عکسهای تیلور سویفت ، بیوگرافی Taylor Swift | آهنگهای تیلور سوئیفت

عکسهای تیلور سویفت ، بیوگرافی Taylor Swift | آهنگهای تیلور سوئیفت

عکسهای تیلور سویفت ، بیوگرافی Taylor Swift | آهنگهای تیلور سوئیفت

taylor-swift-www-funjoo-ir

 

 

بیوگرافی تیلور سویفت

تیلور سوئیفت ( Taylor Swift ) متولد ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ خواننده و ترانه‌سرای اهل آمریکا است. او دختر اسکات و آندره‌آ سویفت است و یک برادر کوچکتر بنام آستین دارد. پدرش یک دلال سهام و مادرش زنی خانه‌دار است. او در شهر وایومیسینگ پنسیلوانیا بزرگ شد، تیلور سویفت تنها خواننده زن آمریکا است که که سه بار رکورد فروش یک میلیون آلبوم در اولین هفته را در دهه اخیر ثبت نموده‌است.

تیلور در مزرعه پرورش درختان کریسمس بزرگ شده که در خارج از ریدینگ، پنسیلوانیا قرار دارد. هنگامی‌ که او سال چهارم بود در مسابقات ملی شعر با یک شعر سه صفحه‌ای بنام «هیولایی در گنجه من»∗ شرکت کرد و برنده شد.

عکسهای تیلور سویفت ، بیوگرافی Taylor Swift | آهنگهای تیلور سوئیفت, فانجو, عکس های تیلور سویفت | بیوگرافی Taylor Swift | آهنگهای تیلور سوئیفت, تیلور سویفت, Taylor Swift, آلبوم های تیلور سویفت, آهنگ تیلور سویفت, آهنگهای تیلور سویفت, اینستاگرام تیلور سویفت, بیوگرافی تیلور سویفت, تیلور سویفت, دانلود آهنگ تیلور سویفت, دانلود آهنگ جدید تیلور, دانلود اهنگ تیلور, دانلود موزیک ویدیو تیلور, عکس برهنه تیلور سویفت, عکس سوپر تیلور سوئیفت, عکس لخت تیلور سویفت, قد تیلور سویفت, موزیک ویدیو تیلور سویفت, بیوگرافی و مصاحبه

در ده سالگی او به اجراهایی در اطراف شهرش – رقابت‌های karaoke، فستیوال‌ها و نمایشگاه‌ها- پرداخت و همچنین شروع به نوشتن آهنگ کرد. وقتی که ۱۲ سالش بود او تمام تابستان را به نوشتن یک رمان ۳۵۰صفحه‌ای اختصاص داد، که هیچ وقت چاپ نشد. شروع فراگیری گیتار را از یک تعمیرکار کامپیوتر که به او نشان داد چطور می‌توان با سه آکورد بنوازد بود. بعد از آموختن آن او اولین شعرش بنام «خوشبختی تو»∗ را نوشت.

بیشترین تاثیر موسیقیایی را شنایا تواین بر روی سویفت گذاشت. ضمن آنکه افراد دیگری بر روی او تاثیر گذاشتند همچون لی آن ریمس ، تینا ترنر، دالی پارتن و مادربزرگش. با اینکه مادربزرگش یک خواننده حرفه‌ای اپرا بود، اما ذائقه تیلور بیشتر به سمت موسیقی کانتری بود. در نوجوانی او علاقه و عشقش را نسبت به پاتسی سلین و دالی پارتن گسترش داد.

taylor-swift-photo-funjoo-ir

آهنگهای تیلور سویفت

آهنگهای تیلور سویفت

تیلور سویفت در اکتبر ۲۰۰۶، اولین آلبومش را که نام خودش را برای آن انتخاب کرده بود منتشر کرد. آهنگ «ترانهٔ ما» او را به جوان‌ترین هنرمندی تبدیل کرد که به رتبهٔ اول جدول داغ‌ترین ترانه‌های کانتری رسیده‌است. سوئیفت در سال ۲۰۰۸ نامزد بهترین خواننده جدید در جوایز گرمی سال ۲۰۰۸ شد.

موزیک ویدیو تیلور سویفت

دومین آلبوم سوئیفت با نام بی‌باک در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. موفقیت هم‌زمان تک‌آهنگ‌های «داستان عشق» و «تو به من تعلق داری»، بی‌باک را به پرفروش‌ترین آلبوم سال تبدیل کرد و تور آن را به موفقیت جهانی رساند. بی‌باک، چهار جایزه گرمی دریافت کرد و تیلور جوان‌ترین برنده جایزه گرمی برای بهترین آلبوم سال شد.

سومین آلبوم تیلور سویفت با نام حالا صحبت کن در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. در اولین هفته انتشار آلبوم در ایالات متحده، بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رسید و تور کنسرت آن در مدت سیزده ماه در سرتاسر جهان برگزار شد. سومین تک‌آهنگ این آلبوم با نام «پست» دو جایزه گرمی به دست آورد.

چهارمین آلبوم سوئیفت با نام سرخ در ۲۰۱۲ منتشر شد. این آلبوم در اولین هفته، ۱/۲ میلیون نسخه‌اش در آمریکا به فروش رفت.

آلبوم پنجم او به نام ۱۹۸۹ در اکتبر ۲۰۱۴ منتشر شد. این آلبوم، نخستین آلبوم پاپ او می‌باشد و در هفته اول انتشار بیش از ۱٫۵ میلیون نسخه از آن فروش رفت. فضای خالی و از ذهنم پاکش کنم از موفق‌ترین آهنگ‌های وی در آلبوم ۱۹۸۹ هست. ا

و در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب سه جایزه گرمی و در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب جایزه موسیقی آمریکا و جایزه موسیقی بیلبورد شد.

آلبوم‌های تیلور سوئیفت

تیلور سویفت (۲۰۰۶)

بی باک (۲۰۰۸)

حالا صحبت کن (۲۰۱۰)

مال من (۲۰۱۱)

سرخ (۲۰۱۲)

عکس های تیلور سویفت

Taylor Swift photo

عکس های تیلور سویفت ، بیوگرافی Taylor Swift | آهنگهای تیلور سوئیفت

عکس های تیلور سویفت

عکس های تیلور سویفت ، بیوگرافی Taylor Swift | آهنگهای تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت taylor swift image

عکس های تیلور سویفت ، بیوگرافی Taylor Swift | آهنگهای تیلور سوئیفت

عکس لخت تیلور سویفت

تیلور سوئیفت taylor swift image

عکسهای تیلور سویفت ، بیوگرافی Taylor Swift | آهنگهای تیلور سوئیفت

faro.ir

عکسهای تیلور سویفت ، بیوگرافی Taylor Swift | آهنگهای تیلور سوئیفت, فانجو, عکس های تیلور سویفت | بیوگرافی Taylor Swift | آهنگهای تیلور سوئیفت, تیلور سویفت, Taylor Swift, آلبوم های تیلور سویفت, آهنگ تیلور سویفت, آهنگهای تیلور سویفت, اینستاگرام تیلور سویفت, بیوگرافی تیلور سویفت, تیلور سویفت, دانلود آهنگ تیلور سویفت, دانلود آهنگ جدید تیلور, دانلود اهنگ تیلور, دانلود موزیک ویدیو تیلور, عکس برهنه تیلور سویفت, عکس سوپر تیلور سوئیفت, عکس لخت تیلور سویفت, قد تیلور سویفت, موزیک ویدیو تیلور سویفت, بیوگرافی و مصاحبه

پارس وی دی اس

درباره‌ی فان جو

منو به حال من رها نکن تو که برای من همه کسی اگه هنوزم عاشق منی چرا به داد من نمی رسی....

حتما ببینید

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری عکس های مدلینگ بهنوش بختیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *