عکسهای زیبا و جدید انریکه ایگلسیاس و نامزد روسی اش

عکسهای زیبا و جدید انریکه ایگلسیاس و نامزد روسی اش

عکسهای زیبا و جدید انریکه ایگلسیاس و نامزد روسی اش

منبع:پارس ناز فان جو,عکسهای زیبا و جدید انریکه ایگلسیاس و نامزد روسی اش,عکس های خوانندگان منبع:پارس ناز فان جو,عکسهای زیبا و جدید انریکه ایگلسیاس و نامزد روسی اش,عکس های خوانندگان

 

تصاویر جالب  و دیدنی انریکه و نامزدش را ببینید

انریکه خواننده مشهور و پرآوازه اسپانیایی است که با آهنگ بایلاموس مشهور شد و پس از آن هم آهنگ های ماندگار زیادی را خواند. در این مطلب تصاویر انریکه و نامزد روسی اش را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

 

خواننده مشهور اسپانیایی انریکه ایگلسیاس و نامزدش آنا کورنیکوا که قهرمان اسبق تنیس است در سال ۲۰۰۱ در سر صحنه یکی از موزیک ویدئوهای این خواننده با یکدیگر آشنا شدند. آنا کورنیکوا ۳۵ ساله و انریکه ایگلسیاس ۴۱ ساله هنگام خروج از رستوران پالم در بورلی هیلز مشاهده شدند و با وجود گذشت ۱۵ سال از آشنایی شان به نظر می رسید هنوز هم بسیار به هم علاقه دارند.

 

آنها هنگام خروج از رستوران با جمعیت عظیم هواداران مواجه شدند و انریکه در عین حال که آنا را به سمت اتومبیل هدایت می کرد، زمانی را نیز صرف امضا دادن به عده ای از هواداران کرد.آنا کورنیکوا اصلیت روسی دارد و در شهر موسکو به دنیا آمده است و به گزارش پارس ناز در سال ۲۰۰۴ نیز در جلد یک مجله ورزشی به عنوان مدل ظاهر شده بود.

 

اگرچه این زوج درمورد جزئیات روابط خود بسیار محرمانه عمل می کنند و به مطبوعات چیزی نمی گویند، ولی ماه هاست که در انگشت انگشتری آنا، یک حلقه طلا دیده می شود که برخی تصور می کنند ، ممکن است آنها پنهانی ازدواج کرده باشند.

 

عکس های جالب و جدید انریکه ایگلسیاس و نامزد روسی اش

 

 

عکسهای زیبا و جدید انریکه ایگلسیاس و نامزد روسی اش

منبع:پارس ناز فان جو,عکسهای زیبا و جدید انریکه ایگلسیاس و نامزد روسی اش,عکس های خوانندگان

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *