ناصر نقویان : خواندن دعای فرج در سازمان ملل، کلاهبرداری دینی بود

ناصر نقویان : خواندن دعای فرج در سازمان ملل، کلاهبرداری دینی بود

ناصر نقویان : خواندن دعای فرج در سازمان ملل، کلاهبرداری دینی بود

 

حجت الاسلام ناصر نقویان ظهر امروز در مسجد حظیره یزد به ویژگی های شهر آرمانی پرداخت و گفت: شهر مسلمانی از نظر قرآن سه ویژگی دارد. ویژگی اول گرسنه نبودن اهالی شهر است.

نقویان برای نمونه گفت: مسئولیت بیکاری کارگران در چهارراه ها با چه کسی است؟ دلواپس این ها هم باید بود.
وی افزود: گرسنگی فقط گرسنگی نان و آب نیست، بلکه گرسنگی محبت و جنسی نیز نوعی گرسنگی است. یکی از عوامل فساد در جامعه نیز نبود محبت در خانه نسبت به دختران و زنان است. از این رو لازم است محبت به همسران و دختران خود را ابراز کنید و به قول امروزی ها I love you بگویید.

۱۳-۷-۳۱-۱۸۲۳۵۷b
وی گفت: برخی جوانان امروز قدرت ازدواج ندارند و این به معنای گرسنگی جنسی است که نیازمند توجه ویژه است.

حجت الاسلام نقویان بیان داشت: اینطور نیست که اولویت اول در جامعه آرمانی نماز باشد، بلکه عدالت اولویت بالاتری دارد که عدالت اقتصادی از جمله آن است.

نقویان، ویژگی دوم جامعه اسلامی را نبود ترس در جامعه عنوان کرد و گفت: در جامعه کسی نباید ترس داشته باشد و کسی مزاحم او شود. وی افزود: اگر لازم بود کسی حرف حقی جلوی مسئولی بزند، نترسد که فردا به حسابش برسند!

حجت الاسلام و المسلمین نقویان گفت: اگر این دو ویژگی در جامعه وجود داشت، مردم خداپرست می شوند.

این خطیب شهیر با اشاره به اقدامات دولت قبل در برکناری یکباره وزرا و مسئولان کشوری و تحمیل هزینه به جامعه گفت: امیرالمومنین هم مسئولینی که نصب کرده بود، عزل می کرد ولی چرا؟
وی افزود: حضرت علی با اصرار از یک فرد دعوت کرد تا در شهر بصره قاضی شود، پس از ۳ روز او را برکنار کرد! دلیل را پرسید و حضرت پاسخ داد: داشتی در جهنم می افتادی! گرفتمت! گفت چطور؟ پاسخ دادند: از کنار دادگاهت رد شدم شنیدم صدایت بر دو طرف دعوا بلند شده! و بلندتر از آنان حرف می زنی! عزلت کردم تا گرفتار نشوی.

ناصر نقویان گفت: امام علی هنگام عزل نمی گفت دلم می خواهد کسی را برکنار کنم! نمی گفت چون رئیس جمهور هستم برکنارت می کنم! ولی برخی گفتند چون به رئیس دفترم انتقاد میکنی، برکنارت می کنم! یا چون گفتی معاونم دزدی کرده، برکنارت می کنم!

وی گفت: ۴۵ هزار تومان را با عنوان یارانه گداوار به مردم دادند و فکر کردند کار بزرگی کرده اند.

این استاد دانشگاه با تصریح بر اینکه دل به هیچ جناحی دل نبسته ام، بیان داشت: خواندن دعای الهم کن لولیک در سازمان ملل کلاهبرداری دینی بود که بدترین نوع کلاهبرداری است.

ناصر نقویان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه رهبر مظلوم انقلاب ۱۵ سال است می گویند مسئولان با فقر، فساد و تبعیض مبارزه کنند، تصریح کرد: آنها که داعیه ولایت مداری داشتند امروز باید گزارش دهند با پول های مملکت چه کرده اند؟

این خطیب  در بخش پایانی سخنان خود به دین گریزی جوانان اشاره کرد و گفت: این امر معلول تصویر نامناسبی است که از دین به جوانان نشان داده ایم.

حجت الاسلام نقویان گفت: یک جوانی که به خیال خود حزب اللهی بود، در اشکذر یزد با من درباره مسائل سیاسی صحبت کرد، مخفیانه صدایم را ضبط کرد و در اینترنت قرار داد! و فکر کرد این کار مسلمانی است! من از حرف حق کوتاه نمی آیم ولی آیا این کار مسلمانی است؟

نقویان گفت: یکی تعریف می کرد وقتی به نماز می ایستم چهره ی عمه ام به نظرم می آید! بعد فهمیدم می خواهند به من بگویند این نماز به درد عمه ات می خورد!

این مراسم باحضور حجت الاسلام محمد صدوقی و جمعی از مردم روزه دار یزد برگزار شد.

بیوگرافی ناصر نقویان,آخرین اخبار

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *