معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر

معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر

معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر

رفت و آمد آدم معروف‌های دنیا در خیابان‌ها و اماکن پر رفت‌وآمد شهر، زمین تا آسمان با قدم زدن من و شما تفاوت دارد چراکه نه از شر دوربین‌های خبرنگاران در امان هستند، نه از هجوم طرفداران و حتی دشمنان‌شان در مکان‌های عمومی.

۲۰۱۵۰۲۲۵۱۶۱۰۲۱_۱رفت و آمد آدم معروف‌های دنیا در خیابان‌ها و اماکن پر رفت‌وآمد شهر، زمین تا آسمان با قدم زدن من و شما تفاوت دارد چراکه نه از شر دوربین‌های خبرنگاران در امان هستند، نه از هجوم طرفداران و حتی دشمنان‌شان در مکان‌های عمومی. ستاره‌های دنیای فوتبال، سینما، مد و موسیقی سال‌هاست برای برقراری امنیت خود با بادیگاردهای مخصوص پا به شهر می‌گذارند و ماهانه مبالغ کلانی را برای محافظت از خود هزینه می‌کنند. در این شماره با نگاهی به معروف‌ترین ستاره‌ها و محافظان شخصی‌شان جزئیات بیشتری از زندگی این ستاره‌ها با بادیگاردهای‌شان به دست می‌آوریم.

معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر
معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر
محافظ خانواده خوش‌تیپ بکهام 

خانواده دو نفره بکهام با به‌دنیا آمدن فرزندان‌شان خیلی زود به یکی از پراخبار‌ترین خانواده‌های هنری و مشهور تبدیل شدند. خانواده‌ای که تا پیش از بزرگ‌تر شدن سه پسر و تنها دخترش به جز مواردی استثنایی در بیشتر اماکن بدون محافظ ظاهر می‌شدند اما درست از زمانی که پسر بزرگ او بروکلین بکهام به عضویت تیم جوانان آرسنال درآمد، چشم عده زیادی را به رشد و پیشرفتش در فوتبال خیره کرد، اتفاقی که دیوید را به فکر به استخدام در آوردن محافظ شخصی برای پسرش و در‌نهایت بادیگاردی که در کنار جمع‌های شش نفره خانواده او قرار گیرد انداخت، بادیگارد ۴۱ ساله خانواده بکهام با قدی حدود دو متر و هفت سانت و وزن حدود ۱۳۰ کیلو مدت‌هاست که این خانواده را در گردش‌های تفریحی و خرید خانوادگی همراهی می‌کند.

معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر
معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر
 اما جالب است بدانید این محافظ با درآمدی حدود ۱۰ هزار پوند به استخدام این خانواده پرطرفدار درآمده است. او در طول مدت تمرین یا مسابقات پسر بکهام روی نیمکت در کنار جایگاه مربی مراقب و در تمام رفت و آمد‌ها کنار او است. دیوید بکهام در مصاحبه اخیرش دلیل این کار خود را تامین امنیت خانوادگی به‌ویژه مراقبت از پسرش که این روزها در فوتبال خوش می‌درخشد اعلام کرده است. او در این مصاحبه به صراحت اعلام کرد که بروکلین به زودی پدیده خواهد شد.

قهرمان بوکس محافظ خانواده پرجمعیت

یکی از پر زد و خوردترین بادیگاردهای چهره‌های مطرح دنیا محافظان شخصی خانواده مشهور جولی و پیت است که با پنج فرزند خود برای هر مسافرت یا گردش خانوادگی از دست پاپاراتزی‌ها و عکاسان در امان نیستند و گاهی از هجوم آنها مجبور به متوسل شدن به زور می‌شوند. یکی از پر سروصداترین این زد وخوردها همین چند ماه پیش در یک پارک جنگلی ما بین محافظان این خانواده و چند عکاس که با لباس‌های مبدل قصد گرفتن عکس‌های خصوصی از این زوج و فرزندان‌شان را داشتند اتفاق افتاد. از آنجایی که از این اتفاق‌ها اطراف این خانواده و فرزندان‌شان به وفور پیش می‌آید این زوج هم از سال‌ها پیش برای خود و خانواده‌شان محافظی شخصی استخدام کرده‌اند.

معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر
معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر

بادیگارد این زوج از بازیکنان باسابقه بوکس است که از سن ۳۶ سالگی با گذراندن دوره‌های سرویس‌های امنیت، بادیگار شده و بعد از محافظت از چند چهره سیاسی در ایالات‌متحده این‌بار به خدمت خانواده پیت درآمده است. این محافظ هلندی است و به چند زبان زنده دنیا مسلط است و با در آمدی بالای ۴۰۰ هزار دلار با کمک اسلحه و تجهیزات کامل از این خانواده مراقبت می‌کند. این زوج بادیگارد دیگری هم دارند که در سفرها به شکل کاملا نامحسوسی آنها و فرزندان‌شان را زیر ذره‌بین دارد.

دردسرهای پورتمن و طرفدارانش

هنرپیشه‌های معروف دنیا بعد رسیدن به پول و شهرت به مهم‌ترین چیزی که فکر می‌کنند حفاظت از خود و خانواده‌شان است، اما این مراقبت‌های شخصی در کنار جنبه‌های مثبت خود هزینه‌های فراوانی هم برای آنها دارد. ناتالی پورتمن که در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد از همان دوران بارداری به فکر استخدام یک بادیگارد دایمی و درست و حسابی افتاد چراکه این خانم بازیگر تا پیش از مادر شدنش تنها برای رفت‌وآمد به شهرها و مکان‌های شلوغ از محافظ شخصی استفاده می‌کرد، اما همان‌طور که خودش اقرار کرده او از زمانی که پسرش به دنیا آمده بیشتر احساس مسئولیت می‌کند و وجود کسی که امنیت آنها را تامین کند از هر چیزی برای او و خانوادش مهم‌تر است.

معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر
معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر

ناتالی پورتمن هم مانند ستاره‌های دیگر با ارائه درخواست به کمپانی تامین امنیت چهره‌های مشهور توانست بادیگاردی آمریکایی با درآمدی حدود ۳۰۰ هزار دلار به خدمت بگیرد. اما نکته جالب‌تر اینکه محافظ شخصی پورتمن بادیگارد سابق بازیگر معروف جنیفر انیستون بوده که به خاطر توافقات مالی بین آنها این قرار داد فسخ شده و در قراداد تازه، محافظت از خانواده ناتالی پورتمن را بر عهده گرفته است.

دیکاپریو  و رفیق محافظش

محافظان شخصی ضمن مراقبت از حد و حدود مرزهای شخصی و امنیت جانی شما گاهی می‌توانند دوست‌های نزدیک و راز‌دار شما هم باشند. اتفاقی که دیکاپریو آن را در سال‌های اخیر تجربه کرده و از خاطرات سفر با دوست محافظش در رسانه‌ها بسیار گفته است. از چهار سال پیش که این بازیگر برای رفتن به هر مکانی از محافظ شخصی خود استفاده می‌کرد فکرش را هم نمی‌کرد که این بادیگارد به رفیق گرمابه و گلستانش تبدیل و در یکی از فیلم‌های تازه‌اش با او همبازی شود. این محافظ که با درآمد نسبتا خوبی در این سال‌ها امنیت این بازیگر را تامین کرده پیش‌تر محافظ چند بازیگر مشهور ترک و هندی مانند کارینا کاپور و سلمان خان هم بوده است.

معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر
معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر

او قدی نسبتا کوتاه و بدنی ماهیچه‌ای و قدرتمند دارد و سال‌های جوانی خود را در نقش‌های بدلکار فیلم‌های اکشن و تمرین در گروه‌های سازمان‌های امنیتی گذرانده است. او همیشه آرزوی ایفای نقش‌های اصلی فیلم‌های اکشن را داشته و تنها راه معرفی خود و توانایی‌هایش به گروه‌های اکشن سینمایی را به عضویت درآمدن در همین سازمان تامین امنیت ستارگان مشهور می‌دانست، بنابراین بعد از آشنایی با هنرمندان زیادی در دنیای سینما و به‌عنوان بادیگارد شخصی دیکاپریو این روزها به آرزوی دیده شدنش رسیده است.

ارتش محافظان بیل گیتس 

برخی چهره‌های مشهور دنیا که به خاطر هوش، ذکاوت و ثروت کلان خود آوازه‌ای به دست آورده‌اند هم زندگی خطرناک و پردردسری دارند. نمونه آن بیل گیتس و خانواده ثروتمندش هستند که به جای یک یا چند محافظ، ارتشی نامحسوس از بادیگاردها را در کنارشان دارند که با مجهزترین امکانات امنیت این خانواده سرشناس را تامین می‌کنند. داستان جالب‌تر اینجاست که سال‌ها پیش بیل گیتس محافظی را به استخدام شخصی خودش در آورده بود که با خیانتش  و فاش کردن تمام اطلاعات محرمانه مایکروسافت خسارت سنگینی را به او و شرکت وارد آورد.

معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر
معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر

بیل گیتس بعد از این خیانت بزرگ از سمت بادیگاردش بودجه هنگفتی حدود ۷۵۰ هزار دلار صرف تجهیز ارتشی برای مراقبت از کار، زندگی و خانواده‌اش کرد و اعلام کرد این کار به نفع هر مرد ثروتمند و قدرتمندی است تا خیالش از بابت تمام دردسرهای احتمالی اطرافش راحت باشد. این خانواده سرشناس که بارها از سمت افراد ناشناس مورد تهدید قرار گرفته‌اند بعد از تجهیز ارتش امنیتی کوچک خود مدت‌هاست دیگر نگران اتفاقی برای به خطر افتادن‌شان‌نیستند.

محافظان پردرآمد‌ترین بازیگر زن ترکیه

دنیای بازیگران ترک به وسعت بالیوود و هالیوود نیست اما برو و بیاهای این روزهای چهره‌های سرشناس سریال‌های محبوب شبانه ترک هم کمتر از ستاره‌های سینمای دنیا نمی‌تواند باشد. با این حال اگر چرخی در زندگی افراد مشهور ترک‌ها بزنید می‌بینید که برخی از آنها به خاطر محبوبیتی که دارند به دردسرهای عجیب و غریبی افتاده‌اند. از حرف و حدیث‌های بی‌پایان پشت سر زندگی‌شان تا سایه تهدید آدم‌های پر شروشور جامعه. برن سات که علاوه بر ترکیه طرفداران فراوانی هم در بین ایرانی‌ها پیدا کرده، از معدود بازیگران ترک است که برای رفت و آمد‌های خود بادیگارد استخدام کرده است.

معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر
معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر

این بازیگر بعد از جدا شدن از همسر اول خود و پررنگ کردن بازیگری در زندگی‌اش هر روز پرطرفدار‌تر شد تا جایی که بسیاری از شرکت‌های تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات خود سراغ او رفتند تا درنهایت لقب پردرآمدترین بازیگر زن ترکیه را دریافت کند. درست از آن زمان به بعد بود که این بازیگر برای خلاص شدن از شر مزاحمت‌ها برای سفر یا پا گذاشتن به مراکز خرید یا رستوران، محافظانی درشت هیکل که از آموزش‌دیدگان نیروهای پلیس امنیت بودند به استخدام در آورد.

قوی‌ترین مرد جهان محافظ خانم خواننده

وقتی یک‌شبه ره صدساله بروید و درون‌تان منبع سرشاری از استعداد و هنر نهفته باشد زمانی نمی‌گذرد که در رده ششم پولدارترین جوانان دنیا قرار می‌گیرید و آلبوم‌های‌تان در چشم بر هم زدنی رکورد فروش میلیاردها دلاری از خود به جای می‌گذارد. اما حالا برای اینکه از پس این همه پول، شهرت و زیبایی بر بیایید به نیروی کمکی احتیاج دارید. تیلور حدود دو سال پیش در اقدامی جالب در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد که به‌رغم میل باطنی‌اش و باتوجه به دریافت تهدید‌های متعدد برای کشتن یا ربودنش، به یک بادیگارد قدرتمند و مجهز نیازمند است.

معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر
معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر

بعد از این اعلام عمومی تعداد زیادی متقاضی برای محافظت از او اعلام آمادگی کردند و درنهایت مدیر برنامه‌های این خواننده جوان، بادیگارد فعلی او را برای محافظتش انتخاب و با او قراردادی بالای ۳۰۰ هزار دلار امضا کرد. این بادیگارد ۴۰ ساله است و عضو تیم قدرتمندترین مردان جهان در سال‌های متوالی بوده است. تیلور در مصاحبه‌ای درباره استخدام بادیگاردش گفته بود: اوایل از اینکه کسی همیشه مثل سایه همراهم باشد احساس خوبی نداشتم و دوست داشتم خودم رانندگی کنم، اما امروز با وجود محافظ شخصی‌ام احساس آرامش و امنیت می‌کنم. شاید از اینکه مدت‌هاست نمی‌توانم خودم به منزل خانواده یا دوستانم بروم ناراحت باشم اما تهدیدهای ترسناک سال‌های اخیر زندگی را برایم به کابوس تبدیل کرده بود.

تام کروز هم بله !

اگر بخواهیم یکی دیگر از بازیگران مشهور دنیا را به لیست ۱۰ نفره ستارگان با بادیگاردهای چندین هزار دلاری اضافه کنیم آن فرد کسی نیست جز تام کروز. تام بعد از ازدواج با کتی هولمز در بیشتر محافل تنها با راننده شخصی خود حضور پیدا می‌کرد اما سیستم امنیتی این زوج بعد از به‌دنیا آمدن دخترشان کاملا تغییر کرد. تام بعد از پدر شدنش بلافاصله با هزینه‌ای چند صد هزار دلاری محافظی را به استخدام خانواده خود در آورد تا خیالش از بابت سلامت و امنیت آنها راحت باشد.

معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر
معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر

بادیگارد ۱۲۰ کیلویی این خانواده بعد از جدایی این زوج همچنان در کنار تام و دخترش قرار داشت و در تمام روز مسئول بردن دختر کوچولوی آنها به پارک، کلاس‌های آموزشی و گردش بود. او که حالا به دوستی صمیمی برای تام کروز و دخترش تبدیل شده است بارها از سوی دشمنان این زوج سابق مورد حمله و حتی تهمت قرار گرفته تا جایی که یکی از دشمنان آنها با جمع‌آوری مدارک جعلی او را به آزار جنسی کودکان متهم کرده و بازداشت کردند، اما بعد از مدتی او از این حکم تبرئه شد و مانند سابق دوباره در کنار این دختر و پدر قرار گرفت.

لارنس تنها قدم نمی‌زند

جنیفر لارنس که در چند سال اخیر با بازی‌های درخشان خود در فیلم‌های امریکن‌هاستل و هانگر گیم و دریافت جایزه‌های معتبر متعدد بسیار مورد توجه قرار گرفته، یک سالی است که در تمام محافل عمومی و برای رفتن به مرکز شهر و مسیر‌های پر رفت‌وآمد بادیگارد دارد. بادیگارد خوش ظاهر این بازیگر ۳۴ ساله است و با قرار دادی دوساله به مبلغ ۳۰۰ هزار دلار محافظت از او را در این مدت برعهده دارد. نیکلاس با ۱۹۵ متر قد و ۹۴ کیلو وزن از چهار سال پیش به استخدام کمپانی تامین امنیت ستارگان مشهور در آمده بود و پیش از این محافظت شخصی کوب برایانت را بر عهده داشته است.

معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر
معرفی بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا+تصاویر

این بادیگارد یک تاجر حرفه‌ای پوشاک در آمریکاست که به‌تازگی به خاطر موفقیت‌های شغلی شهرت بسیاری به دست آورده است اما این شهرت بعد از قرار گرفتن در کنار این بازیگر معروف دوچندان شده است. جالب است بدانید این محافظ که از طریق بردلی کوپر به جنیفر لارنس معرفی شده است، علاوه بر تامین امنیت این بازیگر در مواقع زیادی کارهای شخصی او را هم انجام می‌دهد تا برای رفت و آمد‌های معمولی برای خرید روزانه یا رفتن به دفاتر اداری به دردسر نیفتد.

 

بادیگارد های ستاره گان مشهور , بادیگارد افراد مشهور جهان , بادیگارد تیلور سوئیفت , بادیگارد تام کروز , بادیگارد های هالیوودی ها , بادیگارد جنیفر لارنس،بادیگارد های ستاره گان مشهور,بادیگارد افراد مشهور جهان,بادیگارد تیلور سوئیفت,بادیگارد تام کروز,بادیگارد های هالیوودی ها,بادیگارد جنیفر لارنس,لینک های داغ

منبع:فان جو،

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *