مسابقه رقص بین دختران و پسران زیر پوست شهر !! +عکس

مسابقه رقص بین دختران و پسران زیر پوست شهر !! +عکس

مسابقه رقص بین دختران و پسران زیر پوست شهر !! +عکس

۴۳۵۴۴gtgv

ماجرا و مسابقه رقص بین دختران و پسران !

 

اتفاقی عجیب که ظاهرا سالهاست در زیر پوست شهر هر روز رخ میدهد ، کنجکاوم کرد تا زیر و بم ماجرا را در بیاورم.به گزارش ناز وب ماجرا ازین قرار است که همین جور که در پیاده رو قدم می زنم مردی یک برگه کاغذی را دستم می دهد، معمولا تبلیغات رستوران ها و آموزشگاه های کنکور و … است و نخوانده در اولین سطل زباله رهایش می کنم اما ناخودآگاه کلمه «رقص» روی برگه که با اندازه بزرگ نوشته شده ترغیبم می کند تا متن را کامل بخوانم.

 

به گزارش ناز وب برگزاری کلاس هایی با عنوان رقص و تدریس خصوصی و نیمه خصوصی اش این روزها دست کم در تهران رونق عجیبی گرفته است و از کف خیابان تا برخی سایت ها و شبکه های مجازی تبلیغات گسترده ای درباره آن می شود.

 

بگذارید یک نمونه را که تصویر آن را هم می بینید با هم مرور کنیم:

 

مسابقه رقص بین دختران و پسران زیر پوست شهر !! (عکس)

 

تدریس خصوصی و نیمه خصوصی رقص های ایرانی، ایرانی سنتی، ترکی، عربی، ایتالیایی، اسپانیایی، باله، تانگو، فلامینگو، تکنو، بریک، هیپاپ، زومبا، رپ، هندی و ..
مسابقه رقص بین دختران و پسران زیر پوست شهر !! (عکس)
آموزش توسط B BOY و B GIRL های معروف و مطرح کشور آموزش جهت مسابقات BC و BATTEL OF THE YEAR و فستیوال ها

 

و…

 

مسابقه رقص بین دختران و پسران زیر پوست شهر !! (عکس)
با شماره ای که روی کاغذ نوشته شده است تماس می گیرم، خانمی گوشی را بر می دارد و بعد از سلام و علیک مرسوم، خودم را در شُرُف دامادی معرفی می کنم و این که بعد ازماه صفر مراسم عروسی خواهم داشت، قیمت پیشنهادی اش برای ۱۰ جلسه ۴۰۰ هزار تومان است بصورت خصوصی و در منزل متقاضی!

 

از او می پرسم برگزاری کلاس بصورت نیمه خصوصی چگونه است که می گوید بین ۲ تا ۵ نفر با هم هماهنگ می کنید و قیمت هم ۳۰۰ هزار تومان محاسبه می شود.

 

نکته دیگری که توجه ام را جلب کرده معنای عبارت B BOY و B GIRL است که توضیح می دهد: مربیان برخی رقص های غربی مانند بریک و هیپاپ و … را با این اصطلاح معرفی می کنند.

 

پرسش بعدی ام مسابقات رقصی است که با عنوان BATTEL OF THE YEAR و BCمعرفی شده است که در کمال تعجب خانم پاسخ دهنده می گوید این مسابقات در ایران برگزار می شود و ما متقاضیان را برای مسابقات آموزش می دهیم و آماده شان می کنیم.

 

بعد از خداحافظی سراغ برخی سایت های رسمی داخلی می روم که به نوعی نیازمندی های آنلاین محسوب می شوند، در آنجا هم از آموزش رقص تانگو ویژه عروس و داماد و باباکرم خودمان بگیریم تا اسپانیش و زومبا و … به متقاضیان خدمات ارائه می شود.

 

نکته جالب اما این است که اغلب این خدمات دهندگان آموزشگاه رسمی نیستند و بصورت زیرزمینی و در فضایی غیررسمی و بدون مجوز فعالیت می کنند که به نظر می رسد نهادهای نظارتی و دستگاه های فرهنگی چندان برایشان ترویج رقص های غربی، آموزش آن و برگزاری حتی فستیوال های رقص و مسابقات رقص در ایران چندان اهمیتی ندارد و جزء اولویت هایشان نیست.

 

 

مسابقه رقص بین دختران و پسران زیر پوست شهر !! +عکس

منبع: ناز وب

مسابقه رقص بین دختران و پسران زیر پوست شهر !! +عکس, فان جو, مطالب خواندنی و جالب,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل

کشف حجاب الهام عرب مانکن ایرانی مهمان برنامه ماه عسل کشف حجاب الهام عرب مانکن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *