عکسهای شخصی و بیوگرافی کامل حسیبا ابراهیمی

عکسهای شخصی و بیوگرافی کامل حسیبا ابراهیمی

 

عکسهای شخصی و بیوگرافی کامل حسیبا ابراهیمی

www_funjoo_Ir_hasiba_ebrahimi_7771حسیبا ابراهیمی  متولد اول دی سال ۱۳۷۵ در افغانستان می باشد
که با ایفای نقش “مرونا” در فیلم چند متر مکعب عشق ساخته جمشید محمودی شناخته شد.حسیبا ابراهیمی سه خواهر و چهار برادر دارد و به گفته خودش زمانی که او خیلی کوچک بود به ایران مهاجرت کرده اند.او یک نوجوان کار است ، در حالی که سال ۱۳۹۲ نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

حسیبا از کودکی به بازیگری علاقه داشته به طوری که در سال ۸۶  از طرف انجمن حمایت از کودکان کار و به نفع آنان یک تئاتر به نام دلم توی کاغذها گم شد بازی کرده است.حسیبا ابراهیمی تا اول دبیرستان ادامه تحصیل داده ولی به دلیل اینکه او یک تبعه خارجی هست نتوانست با توجه به علاقه اش در هنرستان به ادامه تحصیل بپردازد.حسیبا می گوید : “قطعا درسم را ادامه می‌دهم و  الان عجله ای برای ادامه بازیگری ندارم ، خیلی فکر می‌کنم به سفیر صلح شدن.”

حسیبا ابراهیمی بازیگر افغانستانی-Www.Funjoo_Ir_فان جو

او به تازگی در فیلمی به نام لینا ایفای نقش کرده
که نقش اول این فیلم است
این فیلم محصول ۳ کشور ایران، افغانستان و هلند است
حسیبا ابراهیمی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون همایون ارشادی،امیر آقایی و چندین بازیگر دیگر ایفای نقش کرده است

حسیبا ابراهیمی بازیگر افغانستانی-Www.Funjoo_Ir_فان جو

گفتگویی صمیمی با حسیبا ابراهیمی :

سخت نبود در نقش یک دختر عاشق ظاهر شوی ؟ چطور با بازیگر نقش مقابل ارتباط برقرار کردی؟
-من ساعد را از قبل نمی‌شناختم. برای بازی کردن خودم را رها کرده بودم و همان کاری را انجام می دادم که آقای جمشید محمودی می خواست. حضور ایشان برای من بسیار موثر و کمک کننده بود، چون خودم هیچ ذهنیت خاصی نسبت به کاری که انجام می دادم نداشتم. آقای محمودی برای من و ساعد تمرین های زیادی می‌گذاشت و قبل از گرفتن هر سکانس زمان زیادی برای بازی های تمرینی ما درست شبیه آنچه باید مقابل دوربین روشن ارائه می دادیم، صرف می شد.

زمان فیلمبرداری پیش می آمد که پشیمان بشوی؟
-دفعه اول بود که جلوی دوربین حاضر می شدم و گاهی کار برایم خیلی سخت می‌شد. وقت هایی آنقدر خسته می شدم که به آقای محمودی می‌گفتم من به درد شما نمی خورم. با این حال انرژی هایی که از طرف آقای کارگردان و همینطور خود ساعد به من می رسید باعث می شد امیدوار شوم.

تو با جشنواره فیلم فجر ما از قبل آشنایی داشتی؟
-بله با جشنواره های فیلم و تئاتر فجر آشنا بودم. حتی قبلا هم پیش آمده بود که بروم نمایش های خیابانی را تماشا کنیم. می شد که تا دوازده شب در خیابان باشیم برای اینکه هیچ اجرایی را از دست ندهیم.

فکر می کردی منتقدها اینقدر از بازی ات خوش شان بیاید؟
-اصلا فکرش را هم نمی کردم که کاندید بشوم. لطف خدا بود که یک بازیگر خارجی در جشنواره فیلم فجر ایران کاندید دریافت جایزه شد. فیلم البته خیلی قوی بود و پیش‌بینی می‌کردم که حتما دیده شود.

راستی از بازیگرهای ایرانی چه کسی را دوست داری؟
-خسرو شکیبایی و کتایون ریاحی. همیشه جذب فیلم هایشان می‌شوم. شبنم مقدمی را هم دوست دارم.

 

فانجو

عکسهای شخصی حسیبا ابراهیمی,بیوگرافی و عکسهای شخصی حسیبا ابراهیمی,عکسهای حسیبا ابراهیمی بازیگر افغان,فیلم شناسی حسیبا ابراهیمی+عکس,عکسهای حسیبا ابراهیمی بازیگر فیلم چند متر مکعب عشق,عکسهای بازیگر افغان فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق,عکسهای بازیگر نقش مرونا فیلم چند متر مکعب عشق,اسم و عکسهای بازیگر نقش مرونا فیلم چند مکعب عشق,عکسهای حسیبا ابراهیمی در افغانستان,عکس حسیبا ابراهیمی در مزار شریف افغانستان,عکسهای حسیبا ابراهیمی در ایران,عکسهای حسیبا ابراهیمی در فیلم چند متر مکعب عشق,عکسهای حسیبا ابراهیمی با همسرش,عکس ها و بیوگرافی حسیبا ابراهیمی,جدید ترین عکسهای حسیبا ابراهیمی,عکسهای زیبا و جدید حسیبا ابراهیمی,عکسهای بازیگر دختر افغانستانی,hasiba ebrahimi,,عکسهای شخصی و بیوگرافی کامل حسیبا ابراهیمی

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *