لیلا فروهر و عکس از ۵۶ سالگی بدون آرایش و گریم

لیلا فروهر و عکس از ۵۶ سالگی بدون آرایش و گریم

لیلا فروهر و عکس از ۵۶ سالگی بدون آرایش و گریم

لیلا فروهر Leila Forouhar (متولد ۴ اسفند ۱۳۳۷ در اصفهان)، بازیگر و خواننده ایرانی سبک موسیقی پاپ است. او فرزند جهانگیر فروهر یکی از هنرپیشگان پیشین سینمای ایران است. مادرش فرنگیس فرحزادی نیز از بازیگران سینمای ایران به شمار می‌رود. وی از سن ۳ سالگی بر روی صحنهٔ تئاتر به همراه پدر و مادر خود نقش آفرینی می‌کرد و در اکثر تئاترها با هنرمند بزرگ تئاتر ارحام صدر نقش آفرینی می‌کرد.

عکس از لیلا فروهر خواننده و بازیگر قبل از انقلاب اسلامی در سن ۵۶ سالگی بدون هیچ گونه آرایش و گریمی .

عکس  لیلا فروهر
عکس لیلا فروهر

او در سال ۱۳۴۴ با فیلمهای «مراد و لاله» و «خروس جنگی» وارد سینمای ایران شد و با سن و سال کمی که داشت از پرکارترین هنرمندان ایران بشمار می‌رفت تا جایی که به او لقب «کودک خردسال سینمای ایران» را دادند. از درخشانترین فیلمهای لیلا فروهر می‌توان به فیلم سلطان قلبها به کارگردانی محمدعلی فردین اشاره کرد.

لیلا پس از انقلاب ابتدا در سال ۱۳۶۵ به ترکیه رفت و از آنجا رهسپار آلمان شد و بعد از چهار روز راهی فرانسه شد که در آنجا مادر , خواهر و برادر خود را برای اولین بار پس از انقلاب ملاقات نمود, و سپس در سال ۱۹۸۸ به آمریکا رفت، ساکن شهر لس آنجلس شد و به خواندن در کنسرت‌ها و تولید آلبوم جدید پرداخت.

lala-frohar-

لیلا فروهر در ۲۹ مرداد ۱۳۸۳ با فردی به نام اسماعیل (اسی) ازدواج کرد و به شهرستان اورنج، کالیفرنیا نقل مکان کرد.

فرنگیس فرحزادی (فروهر) (متولد ۱۳۱۹، اصفهان) بازیگر ایرانی‌ست. او همسر سابق جهانگیر فروهر (بازیگر) و مادر لیلا فروهر (خواننده) و فریبا فروهر است.

۱۵۱۲۵۳۴_۱۰۱۵۲۱۳

او پس از ازدواج با جهانگیر فروهر نام خانوادگی‌اش را به نام شوهرش تغییر داد. او و جهانگیر فروهر دارای دو فرزند به نام‌های لیلا و فریبا هستند که اولی خواننده‌ای مشهور است. فرنگیس فروهر پس از جدایی از جهانگیر با داوود اسماعیلی (تدوین‌گر، کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر) ازدواج کرد و پس از مدتی از او نیز جدا شد.

پیش از انقلاب ۱۳۵۷ ایران، فروهر در ۴۰ فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت. پس از انقلاب او تنها در فیلم جهان‌پهلوان تختی ساختهبهروز افخمی بازی کرده‌است.

او هم‌اکنون در کنار دخترانش در آمریکا زندگی می‎‌کند.

۱۱۳۹۰۳۶۷_۱۰۱۵۳۳۷۶۸۳۸۴۱

جهانگیر فروهر در سال ۱۲۹۵ در شهر اصفهان متولد شد. فعالیت هنری خود را در زمینه تئاتر از هجده سالگی شروع کرد. همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۴۵ با فیلم «گنجینه سلیمان» کاری از «عزیزالله رفیعی» آغاز کرد. در سال ۱۳۷۰ لوح تقدیر نقش دوم مرد برای فیلم «خانه خلوت» (مهدی صباغ زاده) را از دهمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

از کارهای مهم او بازی در فیلم سوته‌دلان و همچنین هزاردستان بود.

 

Leila Forouhar, بیوگرافی فریبا فروهر, بیوگرافی لیلا فروهر, عکس , همسر لیلا فروهر,

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *