فاطمه گودرزی ناراحتم از اینکه عده زیادی بیکارند!

فاطمه گودرزی ناراحتم از اینکه عده زیادی بیکارند!

فاطمه گودرزی ناراحتم از اینکه عده زیادی بیکارند!

عکس آتلیه و زیبای فاطمه گودرزی

 

باید سیاستی را در پیش بگیرند که یا با بودجه یا برنامه‌ریزی بهتر مشغول کار شوند.
سرویس فرهنگ و هنر- فاطمه گودرزی یکی از بازیگران با سابقه‌ای است که آخرین همکاری‌اش با تلویزیون سریال «دور دست‌ها» بود. او درباره فعالیت این روزهای خود به بانی فیلم گفت: در حال حاضر در سریال «پرستاران» به کارگردانی علیرضا افخم
ی کار می‌کنم. یکی از تأثیر گذارترین کارهای آقای افخمی سریال «او یک فرشته بود»‌ است. نقشی که به عهده دارم برایم جذاب و تجربه جدیدی برایم بود و درا ین سریال پرستاری هستم که به دانشجویان درس می‌دهد. گودرزی درباره وضعیت این روزهای تلویزیون و بیکاری هنرمندان عنوان کرد: فکر می‌کنم همه از این وضعیت ناراحت هشتند و دوست دارند مانند گذشته تولیدات زیاد باشد و همه کار کنند.
این ناراحت کننده است که تعداد زیادی از بازیگران و عوامل دیگر مشغول کارند. باید سیاستی را در پیش بگیرند که یا با بودجه یا برنامه‌ریزی بهتر مشغول کار شوند. قبلا فیلم هم بیشتر تولید می‌شد و اگر چه کیفیت‌ها ممکن بود مناسب نباشند اما عده‌ای سرکار بودند و تعداد آن کم نبود . گودرزی درباره دیگر فعالیت‌های خود بیان کرد: در حال حاضر فیلم سینمایی «دختر عمو، پسر عمو» به کارگردانی روح انگیز شمس و سریال «نفس» جلیل سامان را دارم. بعد از اجرای تئاتر «یادم تو را فراموش» سر سریال «نفس» رفتم که در آن نقش مادر یکی از پسران اصلی قصه(علیرضا کمالی نژاد) را به عهده دارم.
در نگاه اول چندان آشنایی با کارهای ایشان نداشتم اما با دیدن چند قسمت از کارهایشان متوجه شدم خیلی با وسواس کار می‌کنند. نقش زیادی در این کار ندارم و هنوز بخش‌هایی از آن باقی مانده اما از همکاری با ایشان خوشحالم. فیلم سینمایی «دختر عمو، پسر عمو» هم یک کار طنز اجتماعی به کارگردانی روح انگیز شمس است که دو سوم آن فیلمبرداری شده است.

فاطمه گودرزی ناراحتم از اینکه عده زیادی بیکارند!

منبع: مشرق نیوز

فاطمه گودرزی ناراحتم از اینکه عده زیادی بیکارند!,فان جو,فاطمه گودرزی,نفس,جلیل سامان,علیرضا کمالی نژاد,سریال,تلویزیون,نقد

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *