عکسها و بیوگرافی باربد بابایی و غزل حشمت

عکسها و بیوگرافی باربد بابایی و غزل حشمت

عکسها و بیوگرافی باربد بابایی و غزل حشمت

عکسها و بیوگرافی باربد بابایی و غزل حشمت,فانجو,بیوگرافی باربد بابایی و همسرش + عکس,جدیدترین عکس باربد بابایی و همسرش + بیوگرافی,عکس باربد بابایی و همسرش مجری ایران موزیک,عکس جدید باربد بابایی و همسرش + بیوگرافی,عکس زن باربد بابایی مجری شب کوک + بیوگرافی,عکس غزل حشمت و همسرش + بیوگرافی,"غزل حشمت"  تصادف منجر به فوت و بازداشت غزل حشمت بازیگر,فان جو,تصادف منجر به فوت توسط غزل حشمت,تصادف منجر به فوت توسط غزل حشمت و زندان + بیوگرافی,تصادف منجر به فوت,بیوگرافی غزل حشمت,تصادف غزل حشمت و زندان

 

عکس جدید باربد بابایی و همسرش

عکس زن باربد بابایی-Www.Funjoo_Ir_فان جو

عکس زن باربد بابایی

جدیدترین عکس باربد بابایی-Www.Funjoo_Ir_فان جو

جدیدترین عکس باربد بابایی

عکس های باربد بابایی-Www.Funjoo_Ir_فان جو

عکس های باربد بابایی

بیوگرافی باربد بابایی-Www.Funjoo_Ir_فان جو

بیوگرافی باربد بابایی

عکس باربد بابایی مجری شب کوک-Www.Funjoo_Ir_فان جو

عکس باربد بابایی مجری شب کوک

تصاویر باربد بابایی-Www.Funjoo_Ir_فان جو

تصاویر باربد بابایی

باربد بابایی (9)-Www.Funjoo_Ir_فان جو

باربد بابایی (10)-Www.Funjoo_Ir_فان جو

باربد بابایی و همسرش غزل حشمت عکس بیوگرافی باربد-Www.Funjoo_Ir_فان جو

بیوگرافی :

باربد بابایی متولد ۱۳۵۷ است ، لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارد . مجری شبکه‌های ماهواره‌ای  «ایران موزیک» و «مهاجر» با تهیه‌کنندگی و مجری‌گری برنامه «شب کوک» در شبکه نسیم سیما این شب‌ها برنامه اجرا می‌کند!
مدت‌هاست که منتقدان و رسانه‌های دلسوز در حوزه صداوسیما انتقادات جدی را نسبت به حضور برخی افراد و برنامه‌های مشکل‌دار وارد کرده‌اند که همچنان با سکوت مسئولان صداوسیما همراه بوده است.

تازه‌ترین این انتقادات مربوط به حضور باربد بابایی است که تا همین چند وقت پیش در برخی شبکه‌های ماهواره‌ای به اجرای برنامه پرداخته و در کمال تعجب موفق شده است مجوز تهیه‌کنندگی و اجرای یک برنامه در زمینه موسیقی با عنوان «شب کوک» را از مسئولان شبکه تازه تأسیس «نسیم» اخذ نماید.
از این دست اتفاقات در صداوسیما به کرات دیده شده است اما مسئولان و مدیران و برنامه‌سازان تلویزیون با میدان دادن به افرادی نظیر باربد بابایی با سابقه مشخصی در شبکه‌های ماهواره‌ای که در حوزه تعمیم و تعالی فرهنگ زندگی غربی و لیبرالی فعالیت دارند، آن هم با بهانه جذب مخاطب، به صراحت نشان داده‌اند که هیچ خط قرمزی برایشان معنا و مفهوم ندارد…

غزل حشمت متولد ۱۳۶۳ و دانشجوی مدیریت گمرک است . قبل از اینکه فعالیتش را در این شبکه آغاز کند در یک شرکت بازرگانی کاری مرتبط با رشته اش انجام می داده ، اما این روزها با وجود کارهای زیاد وقتی برای ادامه شغل قبلی اش باقی نمانده هرچند که دوست ندارد به بازیگری به عنوان یک حرفه نگاه کند و می گوید: «بازیگری رو حرفه نمی دونم چون یه عشقه ، اگه بخوام به عنوان منبع درآمد ثابت بهش نگاه کنم باید خیلی کارها رو قبول کنم که شاید دوستشون نداشته باشم پس ترجیح می دم بازیگری عشقم باشه و شغلم با رشته تحصیلم مرتبط باشه ».

قبل از اینکه از رابطه بازیگری و مترجمی بپرسم ، می خندد و می گوید: «می دونم رشته ام هیچ ربطی به بازیگری نداره » قبل از اینکه وارد این شبکه شود کار بازیگری تئاتر انجام می داده ، خودش می گوید: «هفت سال برای بازیگری زحمت کشیدم نمی خوام با انتخاب نادرست همه چیز خراب شود.»

این روزها اولین کار بلند تلویزیونی اش یعنی «روزهای به یادماندنی » از شبکه های داخلی در حال پخش است . او بازیگری را هم حرفه اش می داند و هم عشقش ، اما از سر تفریح در کنار غزل حشمت مجریگری می کند. می گوید: «من یک بازیگرم نه مجری ».

غزل حشمت با اینکه پنج سال قبل در یکی از کلیپ های محمد اصفهانی بازی کرد و بعدها سریال «عشق گمشده » را از او دیدیم اما شهرتش را مدیون اجرا و بازی در کلیپ هاست ، خودش هم این را می داند و می گوید: «این کلیپ ها برای من سکوی پرتاب بود».

باربد بابایی هم با چند پیشنهاد بازی در سریال و اجرا در برنامه های شبکه داخلی روبرو شده است . اما چیزی که بیشتر از همه ذوق زده اش کرده پیشنهاد اجرای تئاتر در یکی از سالن های اصلی تئاتر شهر است .

غزل حشمت تجربه شرکت در کلاس های بازیگری را ندارد و می گوید: «همه آموزش های اولیه بازیگری را از پدر و مادرم گرفتم .» پدرش «مسعود حشمت » نویسنده و بازیگر تئاتر است و مادرش «فریبا حسینی » بازیگر تئاتر. پس اگر به ژنتیک هم فکر کنیم به نتایج قابل تاملی می رسیم .

باربد بابایی اما بازیگری را در کلاس های تئاتر تجربه کرده ، با اساتید تئاتر اما دوست ندارد هنرش را با بازی در کلیپ ها نشان دهد.

می گوید: «در بازی کلیپ باید در عرض شش یا هفت دقیقه هنرت را نشان دهی » البته اینها بهانه است . آخر سر می گوید: «بازی در کلیپ سبک است ».

شاید «غزل حشمت » هم تحت تاثیر حرف های باربد بابایی قرار گرفته که می گوید: «بیشتر دوست دارم کار اجرا را جدی بگیرم دیگر نمی خواهم کلیپ بازی کنم ».

در کلیپ هایی که «غزل حشمت » بازی کرده نوعی سنت شکنی دیده می شود. دختری که تصویرش جای تصویر خواننده پخش می شود و تمام مدت لب می زند خودش می گوید: «من از استفاده ابزاری از خانم ها جلوگیری کردم !

در کلیپ های قبلی همیشه از خانم ها در حاشیه استفاده می شد و به نظر من این نوعی سوءاستفاده بود» او بازی خودش در کلیپ ها را به هیچ وجه استفاده ابزاری نمی داند و می گوید: «من فقط نقش بازیگران زن را در کلیپ ها پررنگ تر کرده ام .»

هر دو در آرزوهایشان به ستاره ماندن بیشتر از ستاره شدن فکر می کنند. آنها دوست ندارند دوران محبوبیت شان به این زودی ها تمام شود. دوست دارند همچنان محبوب باشند و در یادها بمانند در این کشاکش به دعواها اصلا فکر نمی کنند، آنها فقط می خواهند ستاره بمانند.

 

عکسها و بیوگرافی باربد بابایی و غزل حشمت

جذبه

عکسها و بیوگرافی باربد بابایی و غزل حشمت,فانجو,بیوگرافی باربد بابایی و همسرش + عکس,جدیدترین عکس باربد بابایی و همسرش + بیوگرافی,عکس باربد بابایی و همسرش مجری ایران موزیک,عکس جدید باربد بابایی و همسرش + بیوگرافی,عکس زن باربد بابایی مجری شب کوک + بیوگرافی,عکس غزل حشمت و همسرش + بیوگرافی,”غزل حشمت”  تصادف منجر به فوت و بازداشت غزل حشمت بازیگر,فان جو,تصادف منجر به فوت توسط غزل حشمت,تصادف منجر به فوت توسط غزل حشمت و زندان + بیوگرافی,تصادف منجر به فوت,بیوگرافی غزل حشمت,تصادف غزل حشمت و زندان

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *