ناگفته‌های بازیگر سریال ستایش از چند سال بیکاری‌

ناگفته‌های بازیگر سریال ستایش از چند سال بیکاری‌

ناگفته‌های بازیگر سریال ستایش از چند سال بیکاری‌

mahmoud-azizi-funjoo

 

محمود عزیزی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون انتشار خبر تهیه کنندگی فیلم “دختر عمو، پسر عمو” را تکذیب کرد و گفت: این اخبار به اشتباه منتشر شده و من تنها در فیلم “پسر عمو، دختر عمو”، بازی کرده ام.
وی ادامه داد: فیلمبرداری این فیلم مدتی است که به پایان رسیده است. لوکیشن های فیلم اکثراً تهران و اطراف تهران بوده و تمامی مراحل فیلمبرداری به پایان رسیده است.
بازیگر فیلم “بادیگارد” در خصوص فعالیت های کنونی خود در سینما تصریح کرد: خدا را شکر فعلاً در هیچ کاری بازی نمی کنم و دلیل این امر این است که متاسفانه در حال حاضر کارهای خوبی وجود ندارد و اگر کار خوبی هم باشد که به ما نمی دهند.
عزیزی در همین راستا افزود: خودم نمی دانم دلیل این کار چیست اما به همین علت است که فعلاً چهار سال است که کاری نکرده ام. البته هیچ وقت توقعی از سینما نداشتم و همواره در تلویزیون کار می کردم.
بازیگر سریال ستایش خاطرنشان کرد: متاسفانه فقط نمی توان همه چیز را به مسائل مالی گره زد، شاید برخی از ما خوششان نمی آید و یا در راستای الویت های آنان نیستیم اما به هر صورت اتفاقی که افتاده این است که ما نیستیم و فقط همین را می توان گفت و اگر نه از دلیل این اتفاقات چیزی نمی دانم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

ناگفته‌های بازیگر سریال ستایش از چند سال بیکاری‌

ساتین

ناگفته‌های بازیگر سریال ستایش از چند سال بیکاری‌,قان جو,بازیگران سریال ستایش ۲,بیوگرافی محمود عزیزی,حقوق بازیگران,درآمد بازیگران,آخرین اخبار

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *