فیلم سانسور حرف های داوودنژاد درباره برنامه هفت صدا و سیما

فیلم سانسور حرف های داوودنژاد درباره برنامه هفت صدا و سیما

فیلم سانسور حرف های داوودنژاد درباره برنامه هفت صدا و سیما

فیلم سانسور حرف های داوودنژاد درباره برنامه هفت صدا و سیما,فان جو, سانسور حرف های داوودنژاد,سانسور اختتامیه فجر,رسوایی فراستی و افخمی,دانلود,دانلود فیلم

 

علیرضا داوودنژاد

فیلم صحبت های علیرضا داودنژاد درباره برنامه هفت صدا و سیما که صحبت های علیرضا داوودنژاد و وحید جلیل وند در انتقاد از برنامه هفت و رسانه ملی کامل حذف شد.

در برنامه‌ ای که توسط تلویزیون از مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر پخش شد، صحبت‌های علیرضا داوودنژاد و وحید جلیل‌وند در انتقاد از برنامه هفت و رسانه ملی کامل حذف شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ جایزه ویژه هیات داوران جشنواره‌ی فیلم فجر به علیرضا داودنژاد کارگردان فیلم «فراری» تعلق گرفت و وی در سخنانی گفت: اینجا سوالی وجود دارد که چرا رسانه ملی درباره جشنواره و شور و حالی که جوان‌ها دارند به جای حمایت، جو را متشنج می‌ کند؟! این سوال، یک جواب ساده دارد. وقتی رسانه ملی فیلم‌های ما را نمی‌خرد و غرق در فیلمهای هالیوودی است، چطور انتظار دارید که از ما حمایت کند؟! اگر حمایت کند، می‌ گویند پس چرا فیلمهایشان را پخش نمی‌کند؟! این را در این شرایط طبیعی بدانید که همین رسانه ملی اگر برنامه‌ ای بگذارد، باید توهین و سرکوب سینمای ایران باشد اما امیدوارم این موضع خصمانه به پایان برسد.

جلیلوند هم در سخنانی گفت: من هم مثل سایر رفقایم حرف‌های داشتم. رسانه میلی، هفت، افخمی، فراستی تمام تلاش‌ خود را کردید که ما با هم قهر کنیم! ولی من، مهدویان و ایرج‌زاد (کارگردانان دو فیلم ماجرای نیمروز و تابستان داغ) را دوست دارم. برای درخشنده تا کمر خم می‌ شوم. رامبد عاشقتم. ما همه همدیگر را دوست داریم.

دانلود فیلم

 

فیلم سانسور حرف های داوودنژاد درباره برنامه هفت صدا و سیما

منبع: برترینا

فیلم سانسور حرف های داوودنژاد درباره برنامه هفت صدا و سیما,فان جو, سانسور حرف های داوودنژاد,سانسور اختتامیه فجر,رسوایی فراستی و افخمی,دانلود,دانلود فیلم

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *