کنسرت می گذارید؟

هرچیز ارزش کشور و دینم باشد و بتوانم در آن کاری انجام دهم حتما این کار را می کنم، اگر روزی موسیقی من و خوانندگی من با نظر علما و بزرگان دین بتواند در بخش فرهنگی یا دینی به جامعه کمک کند حتما این کار را انجام خواهم داد.

از طرف اقای حاتمی کیا گفته شد که درفیلم بادیگارد از بودجه دولتی وجود ندارد که از خانم چرخنده استفاده شود؟

من  در سال های  قبل از ممنوع الکاری ام به خاطر فعالیت در شبکه ام آی تی جزو بازیگران اقای حاتمی کیا بودم حتی با ایشان قرار داشتم که بعد از اعلام ممنوع الکاری ام دیگر نتوانستم با ایشان کار کنم و از لیست بازیگرانشان خارج شدم، من چادر سر نکردم که اقا حاتمی کیا به من نقش دهند و اگر کسی الهام چرخنده را برای فیلمش می خواهد باید با همین اعتقادات و نوع پوشش بخواهد.

 

،روزگار

الهام چرخنده, الهام چرخنده کیست, الهام چرخنده وهمسرش
پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *