فیلم صحبت های طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان درباره کنسرت

فیلم صحبت های طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان درباره کنسرت

فیلم صحبت های طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان درباره کنسرت

فیلم صحبت های طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان درباره کنسرت
فیلم صحبت های طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان درباره کنسرت

امام جمعه اصفهان

صحبت های طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان درباره کنسرت امام جمعه اصفهان: ۷۵ درصد مردم اصفهان نیازی به کنسرت ندارند که در ادامه جزئیات این خبر را خواهید خواند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهر اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) افزود: متاسفانه دولت فرانسه که ادعای حقوق بشر دارد به گروهک منافقین اجازه داده است نشست سالانه خود را در این کشور برگزار کنند.

وی ادامه داد: این گروهک بیش از ۱۷ هزار نفر از بزرگان، علما، دانشمندان و فرزندان ایران را کشته است.

نشست سالانه گروهک منافقین، تیر ماه امسال در فرانسه برگزار شد، مقام های فرانسوی در جانبداری آشکار از گروهک تروریستی منافقین که مرتکب جنایات بی شماری در ایران شده اند، از رد اتهامات اولیه درباره تروریستی بودن اعضا و طرفداران این گروه خبر دادند.

راهکار افزایش درآمدهای مالیاتی اشتغال زایی است

امام جمعه اصفهان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به آغاز هفته فرهنگ مالیات بیان کرد: تمام افرادی که درآمد دارند و جزء اقشار فقیر و ضعیف جامعه نیستند بایستی بخشی از درآمد خود برای اداره امور کشور پرداخت کنند.

وی گفت: راهکار افزایش درامدهای مالیاتی افزایش مالیات برای افراد نیست بلکه باید اشتغالزایی نیز کرد تا افراد دارای شغل و درآمد افزایش یابد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه مالیات در طول تاریخ با عناوین مختلف در حکومت ها وجود داشته است اظهار کرد: حکومتی که بخواهد بدون اشتغالزایی مالیات را افزایش دهد شهرها را خراب و بندگان خدا را هلاک می کند.

وی با بیان این مطلب که در مناطق محروم ایران برخی کارخانه ها تا ده سال معافیت مالیاتی دارند خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدکنندگان موجب افزایش تولید و کاهش قیمت مصرف کننده خواهد شد که به اقتصاد کشور کمک شایانی می کند.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد همچنین به برگزاری جشن های ویژه کودکان و نوجوانان در اصفهان اشاره کرد و گفت: نمی خواهیم به کارهایی که شد اعتراض و یا به افرادی توهین کنیم اما برگزاری اینگونه جشن ها سودی ندارد .

وی گفت: با وجود حضور و زندگی ادیان مختلف در اصفهان براساس آمار ۷۵ درصد مردم آن متدین هستند و دغدغه دینی دارند بنابراین به حقوق این افراد توجه شود.

وی تاکید کرد: تربیت افراد در کودکی و نوجوانی شکل می گیرد پس در این سنین بذر ایمان و ادب دینی و اسلامی را در نهاد آن ها بکاریم.

امام جمعه اصفهان بیان کرد: همه بویژه روحانیت خواهان خوشی مردم هستیم اما باید دانست که خوشی به خندیدن و موسیقی و رقص نیست که متاسفانه راه را اشتباه رفته و به غلط توجیه می کنیم.

وی بهترین راه برای شادی مردم را اشتغال زایی، کمک به تسهیل امر ازدواج، جهیزیه و …دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به روز عفاف و حجاب نیز افزود: این روز سالگرد کشتار زنان و مردان مومنی بود که در دفاع از حجاب و عفاف در مقابل کشف حجاب ایستادند و امیدواریم اکنون ما نیز راه آن ها را ادامه دهیم.

وی به سالگرد آغاز جنگ ۳۳ روزه و پیروزی مقاومت در این جنگ نیز اشاره ای کرد و افزود: برای دنیا قابل باور نبود که چنین جمعی بتوانند در مقابل صهیونیست ایستاده و پیروز شوند.

منبع: ایرنا  برترینا

فیلم صحبت های امام جمعه اصفهان درباره کنسرت

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *