عکس بازیگران سریال ترسا +خلاصه داستان قسمت اخر

عکس بازیگران سریال ترسا +خلاصه داستان قسمت اخر

عکس بازیگران سریال ترسا +خلاصه داستان قسمت اخر

 

عکس بازیگران سریال ترسا +خلاصه داستان قسمت اخر,فان جو,دانلود سریال فوق العاده دیدنی ترسا دوبله فارسی محصول 2010 مکزیک,سریال "ترسا" عکسها,بازیگران و خلاصه داستان teresa,فان جو,دانلود سریال ترسا, سریال ترسا,قسمت اخر سریال ترسا,عکس سریال مکزیک ترسا,سریال ترسا,دانلود رایگان سریال ترسا,سریال ترسا, teresa,سریال ترسا, ,teresa,عشقه,پشته صحنه سریال ترسا,تصاویر سریال ترسا,بازیگران سریال ترسا,اسامی بازیگران سریال ترسا,teresa+ دانلود رایگان سریال ,teresa+ دانلود زیرنویس ,teresa+ دانلود زیرنویس فارسی teresa+ ,دانلود زیرنویس فارسی سریال ,teresa+ دانلود سریال teresa با لینک مستقیم+ دانلود ,سریال مکزیک teresa+ ,دانلود سریال مکزیک ترسا+ دانلود ,سریال ترسا+ دانلود , پشت صحنه ترسا,خلاصه قسمت اول تا اخر ترسا,دانلود پشت صحنه ترسا,دانلود سریال ترسا,دانلود سینمایی ترسا,دانلود ترسا,دانلود فیلم ترسا,دانلود مستقیم ترسا,دانلود مستند ترسا,سریال ترسا,سریال ترسا,سینمایی ترسا,فیلم ترسا,کانال تلگرام, عکسها و خلاصه داستان ترسا “teresa”, پشت صحنه ترسا,خلاصه قسمت اول تا اخر ترسا,دانلود پشت صحنه ترسا,دانلود سریال ترسا,دانلود سینمایی ترسا,دانلود ترسا,دانلود فیلم ترسا,دانلود مستقیم ترسا,دانلود مستند ترسا,سریال ترسا,سریال ترسا,سینمایی ترسا,فیلم ترسا,کانال تلگرام teresa,لینک مستقیم ترسا teresa,لینک مستقیم ترسا,عکسهای سریال ترسا +داستان و بیوگرافی بازیگران,فانجو,دانلود سریال ترسا,دانلود سریال ترسا دوبله فارسی,دانلود سریال ترسا با دوبله فارسی,دانلود رایگان سریال ترسا,دانلود سریال ترسا دوبله,عکس سریال ترسا,عکس سریال ترسا دوبله فارسی,عکس سریال ترسا با دوبله فارسی,عکس رایگان سریال ترسا,عکس سریال ترسا دوبله

نام سریال : ترسا
ژانر : درام
کارگردان : Alejandro Gamboa
بازیگران : Sebastián Rulli, Aarón Díaz, Angelique Boyer
سال تولید : ۲۰۱۱-۲۰۱۰
محصول : مکزیک

 

عکس بازیگران سریال ترسا +خلاصه داستان قسمت اخر,فان جو,دانلود سریال فوق العاده دیدنی ترسا دوبله فارسی محصول 2010 مکزیک,سریال "ترسا" عکسها,بازیگران و خلاصه داستان teresa,فان جو,دانلود سریال ترسا, سریال ترسا,قسمت اخر سریال ترسا,عکس سریال مکزیک ترسا,سریال ترسا,دانلود رایگان سریال ترسا,سریال ترسا, teresa,سریال ترسا, ,teresa,عشقه,پشته صحنه سریال ترسا,تصاویر سریال ترسا,بازیگران سریال ترسا,اسامی بازیگران سریال ترسا,teresa+ دانلود رایگان سریال ,teresa+ دانلود زیرنویس ,teresa+ دانلود زیرنویس فارسی teresa+ ,دانلود زیرنویس فارسی سریال ,teresa+ دانلود سریال teresa با لینک مستقیم+ دانلود ,سریال مکزیک teresa+ ,دانلود سریال مکزیک ترسا+ دانلود ,سریال ترسا+ دانلود , پشت صحنه ترسا,خلاصه قسمت اول تا اخر ترسا,دانلود پشت صحنه ترسا,دانلود سریال ترسا,دانلود سینمایی ترسا,دانلود ترسا,دانلود فیلم ترسا,دانلود مستقیم ترسا,دانلود مستند ترسا,سریال ترسا,سریال ترسا,سینمایی ترسا,فیلم ترسا,کانال تلگرام, عکسها و خلاصه داستان ترسا “teresa”, پشت صحنه ترسا,خلاصه قسمت اول تا اخر ترسا,دانلود پشت صحنه ترسا,دانلود سریال ترسا,دانلود سینمایی ترسا,دانلود ترسا,دانلود فیلم ترسا,دانلود مستقیم ترسا,دانلود مستند ترسا,سریال ترسا,سریال ترسا,سینمایی ترسا,فیلم ترسا,کانال تلگرام teresa,لینک مستقیم ترسا teresa,لینک مستقیم ترسا,عکسهای سریال ترسا +داستان و بیوگرافی بازیگران,فانجو,دانلود سریال ترسا,دانلود سریال ترسا دوبله فارسی,دانلود سریال ترسا با دوبله فارسی,دانلود رایگان سریال ترسا,دانلود سریال ترسا دوبله,عکس سریال ترسا,عکس سریال ترسا دوبله فارسی,عکس سریال ترسا با دوبله فارسی,عکس رایگان سریال ترسا,عکس سریال ترسا دوبله teresa_2010_telenovela

 

 

داستان 

ترزا یک زن جوان زیبا و باهوش است، به شدت به دنبال به ترک فقر مخرب از محله ای که او زندگی می کند. با وجود زیبا بودن و داشتن حمایت و عشق از پدر و مادر او، او یک زندگی پر از بدبختی و رنجش، سرزنش فقر برای مرگ خواهرش. پس از Rosa از یک بیماری قلبی می میرد، ترزا قول داد که او هرگز فقیر خواهد بود که دوباره، برنامه ریزی برای فرار از زندگی فقیرانه اطراف او، با استفاده از زیبایی خود به عنوان یک راه به آن را به بالا. او در عشق با ماریانو، مردی که در همان محله با او زندگی می کند و در حال مطالعه برای تبدیل شدن به یک دکتر به منظور دیدار با انتظارات ترزا و انطباق با تمام رویاهای او است. اما ترزا بی تاب است.

در حالی که تحصیل در یک مدرسه منحصر به فرد در یک بورس تحصیلی، ترزا دیدار پائولو، یک مرد جوان ثروتمند و بسیار محبوب در میان تمام دانشجویان است. ترزا، از دیدن او به عنوان یک راه برای پولدار شدن سریع، معافیت تا با ماریانو و با استفاده از زیبایی خود را به جذابیت پائولو. آنها را در سراسر دبیرستان رفت، اما، پس از کشف او ضعیف است، او بلافاصله می شکند تا با او. از genoveva، مادر پائولو نیز از پائولو تا به حال دیدن ترزا را تأیید کرد.

پائولو و آیدا، همکلاسی حسود ترزا، تحقیر ترزا، از نمایش عمومی فقر او و دروغ او، پس ترزا تصمیم می گیرد برای گرفتن انتقام و سوگند به هرگز دوباره پایمال شده است. “انتر سرین Y هیچ SER، سویا یو (اگر من به بین یک هیچ کس یا یک کسی را انتخاب کنید، من خواهد شد یک نفر)” شعار ترزا می شود و شعار پایه و اساس برای telenovela به تبدیل می شود. ترزا دوست معلم او آرتورو د لا باررا، یک وکیل محترم که خدمات گسترده ای را برای آموزش و پرورش او پرداخت. ترزا تصمیم می گیرد به سقوط آرتورو در عشق با او. با این حال، دیدن که دوست خود را شفق قطبی در عشق با ماریانو است، او با حسادت پر شده و تصمیم می گیرد به تماس با او. لویزا، خواهر آرتورو است، در ابتدا بی اعتماد ترزا، تا زمانی که او را “شیرینی” او را متقاعد ساخت که ترزا فقط یک دختر متواضع اما نوع است.

در حالی که ترزا برای آرتورو کار می کند به عنوان یک دستیار، او ناخواسته در عشق با او می افتد. لویزا این کشف و متقاعد آرتورو به اعتراف احساسات خود را به او. ترزا را پر می کند آرتورو با امید در حالی که آشنایی ماریانو. او در نهایت می شکند تا با ماریانو و او می گوید که او در حال رفتن به ازدواج آرتورو. این از بین می برد امید ماریانو، و او می یابد آرامش در آغوش آیدا بعد از پائولو از مصرف بیش از حد مواد مخدر می میرد.در ابتدا، ماریانو می توانید ترزا از سر خود می کنید و او به طور مداوم التماس ترزا به ترک آرتورو، اما جاه طلبی های او را با آرتورو نگه می دارد.آرتورو و ترزا سفر به Cancun، و این باز می شود چشم ماریانو است، دیدن ترزا واقعی است. ترزا در نهایت ازدواج آرتورو. قبل از آن، ترزا دیدار فرناندو، نامزد مولتی لویزا است. با وجود تلاش های او و به طور مداوم فکر او ماریانو، ترزا در نهایت در عشق با آرتورو می افتد در حالی که آنها در ماه عسل دیر خود هستند.

زمان می گذرد و ترزا به طور تصادفی توسط همسر سینز، که برگ فلج او شلیک کردند. او به آرامی بهبود یابد، و آرتورو متوجه می شود که ترزا و ماریانو عشق روز قبل از ازدواج آرتورو با ترزا، و او تنها او را برای پول خود را، ازدواج کرد. آرتورو است و سپس به یک بحران اقتصادی انداخته، و شک عشق به ترزا، تصمیم می گیرد برای تست عشق او و او را طول می کشد تا در همان محله که او را از سرچشمه زندگی می کنند. خسته از بحران اقتصادی، ترزا به دنبال بهبود وضعیت خود و موقعیت اجتماعی و اقتصادی توسط اغوا فرناندو، نامزد لویزا و بهترین دوست آرتورو است.ماریانو سپس می گوید لویزا در مورد تلاش ترزا را به تسخیر قلب فرناندو، و او آشکارا اذعان می کند که او در عشق با ترزا. دل شکسته به دلیل خیانت خود، لویزا به آرامی غلبه بر درد او و تصمیم فرناندو را بدون هیچ گونه خشم را می پذیرد. در این زمان، ترزا در حال حاضر در عشق با آرتورو، اما در همان زمان، او معتقد است که او باید وضعیت خود را بهبود می یابند. لوسیا، بهترین دوست لویزا را، دوست آرتورو، که نه تنها برای او ثابت می کند عشق واقعی ترزا، اما باعث او را به شدت حسادت لوسیا.

عنوان داستان توسعه، ترزا موفقیت گمراه فرناندو، و او را متقاعد به ترک لویزا و ثبت نام بیش از نیمی از ثروت خود را به او. در طول یک مصاحبه برای عروسی خود، ترزا می رسد در مقابل خانواده اش، بیان کرد که او را از پس زمینه های اجتماعی و اقتصادی همان فرناندو همراه است و به پدر و مادر او مرده و جوانا بود، او نام گذار بچه، صرفا پرستار بچه او بود. در نهایت از دیدن رنگ واقعی ترزا، جوانا و رفجیو، مادر ترزا، می دل شکسته است. بعد، در طول جشن تولد جوانا است، ترزا سعی می کند برای توجیه رد کرد و گفت که او احساس می کرد که برای مصاحبه لازم بود. همه از دوستان او و به نوبه خود در برابر خانواده ترزا، انتقاد او را برای ترجیح می دهند پول بیش از عشق. اگر چه ترزا است سمت چپ به تنهایی، او تلاش برای به دست آوردن عشق آرتورو برای او و بخشش او به عنوان احساس که او عشق واقعی خود است. هنگامی که آرتورو در یک تصادف درگیر، ترزا جستجو برای او و او بلافاصله به بیمارستان مجاور منتقل می شود. او به آرامی بهبود، او او را برای دوست داشتن نیست او پیش از آن رد می کند. ترزا اهدا تمام پول فرناندو به پایه و اساس پالوما برای کودکان پس از فرناندو رد دریافت ثروت سرقت رفته است. به عنوان ترزا سعی می کند برای اصلاح اشتباهات او، رفجیو را انکار می کند دختر را به عنوان او احساس می کند که آن را خیلی زود ترزا به بخشیدن و نمی تواند مطمئن باشد اگر تغییر دخترش صادقانه است، ترک ترزا همه تنهایی. برگشت در خانه او، تحقق و پذیرش که او به تنهایی و بدون عزیزان در اطراف او باقی مانده است، او به اتاق و آغوش خرس که آرتورو خود را به عنوان یک هدیه به او می رود. آرتورو سپس به نظر می رسد، و او را بر میدارد تا از زمین، او را در آغوش و بعد، هر دو آنها بوسه. او به دست چه عشق واقعا در حالی است که آرتورو او را بخشید، به او فرصت دیگری.

اولین جایگزین پایان دادن : یک پایان جایگزین که در طول نمایش محبوب مکزیکی پخش شد وجود دارد هی ، این پایان دادن به یک ترزا دل شکسته بود، در نهایت تحقق و پذیرش که او همه تنهایی در حال حاضر، با هیچ یک از عزیزان خواست او هر چیزی برای انجام با او، ترک خانه آرتورو برای شروع یک زندگی جدید. ۶ ماه بعد ما می بینیم او را در یک شرکت مشغول به کار به عنوان دستیار، جایی که او با یک مرد، که ما یاد بگیرند رئیس جدید خود است، درخواست خود را برای دیدار با او در دفتر خود نزدیک شده است. همانطور که او می کند راه خود، ترزا unbuttons بلوز او را قبل از لبخند فریبنده به دوربین و گفت عبارت معروف او، یادآوری میکند که او به روش های قدیمی خود را دستکاری.

پایان دادن به گزینه دوم : در این ترزا پایان دادن به عقب می رود به خانه او متوجه است که هیچ کس او را دوست دارد، و او به اتاق و آغوش خرس که آرتورو خود را به عنوان یک هدیه به او می رود. فرناندو نشان می دهد و سرزنش او را برای از بین بردن زندگی خود را و سپس او را به شاخه های. ترزا می میرد بر روی برگزاری به خرس که آرتورو او داد.

بازیگران 

اصلی 

سباستین Rulli عنوان آرتورو د لا باررا Azuela.

  • سباستین Rulli عنوان آرتورو د لا باررا Azuela
  • بازی، Aarón دیاز با Mariano سانچز سوارز
  • سینتیا Klitbo عنوان جوانا
  • ها Angelique Boyer به عنوان ترزا چاوز آگور

همچنین اصلی 

آنا برندا کنترراس عنوان شفق قطبی Alcázar در.

  • سیلویا ماریسکال عنوان رفجیو آگور د چاوز
  • مانوئل Landeta روبن کاسرس Muro از
  • آنا برندا کنترراس عنوان شفق قطبی Alcázar در
  • مارگاریتا MAGANA عنوان آیدا
  • فرناندا کاستیلو به عنوان لویزا د لا باررا Azuela
  • فلسیا Mercado در عنوان از genoveva
  • خوان کارلوس کلمبو به عنوان آرماندو
  • آلخاندرو آویلا به عنوان Cutberto گونزالس
  • فابیولا Campomanes عنوان اسپرانزا مدینه
  • اسکار Bonfiglio عنوان هکتور Alcázar در
  • Dobrina Liubomirova عنوان مایرا د کاسرس
  • این Toño مائوری به عنوان هرنان لدسما
  • لوئیس فرناندو پنا به عنوان جانی
  • خوان Sahagún عنوان رامون سانچز
  • گلوریا هاله به عنوان پاتریشیا “پاتی” Nájera والورده
  • دانیل عرصه فرناندو مورنو Guijarro
  • مار کنترراس عنوان لوسیا آلوارز گرانادوس

در محدوده زمانی معین 

  • آلخاندرو Nones پائولو
  • ایزابلا Camil عنوان پالوما دوئناس
  • خوان دیگو Covarrubias به عنوان خولیو
  • Eugenia دارای Cauduro عنوان ونسا

بازیگران مهمان 

  • راکوئل Olmedo از عنوان اوریانا Guijarro مورنو
  • گیلرمو Zarur به عنوان دان پورفیریو والورده
  • پاتریسیو Borghetti مارتین روبلس آیالا

جوایز و نامزدها 

سال جایزه دسته بندی نامزد نتیجه
۲۰۱۱
جوایز TVyNovelas
بهترین telenovela به سال خوزه آلبرتو کاسترو نامزد
بهترین بازیگر زن سرب ها Angelique Boyer برنده شد
بهترین بازیگر نقش اول مرد سباستین Rulli نامزد
بهترین آنتاگونیست زن مارگاریتا MAGANA نامزد
بهترین آنتاگونیست نر مانوئل Landeta نامزد
بهترین بازیگر زن شرکت ستاره آنا برندا کنترراس نامزد
بهترین تم موسیقی “اسا Hembra ES مالا” – Gloria Trevi به نامزد
Premios مردم EN ESPAÑOL
بهترین telenovela به خوزه آلبرتو کاسترو نامزد
بهترین بازیگر زن ها Angelique Boyer نامزد
بهترین بازیگر سباستین Rulli نامزد
بازی، Aarón دیاز نامزد
بهترین بازیگر نقش مکمل خوان دیگو Covarrubias نامزد
مکاشفه سال آلخاندرو Nones نامزد
زن و شوهر از سال سباستین Rulli و آنجلیک بویر نامزد
بازی، Aarón دیاز و آنجلیک بویر نامزد
جوایز انتخاب مکزیک کودکان و نوجوانان ‘
بازیگر مورد علاقه ها Angelique Boyer نامزد
بازیگر مورد علاقه بازی، Aarón دیاز نامزد
لات مورد علاقه ها Angelique Boyer نامزد
عبارت های مورد علاقه “Miedo من داس ترزا!” – سیلویا ماریسکال برنده شد
۲۰۱۲
ACE Premios
بهترین بازیگر زن ها Angelique Boyer برنده شد
بهترین بازیگر سباستین Rulli برنده شد
بهترین کارگردان مونیکا میگل برنده شد

عکس بازیگران سریال ترسا +خلاصه داستان قسمت اخر

en.wikipedia.org

عکس بازیگران سریال ترسا +خلاصه داستان قسمت اخر,فان جو,دانلود سریال فوق العاده دیدنی ترسا دوبله فارسی محصول ۲۰۱۰ مکزیک,سریال “ترسا” عکسها,بازیگران و خلاصه داستان teresa,فان جو,دانلود سریال ترسا, سریال ترسا,قسمت اخر سریال ترسا,عکس سریال مکزیک ترسا,سریال ترسا,دانلود رایگان سریال ترسا,سریال ترسا, teresa,سریال ترسا, ,teresa,عشقه,پشته صحنه سریال ترسا,تصاویر سریال ترسا,بازیگران سریال ترسا,اسامی بازیگران سریال ترسا,teresa+ دانلود رایگان سریال ,teresa+ دانلود زیرنویس ,teresa+ دانلود زیرنویس فارسی teresa+ ,دانلود زیرنویس فارسی سریال ,teresa+ دانلود سریال teresa با لینک مستقیم+ دانلود ,سریال مکزیک teresa+ ,دانلود سریال مکزیک ترسا+ دانلود ,سریال ترسا+ دانلود , پشت صحنه ترسا,خلاصه قسمت اول تا اخر ترسا,دانلود پشت صحنه ترسا,دانلود سریال ترسا,دانلود سینمایی ترسا,دانلود ترسا,دانلود فیلم ترسا,دانلود مستقیم ترسا,دانلود مستند ترسا,سریال ترسا,سریال ترسا,سینمایی ترسا,فیلم ترسا,کانال تلگرام, عکسها و خلاصه داستان ترسا “teresa”, پشت صحنه ترسا,خلاصه قسمت اول تا اخر ترسا,دانلود پشت صحنه ترسا,دانلود سریال ترسا,دانلود سینمایی ترسا,دانلود ترسا,دانلود فیلم ترسا,دانلود مستقیم ترسا,دانلود مستند ترسا,سریال ترسا,سریال ترسا,سینمایی ترسا,فیلم ترسا,کانال تلگرام teresa,لینک مستقیم ترسا teresa,لینک مستقیم ترسا,عکسهای سریال ترسا +داستان و بیوگرافی بازیگران,فانجو,دانلود سریال ترسا,دانلود سریال ترسا دوبله فارسی,دانلود سریال ترسا با دوبله فارسی,دانلود رایگان سریال ترسا,دانلود سریال ترسا دوبله,عکس سریال ترسا,عکس سریال ترسا دوبله فارسی,عکس سریال ترسا با دوبله فارسی,عکس رایگان سریال ترسا,عکس سریال ترسا دوبله

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز

قسمت آخر سریال پرنده خوش اقبال Erkenci Kuş پرنده سحر خیز قسمت آخر سریال پرنده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *