عکس های جالب مهناز افشار در مدرسه کودکان کار

عکس های جالب مهناز افشار در مدرسه کودکان کار

عکس های جالب مهناز افشار در مدرسه کودکان کار

عکسهای مهناز افشار در مدرسه کودکان کار

مهناز افشار با پای شکسته در جشن آغاز سال تحصیلی دانش آموزان مدرسه ایلیا شرکت کرد و زنگ شروع سال تحصیلی را برای آنها به صدا درآورد.
در شروع سال تحصیلی جدید، کودکان مدرسه کار ایلیا یک مهمان ویژه داشتند؛ مهناز افشار که با پیوستن به پویش مردمی «بدسرپرست تنهاتر است» دغدغه اش را برای حمایت از کودکانی که در شرایط نامساعد خانوادگی و اجتماعی زندگی میکنند، اعلام کرده بود، به میان این کودکان آمد تا به آنها بگوید مردم جامعه به فکرشان هستند و آنها را تنها نمیگذارند.
مهناز افشار سخنگوی پویش بدسرپرست تنهاتر است که با وجود آسیب دیدگی از ناحیه پا در جمع بچه های مدرسه حضور یافت، پس از به صدا درآوردن زنگ مدرسه کودکان کار ایلیا، برای دانش آموزان این مدرسه در آغاز سال جدید تحصیلی آرزوی موفقیت کرد و خطاب به آن ها گفت: برای خودتان رویا بسازید و برای رسیدن به رویاهایتان تلاش کنید. اجازه ندهید هیچ اتفاقی باعث شود تا صدای قلب هایتان را گوش نکنید و آدم خوبی نباشید.

عکس های جالب مهناز افشار در مدرسه کودکان کار,فانجو,مهناز افشار,مدرسه ایلیا کودکان کار,مهناز افشار در مدرسه ایلیا,عکس مهناز افشار و کودکان کار در بازگشایی مدارس,عکس مهناز افشار در بین کودکان مدرسه ایلیا,تصاویر مهناز افشار,مهناز افشار با پای شکسته,عکسهای بازیگران زن,عکسهای مهناز افشار mahnaz_afshar_madares_www_funjoo_ir

 

مهناز افشار در مدرسه کودکان کار

مهناز افشار در مدرسه کودکان کار

مهناز افشار در مدرسه بچه های کارد با پای شکسته

مهناز افشار در مدرسه کودکان کار

عکس های جالب مهناز افشار در مدرسه کودکان کار

فان صدا

عکس های جالب مهناز افشار در مدرسه کودکان کار,فانجو,مهناز افشار,مدرسه ایلیا کودکان کار,مهناز افشار در مدرسه ایلیا,عکس مهناز افشار و کودکان کار در بازگشایی مدارس,عکس مهناز افشار در بین کودکان مدرسه ایلیا,تصاویر مهناز افشار,مهناز افشار با پای شکسته,عکسهای بازیگران زن,عکسهای مهناز افشار

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *