عکس های استخدام دختران نوجوان برای مدلینگ بِرَند معروف!

عکس های استخدام دختران نوجوان برای مدلینگ بِرَند معروف!

عکس های استخدام دختران نوجوان برای مدلینگ بِرَند معروف!

 

اندام استخوانی و ابتلا شدن به آنورکسیا سرانجام عشق و علاقه دختران نوجوانی است که از سن کم ،مدلینگ را آغاز کرده اند.

در میان برندهای مختلف که در گوشه و کنار دنیا به دنبال دختران استخوانی و جوان می گردند ،برند “دیور” پا را فراتر از اینها گذاشت و در آخرین شو خود درپاریس مدل های ۱۴ ساله خود را به روی صحنه آورد.

با وجود انتقادهای شدید از دیور اما هنوز هم نوجوانهای لاغر و قدبلند با امضاء قراردادهایی از ۶ هزار تا ۱۷۰ هزار پوند قدم در سالن های نمایش مد می گذارند.

۳سال پیش ۲۱ برند بین المللی معروف توافق نامه ای امضاء کردند که از مدل های زیر ۱۶ سال استفاده نکنند اما این طور که به نظر می رسد خیلی از آنها به این تعهد عمل نکرده اند.

بسیاری از این دختران نوجوان به خاطر وضعیت بد مالی خانواده و گاه به خاطر کسب شهرت دست به این کار می زنند و بسیار کوچکتر از آن هستند که بد و خوب را برای خودشان تشخیص دهند .آنها با وجود اینکه در سن رشد هستند،رژیم های سختی می گیرند.

 مدلینگ , اندام استخوانی  , ابتلا شدن به آنورکسیا , دختران نوجوان , استخدام  مدلینگ ,  مدلینگ برند , دنیای فریبنده صنعت مد معروف

دختران نوجوان مدل به خاطر فشار های کاری و گرفتن ژست هایی که برای سن آنها بسیار زود است دچار استرس شده و برای آنها انواع آرامبخش ها تجویز می شود.

در بلند مدت آنها به افسردگی و ضعف شدید جسمانی به دلیل رژیم های سخت مبتلا می شوند و بسیار از زودتر از موعد پا به دنیای بزرگسالی می گذارند.

آنورکسیا(بی اشتهایی عصبی: نوعی اختلال روانی در غذاخوردن) و بولیمیا(پر خوری عصبی:هنگامی که فرد ابتدا مقدار زیادی غذا می خورد و سپس به طور عمدی با ایجاد استفراغ(بالاآوردن غذا) از افزایش وزن خود جلوگیری میکند.) دو بیماری شایع این روزهای مدل ها محسوب می شوند و در سالهای گذشته مدل هایی به سن ۱۶ ، ۱۹ و ۲۱ به خاطر این بیماریها جان خود را از دست داده اند.

دنیای فریبنده صنعت مد به واسطه درآمد خوب و شهرت دختران جوان زیادی به سوی خود کشانده و همچنین فرزندان افراد مشهور نیز در سالهای اخیر به واسطه شهرت والدین زودتر و راحت تر پا به این عرصه گذاشته اند.

 استخدام دختران نوجوان برای مدلینگ بِرَند معروف!

ماه گذشته ،”کایا گربر” دختر ۱۳ ساله مدل معروف “سیندی کرافورد” قراردادی برای انجام مدلینگ امضاء کرد.

 استخدام دختران نوجوان برای مدلینگ بِرَند معروف!

سال گذشته نیز،”لی لی رز” دختر ۱۵ ساله جانی دپ پا به دنیای مدلینگ گذاشت و مدل “شانل” شد.

 استخدام دختران نوجوان برای مدلینگ بِرَند معروف!

“آنس” دختر “نوئل گلگر”(خواننده و ترانه سرا انگلیسی) از سن ۱۱ سالگی برای مدلینگ را آغاز کرد.

توریسم آنلاین

مدلینگ , اندام استخوانی  , ابتلا شدن به آنورکسیا , دختران نوجوان , استخدام  مدلینگ ,  مدلینگ برند , دنیای فریبنده صنعت مد معروف

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟

آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ آیا کاشت مو درد دارد یا خیر؟ با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *