میترا حجار مدلینگ مانتو rimaah + تصاویر

میترا حجار مدلینگ مانتو rimaah + تصاویر

میترا حجار مدلینگ مانتو rimaah + تصاویر

 

مانتو rimaah

مانتو rimaah برندی است که به تازگی برای تبلیغ جدیدترین مدل های مانتو تابستان از بازیگران زن به عنوان مدلینگ استفاده کرده است. میترا حجار و بهاره رهنما را در تبلیغات مدل مانتو ایرانی خواهید دید.

 

مانتو rimaah یکی از برندهای مشهور مانتو و لباس زنانه است که برای این دوره از محصولاتش با بازیگرانزنمدلایرانی محصولاتش را تبلیغ کرد.

بیوگرافی کوتاه میترا حجار

میترا حجار در ۱۵ بهمن ۱۳۵۵ در مشهد متولد شد.مادر او مهری جاهد و پدرش محمد حجار می باشد. وی دارای یک خواهر به نام مریم حجار و یک برادر به نام مجتبی حجار می باشد.

حجار در سال ۸۴ ایران را به قصد فرانسه ترک کرد و برای تحصیل در رشته کارگردانی به آمریکا سفر نمود، او پس از حضور ۳ ساله در محافل فرهنگی خارج از کشور توانست در یک قسمت از سریال تلویزیونی آمریکایی به نام اسمیت بازی کند. همچنین در زمینه موسیقی نیز در حال فعالیت است.

آخرین کار میترا حجار بازی در فیلم سینمایی آتش بس ۲ به کارگردانی تهمینه میلانی است که به زودی به روی پرده سینماها خواهد رفت. این فیلم ادامه آتش بس با بازی محمدرضا گلزار و مهناز افشار میباشد. میترا حجار و بهرام رادان بازیگران نقش اصلی این فیلم هستند.

در ادامه تصاویری از میترا حجار در تبلیغات مانتو rimaah به همراه بهاره رهنما را مشاهده می فرمایید.

میترا حجار

مدل مانتو شیک ایرانی

میترا حجار

مانتو تابستانی

مدل مانتو بازیگران

در بخش مدل مانتوهای بازیگران ایرانی ،مانتو rimmah برای تبلیغ تازه ترین مدل مانتوهای شیک ایرانی برای تابستان از بازیگران زن ایرانی همچون بهاره رهنما و میترا حجار استفاده کرده است که در تصویر مشاهده می کنید.

بهاره رهنما و میترا حجار

بازیگران زن ایرانی

مدل مانتو جدید تابستانی

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *