مهناز افشارِ باردار، چطور لباس می‌پوشید؟

مهناز افشارِ باردار، چطور لباس می‌پوشید؟

مهناز افشارِ باردار، چطور لباس می‌پوشید؟

مجله سیب سبز: در سال‌های اخیر مهناز افشار روی موج خبرهای داغ سوار بوده است؛ ابتدا خبر ازدواجش و بعد خبر بارداری‌اش باعث شد در سال ۹۳ یکی از خبرسازترین ستاره‌های سینما باشد. اما ماه‌های بارداری باعث نشد مهناز افشار از جمع‌های سینمایی دوری کند یا از فعالیتش بکاهد. فیلمبرداری مجموعه «عشق تعطیل نیست» و فیلم «نهنگ عنبر» در روزهای بارداری در جریان بود. حفظ نبض همیشگی زندگی در ۹ ماه بارداری از رازهای مهناز افشار است حتی در مقوله‌ای مثل لباس پوشیدن.
شبانه‌روزدر نگاه کلی‌تر و قبل از روزهای بارداری، سبک لباس پوشیدن مهناز افشار را کولی‌وار می‌توان اعلام کرد. او ترجیح می‌دهد در ست‌هایش به جای چند تکه اصلی مثل مانتو، شلوار، روسری و. . . اجزای متعددی را با هم ترکیب کند به همین دلیل اغلب سراغ دامن، بلوز، جلیقه، کت و. . . می‌رود. برهمین اساس باید گفت سبک لباس پوشیدن رویای فیلم «برف روی کاج‌ها» مثل دیگر بخش‌های زندگی‌اش در دوران بارداری هم تغییری نکرد. او شیوه لباس پوشیدنی را انتخاب کرده که به‌راحتی در روزهای افزایش وزن ناشی از بارداری هم قابل استفاده است.

مهناز افشار در روزهای بارداری چطور لباس می‌پوشید؟

نپوشیدن لباس‌های مرسوم روز مثل مانتوهای کتی، شلوارهای فیت‌کات و. . . این اجازه را به او داد تا حداقل در ماه‌های اول بارداری‌اش بتواند از همان لباس‌های همیشگی‌اش کمک بگیرد. این عکس متعلق به سی و سومین جشنواره فیلم فجر است که بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد. در این زمان چند ماهی از بارداری دخترک معصوم «شور عشق» می‌گذشت و او یکی از همان ست‌های مخصوص خودش را پوشیده است؛ ترکیبی چند لایه از دامن، بلوز، کت، روسری به اضافه شال.


شب مهتاب شب مهتابه

در ماه‌های بارداری مهناز افشار کسی او را با لباس‌های مرسوم و رایج بارداری ندید؛ به جز یک‌بار و یک‌جا. عکسی که می‌بینید، روی جلد مجله استایل در شماره نوروز است. لاله آشفته فیلم «سعادت‌آباد» در این عکس، پیراهنی از بالا چین‌خورده به تن دارد؛ مدلی راحت و آزاد که برای خانم‌های باردار پیشنهاد می‌شود. چین‌های ریز و یکسره‌ای که از بالای این پیراهن شروع می‌شود، به خانم‌های باردار با وزن‌های مختلف اجازه می‌دهد، این لباس را به‌راحتی در ماه‌های مختلف بارداری استفاده کنند.

مهناز افشار در روزهای بارداری چطور لباس می‌پوشید؟

به تجویز پزشکان بهتر است این پیراهن از جنس الیاف طبیعی لطیف باشد؛ البته پیراهن‌های بارداری با تنوع بسیاری در فروشگاه‌ها موجود است اما مهناز افشار یکی از ساده‌ترین و کلاسیک‌ترین طرح‌ها را انتخاب کرده که برای روزهای گذرا و ناپایدار بارداری منطقی است.  البته تلاش او برای ارائه چهره‌ای مادرانه در این تصویر هم نکته قابل توجهی است . استفاده از شال سفید به ایجاد این فضا کمک کرده است.


دعوت

در این عکس‌ها که متعلق به یک برند ساعت‌سازی است، بیشتر از ساعت‌هایی که به مچ دست او بسته شده، نحوه استفاده از شال به چشم می‌آید. خانم مهندس «آتش‌بس» در این پروژه تبلیغاتی خود، از شال‌های بزرگ و پهنی بهره برده و آنها را به شیوه‌ای متفاوت بسته است؛ ترفندی که باعث شده بارداری او هم پشت همین شال‌ها پنهان بماند.  البته مهناز افشار هم در صفحه اینستاگرامش به این موضوع اشاره کرده و گفته بیشتر دیده شدن شال‌ها، سلیقه مدیران تبلیغاتی این شرکت بوده و ربطی به او ندارد.

مهناز افشار در روزهای بارداری چطور لباس می‌پوشید؟

به نظر خود او ضرورتی برای همه شال پیچی نبوده است. البته اصل این اتفاق که برندی سوئیسی برای معرفی ساعت‌های خود از چهره‌ای ایرانی استفاده کرده، قابل توجه است. عکاسی این تبلیغات در پاریس انجام شده است. به  هر حال این نکته ریز به خانم‌های باردار یاد می‌دهد که استفاده از شال‌های بلند، جایگزین خوبی برای لباس‌های گشاد و بلند است.


صد سال به این سال‌ها

دوران بارداری مهناز افشار به دو بخش تقسیم می‌شود؛ داخل ایران و خارج از ایران. او ماه‌های اول بارداری در ایران حضور داشت و همزمان با نوروز به اروپا سفر کرد. در مدت زمانی که از حضور او در کشورهای آلمان، فرانسه و سوئیس می‌گذرد، او فعالیت‌های خودش را ادامه داده است؛ البته در حوزه تبلیغات. او در مطلبی که در صفحه شخصی اینستاگرامش گذاشته بود، نوشته: «کمی دقت با عزت نفس، طبع آسوده و بلند و جست‌وجو به همه‌مون این آگاهی را خواهد داد که تبلیغات هم جزء کار بازیگرهاست که متاسفانه در کشور ما تا مدتی اجازه داده نشده بود که خدا رو شکر این مدت اخیر امکان آن ایجاد شده. . .».

۵۷۳۰۱۶_۷۹۰

مهناز افشار در روزهای اقامت در اروپا، فرصت بازدید از نمایشگاه سالانه ساعت سوئیس را داشت. او در بازدید خود پیراهنی مشکی به تن داشت که مدل کلوش آن بسیار مناسب برای روزهای بارداری است. شاید از نظر روانی، پوشیدن لباس‌های رنگ روشن برای این روزهای انتظار بهتر باشد ولی با توجه به هوای همچنان سرد سوئیس در این فصل سال، استفاده از رنگ تیره برای ایجاد تن‌پوشی گرم‌تر معقول به نظر می‌رسد.

انعکاس

رنگ‌هایی که مهناز افشار در ست لباس‌هایش استفاده می‌کند، نمونه‌هایی است که کارشناسان به نام خفته معرفی می‌کنند. این رنگ‌ها تندی و برق چندانی ندارند به همین دلیل کنار هم چیدن آنها به مراتب کاری ساده‌تر است و زیبایی بصری ست را مخدوش نمی‌کند. تصور کنید رنگ سبز شاد چمنی، قرمز تند و تیز گوجه‌ای در بستری از رنگ زرد قناری با هم ترکیب شوند، شاید در نگاه اول جسورانه و جذاب به نظر برسد اما خیلی زود ایجاد تشویش و دلهره می‌کند اما کافی است به جای اینها از رنگ سبز ارتشی، قرمز تیره در بستر خاکستری استفاده شود، ستی فاخر و شیک خلق می‌شود. مهناز افشار هم از این راز ست کردن باخبر است و آن را در ست لباس‌هایش به کار می‌برد.

از تهران تا بهشت

مهناز افشار، پیش از این، دو بار در نقش‌های ضدمادر ظاهر شده بود؛ یک‌بار در فیلم «دعوت» بازیگری بود که بچه‌دار شدن را مانع رشد شغلی‌اش می‌دانست و بر اثر اتفاقی بچه‌اش را از دست داد و دیگری در سعادت‌آباد که بدون اطلاع همسرش، بچه در شکمش را از بین برده بود و این موضوع زمینه‌ساز اختلاف‌شان شد ولی او این روزها حس خوبی دارد و بی‌پرده این حس تازه را در شبکه‌های اجتماعی با دیگران قسمت می‌کند.

 

مهناز افشارِ باردار, چطور لباس می‌پوشید؟

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *