عکس بازیگران سریال گشت ویژه شبکه یک و زمان پخش

عکس بازیگران سریال گشت ویژه شبکه یک و زمان پخش

عکس بازیگران سریال گشت ویژه شبکه یک و زمان پخش

 

سریال «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی این روزها در استادیوم آزادی مقابل دوربین رفته است و پخش این سریال از ۱۰ مهرماه از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد.

تصویربرداری سریال «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی این روزها در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، کارخانه‌ای در بزرگراه آزادگان و استادیوم آزادی پیگیری می‌شود.

gashtveje

همچنین هفته آینده به مناسبت هفته نیروی انتظامی پخش هر شبه این سریال از شبکه یک سیما آغاز خواهد شد.

به مناسبت تقارن با دهه اول محرم،‌چندین سکانس از این ایام و هیئت‌های عزاداری در این سریال دیده می‌شود.

زمان پخش سریال شبکه یک جدول پخش شبکه یک بیوگرافی شاهد احمدلو بیوگرافی سوگل طهماسبی بیوگرافی حمید گودرزی بازیگران سریال گشت ویژه اینستاگرام سوگل طهماسبی اینستاگرام حمید گودرزی-Www.Funjoo_Ir_فان جو

در اغلب سکانس‌های این سریال سه پلیس ویژه (حمید گودرزی، شاهد احمدلو و پدرام شریفی) حضور دارند و در هر قسمت یک بازیگر به عنوان مهمان در این سریال حاضر خواهد شد.

ضبط سریال «گشت ویژه» تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد و تدوین و صداگذاری نیز به صورت همزمان با تولید انجام شده است و ساخت موسیقی بر عهده بابک میرزا خانی خواهد بود. همچنین محمدرضا معتمدی خواننده تیتراژ این سریال است.

در این سریال اپیزودیک بازیگرانی چون حمید گودرزی، شاهد احمدلو، محمود پاک نیت، پدرام شریفی،امیر کاظمی، داریوش اسدزاده، آزیتا لاچینی، طوفان مهردادیان، مهرداد فلاحتگر، حسین سلیمانی، سوگل طهماسبی و … بازی می‌کنند.

سریال "گشت ویژه" با بازی حمید گودرزی + داستان سریال گشت ویژه,فانجو,سریال گشت ویژه, حمید گودرزی, عکس حمید گودرزی, سریال ایرانی

به گزارش فارس، موضوع سریال «گشت ویژه» درباره ماجراهای یک تیم پلیس است که با مسائل و جرائم انتظامی مختلفی روبرو می شوند. این تیم متشکل از نیروهای زبده و ورزیده است که در چالش با پرونده های پلیسی به رویارویی و حل و فصل آنها می‌پردازند.



بازیگران و داستان سریال گشت ویژه هفته نیروی انتظامی 95,فانجو,سریال , سریال پلیسی ایرانی,سریال,سریال پلیسی ایرانی,تلویزیون

«گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی و تهیه کنندگی سعید سعدی در ۱۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، از شبکه یک به نمایش در خواهد آمد.

عکس بازیگران سریال گشت ویژه شبکه یک و زمان پخش

عکس بازیگران سریال گشت ویژه شبکه یک و زمان پخش,فانجو,اینستاگرام حمید گودرزی,اینستاگرام سوگل طهماسبی,بازیگران سریال گشت ویژه,بیوگرافی حمید گودرزی,بیوگرافی سوگل طهماسبی,بیوگرافی شاهد احمدلو,جدول پخش شبکه یک,زمان پخش سریال شبکه یک,آخرین اخبار

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز قسمت آخر سریال پرنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *