ماجرای بازیگری که این روزها در خیابان‌های تهران دستفروشی می‌کند

ماجرای بازیگری که این روزها در خیابان‌های تهران دستفروشی می‌کند

ماجرای بازیگری که این روزها در خیابان‌های تهران دستفروشی می‌کند

 

 

اخبار,اخبار فرهنگی,احسان دلاویز

احسان دلاویز، تهیه کننده فیلم سینمایی «فردا» تصمیم دارد، تمام مبلغی که از فروش فیلم بر پرده سینما، به دست می‌آید را به هنرمند پیشکسوت عرضه بازیگری تقدیم کند..

طی روزهای گذشته خبری پیرامون دستفروشی احمدرضا اسعدی، هنرمند پیشکسوت سینمای ایران منتشر شد که باعث ناراحتی و آزردگی خاطر اهالی هنر شد، پیرو همین موضوع، ظهر روز پنج شنبه اول مرداد ماه جلسه‌ای با حضور احمدرضا اسعدی بازیگر و نویسنده و عوامل فیلم «فردا» برگزار شد و بنا بر تصمیم گروه تولید کننده فیلم و شخص تهیه کننده قرار شد تمامی مبلغی که از فروش فیلم بر پرده سینماها به تهیه کننده می‌رسد در اختیار احمدرضا اسعدی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران قرار بگیرد.

در این نشست صمیمانه احمدرضا اسعدی طی سخنانی عنوان کرد: من در تمامی طول زندگی‌ام آموختم که دستم را جلوی کسی دراز نکنم و این روزها هم که در مقابل سینما «زرشک» می‌فروشم، خداوند را شاکرم که برای امرار معاشم کسب روزی حلال می‌کنم.

این بازیگر سالهای دور سینمای ایران در ادامه حرف‌هایش گفت: اگر می‌خواهد حرفی از من در رسانه ها منعکس شود ، تمامی حرف من این است : «ما دانه‌های کنجدیم دلسوخته، با چشم دل ما را ببین».

در ادامه احسان دلاویز، تهیه کننده فیلم «فردا» یاد آور شد: زمانی که این خبر را خواندم بسیار شوکه شدم و دلم می‌خواست که کوچکترین کاری را برای شما انجام دهم. امیدوارم که هنردوستان در سینماها فیلم را ببیند تا مردم علاوه بر حمایت از سینمای مستقل و تماشای یک فیلم شریف، در حمایت از یک هنرمند پیشکسوت گام بلندی بردارند.

وی ادامه داد: طی صحبت‌هایی که با امیر حسین اعلم الهدی، مدیر گروه هنر و تجربه انجام شده است، تمام عواید فروش فیلم « فردا» به این هنرمند پیشکسوت تعلق خواهد گرفت.

دلاویز در ادامه حرف‌هایش تاکید کرد: هرگز نباید چشم به راه حمایت‌های دولتی ماند و با حرکت های مردمی،انسان دوستانه و غیردولتی از مسیری نزدیکتر می‌توان به حمایت از دیگران پرداخت، اگر همه مسولانه به جهان اطرافمان بنگریم و از کنار رخدادهای دردناک به راحتی عبور نکنیم که این نگاه مسولانه نوعی رفتار فرهنگی است.

فیلم «فردا» نخستین ساخته مهدی پاکدل و ایمان افشاریان از ۱۹ خردادماه در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است و تمامی فروش فیلم از آغاز اکران تا پایان آن متعلق به احمدرضا اسعدی است.

احمدرضا اسعدی، بازیگر، نویسنده و مولف کتاب است که این روزها به دلیل مشکلات متعدد، در مقابل سینماها دستفروشی می‌کند.

اخبار فرهنگی – خبرآنلاین

 

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *