عکس صالحی در سازمان بین المللی انرژی اتمی ۱۲ سال پیش

عکس صالحی در سازمان بین المللی انرژی اتمی ۱۲ سال پیش

عکس صالحی در سازمان بین المللی انرژی اتمی ۱۲ سال پیش

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور در صفحه اینستاگرام خود عکسی قدیمی منتشر کرده و در مطلبی با عنوان “جواهرالرجال” به بیان خاطره ای از علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی پرداخته است.

متن نوشته اینستاگرامی اسماعیلی از این قرار است:

سال هشتاد و یک، بعد از اینکه CNN در یک سناریوی رسانه ای ادعای منافقین مبنی بر فعالیت های مخفیانه ایران برای تولید سلاح اتمی را برجسته کرد، اولین حضور تیم مذاکره کنند ایران در آژانس رقم خورد. رسانه های ایرانی با آژانس غریبه بودند و نام آژانس برای مردم نامانوس. شخصیت عزیزی چون دکتر علی اکبر صالحی نیز که نماینده وقت ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی بود برای عموم شناخته شده نبود.

چه بسا اولین مصاحبه با ایشان را در میان رسانه ها (غیراز صدا و سیما) من انجام دادم. شب هنگام و خسته در حال ترک مقر آژانس در وین بود. جذب صفای برخورد و مهربانی ناب او در اولین دیدار شدم. دلم به زلف اخلاق محمدی (ص) اش گره خورد.

به دکتر صالحی و دکتر ظریف که ایشان نیز واجد همین ویژگی ها هستند افتخار می کنیم. رییس جمهور امروز گفت: دکتر ظریف از اندیشمندان بزرگ دیپلماسی و دکتر صالحی از دانشمندان سرآمد در حوزه هسته ای جهان هستند. و از هنر دکتر روحانی همین بس که حل این موضوع مهم و مرتبط با سرنوشت مردم را به چنین تیمی سپردند.

ظلم و بحرانی که ملت دوازده سال در مقابلش ایستاد، البته نعمت های بزرگی داشت. یکی همین که تاریخ و مردم و نسل های بعدی ما مردان بزرگی چون آنها و همکارانشان را شناختند. که امیرالمونین فرمود: فی تقلب الاحوال علم جواهر الرجال: گوهرهای مردان در کشاکش روزگاران هویدا می شود.

عکس , صالحی , قدیمی , انرژی اتمی , دکتر صالحی , لی اکبر صالحی , رییس جمهور , رییس سازمان انرژی اتمی

خبر آنلاین

 

.

عکس , صالحی , قدیمی , انرژی اتمی , دکتر  صالحی , لی اکبر صالحی , رییس جمهور , رییس سازمان انرژی اتمی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *